Henna ja savuton elämä!

1133134135136137139»

Viestejä yhteensä

• Supersuuret onnittelut sulle Henna! Luin siun viestiketjuasi jo viisi vuotta takaperin, kun rekisteröidyin Stumppiin. Silloin en osannut vielä samaan kelkkaan hypätä, mutta kohta itselläkin lähestyy ensimmäinen täysi vuosi  :)
  • Huikeat viiden savuttoman vuoden onnittelut Henna70!!

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • Nostaisin hattua, jos tietäisin tai osaisin päättää minkä laittaa päähäni.
    Itselläkään ei ole ollut erityisen vaikeita hetkiä, nyt vain mietityttää, kun on lähdössä lomalla etelään ja tuolla on mm. sikarit maistuneet ennen paljon paremmilta. Jotkuthan käyttää sikariin tekosyynä, että eihän sitä vedetä henkeen... No taitaa vain olla parempi kiertää jotkin kaupat kaukaa, mutta jos joku odottaa postkorttia... Sori, ei voi mennä ostaan postimerkkejä, kun siellä on myös...
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Oikein isot onnittelut sinule Henna! Hitsi, et siitä on jo viisi vuotta, niin ne vuodet vierivät.
    Mä olen aivan kuin äiti, joka on ylpeä lapsensa saavutuksesta. ;) Mutta näin sitä näitä asioita kokee, kun lopettajat selviytyvät vihdoin selkeästi savuttomaksi. Sä olet Henna oiva esimerkki taistelusta ja siitä, ettet luovuttanut.
    Onneksi lopettajien määrä lisääntyy koko ajan.
    Stumppi on hieno foorumi, joka todistaa olemassaolollaan, kuinka tupakasta kuitenkin päästään eroon, vaikka tie on vaikea. Jokainen lopettajahan tekee itse päänsä sisällä suurimman työn. Ympärillä olevat kannustavat, kehuvat, auttavat ja neuvovat.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Kiitos kaikille! blue_eye, älä testaa sikkee sil mäki oon aikoinani itseeni vedättäny ja lopulta palo yhtä paljon ko tupakkaa, enkä mielestäni muka polttanu  :(

Ei niin heikko etteik? kannattaisi yritt??! Tuo oli mun motto pitk??n... Vihdoinkin 18.6-12 se loppui   :) 
  • Todella jees että kirjoittelit lopetuksesta aikoinaan. Huomaan että sulla on ollut sama juttu kuin mulla nyt eli tupakka pyörii mielessä koko ajan vaikka suht ok meneekin ja tämän forumin lukeminen ja tänne kirjoittaminen helpottaa niitä päässä pyöriviä ajatuksia. Itsellä nyt lähestyy toinen tupakoimaton vuorokausi. Tuntuu helpottavalta huomata että sun laskuri näyttää nyt noin pitkää savutonta aikaa vaikka alku olikin vaikea. Tulee tunne että mullakin on mahdollisuus päästä siitä eroon. Vaikka fiilis tosiaan on niinkuin olisi luopumassa jostain todella upeasta.  
  • Heippa Tumppaanko. Hienoo et oot käyny lukemassa mun päikkyä, jaksoitko tosiaan lukea kaikki?
    Tää oli ehdottomasti mun paras paikka purkaa tuntojani ja saada tukea. Sä oot jo aika pitkällä savuttomuuden suhteen, kirkoitin sulle tonne Elokuun lopettajiin kun sielllä huomasin sun just käyneen niin ajattelin et tavotan sut sieltä paremmin. Kyllä sunkin laskuriin tulee lisää numeroita ja kertynyttä aikaa koko ajan, kunhan et sytytä sitä kuuluisaa yhtäkään jota sillontällän pakkaa mieli tekemään.
    Ite koitin joskus tätä päikkyäni lukea, mut ei onnistu. Siellä on sen verran kipeitä asioita etten halua tonkia tai sit en oo valmis, erikoista kyllä kun koitin lukea niin laukasi myös mieliteon polttaa, stoppasin sit siihen.. Mut joo, mulla oli melkosen pitkä tie ennen ku onnistuin. Nelisen vuottakohan siinä meni, mut pääasia on et nyt istun tässä savuttomana ja jos mahdollista niin oon esimerkkinä edes sulle et toivottamaltakin kuulostanut tapaus voi onnistua. 

Ei niin heikko etteik? kannattaisi yritt??! Tuo oli mun motto pitk??n... Vihdoinkin 18.6-12 se loppui   :) 
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.