VUOSI(a) POLTTAMATTA --- Huuda HEP !!! [436 v]

1218219220221223

Viestejä yhteensä

• Onnittelut Raikku! Ihan mahtii  <3 

Ai teiltäkin on nyysitty rahaa, sama juttu tai niin luulin, mut huomasinkin sijoittaneeni nuo päälle ykstoista donaa terveyteeni  ;)

Ei niin heikko etteik? kannattaisi yritt??! Tuo oli mun motto pitk??n... Vihdoinkin 18.6-12 se loppui   :) 
  • HEP ja  sitten vielä toinen HEP!
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Raikulle onnittelut 12 vuodesta!

Olet nyt mukana meidän tusinasankareissa. Meitä on aika paljon tässä ryhmässä vielä tänne ilmoittautuneinakin.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
    Sydämelliset onnitteluni Mummi64! Kaksi vuotta on melkoisen varma sijoitus.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
    Sinulle Haisuli-79 nyt riemukkaat ekan vuoden onnittelut!

• Raikku09 Itä-Uusimaa
    Täänks Melisa ja Henna!

Melisalle erityis-Nobelpalkinto kun aina vaan näköjään jaksaa kannustaa yhä uusia sukupolvia "kaidalle tielle" :)

way to go!

jatketaan :)

Joo näin se käy jo pitkällä kokemuksella. Luin just, et Sunrise Avenuen solisti Samu Haberkin on kuukausi sit lopettanut polttamisen.
  • Minnoon nyt vasta päässy tänne huudahtelemaan mutta "hep!" nyt sitten :smiley:

Kauan on pitänyt harjoitella savuttomuutta. Näiden niksapurukumien avulla se on onnistunut ja nyt olen yrittänyt niistä luopua. Olin jälleen leikkauksessa ja purukumittomuus lähti ihan hyvin vauhtiin sen myötä. Vaihdoin lennossa tavalliseen siniseen Jenkkiin ja pari päivää oli tosi vaikeita jopa. Mutta nyt ilman niksaa.Yritän.
    Kiitos Melisa , sinun tukesi merkitsi minulle paljon. <3

Sinä olet Natty sen työn tehnyt. Olen todella iloinen, että saan nyt onnitella sun ensimmäisestä savuttomasta vuodestasi. Lopettaminen ei ole helppo nakki ja siksi siinä onnistuminen on kyllä isojen onnittelujen arvoinen. Nyt ja joka hetki eteenkinpäin, muista olla kiitollinen ja iloinen saavutuksestasi.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.