Henna ja savuton elämä!

24567139

Viestejä yhteensä

• henna70henna70 Pori
    editoi syyskuu 2008
    Tänään menny hienosti. Olin koko päivän ihmisten seurassa jotka tupakoi paljon ja toi valinnan vapaus tuli esille aika konkreettiseksi. Muiden tarvi polttaa, mut mun ei :lol: vitsi mut oon ylpeä itsestäni 24.00 tulee kuus päivää täyteen. Hyvä minä!

Ei niin heikko etteik? kannattaisi yritt??! Tuo oli mun motto pitk??n... Vihdoinkin 18.6-12 se loppui   :) 
  • Kylli Helsinki
    editoi syyskuu 2008
    Jep, Hyvä Henna!
  • editoi syyskuu 2008
    Hyvä henna70, Kyllä se siitä menee pikku hiljaa kohti savutonta elämää, :thumbup: itsekkin epäilin että ei tule mitään(siis ei yhtään mitään), ompahan vain tullut, viikon päästä 2kk ilman savujakaan, mennään päivä kerrallaan, ja mitä ikään tulee, ne on vain Numeroita. :D
  • editoi syyskuu 2008
    Heippa Henna ja muut,
    mä lopetin vaan.
    Outoa kai sinänsä :roll:
    ei etu-eikä takaporttia, kukaan ei käskenyt, pakon edessä en ollut,
    jostain vain sen tein :shock:
    Jätin taakseni.
    En saanut viekkareita, merkillistä kai, enkä sen kummemmin siitä puhunutkaan. Enkä ole kaivannut henkostakaan vaikken elämässäni sen kummemmin mitään muuttanut tai vältellyt.
    En ilmeisesti ole luonteeltani savullinen sitten ollutkaan.
    Päiviä on ollut hauska laskeskella, mutta en enää ihan sitäkään innolla jaksa.
    Se on näin ja näin sen minulla pitääkin olla.
    Olen taas löytänyt itseni.
  • henna70henna70 Pori
    editoi syyskuu 2008
    Mulla on kyllä ollu yhtä ylä- ja alamäkeä. Tänään tulee eka viikko täyteen ja täytyy myöntää et oon ylpeä itsestäni. Vaikka on ollu vaikeuksia niin olen ne kestänyt ja toivottavasti kestän ja selätän ne jatkossakin. En tosiaankaan enää tahtoisi joutua takas tupakoimisen orjuuttavuuteen. Vaikka tää onkin välillä vaikeeta niin kyllä mä uskoisin et pidemmän päälle on paljon helpompi jos voi elää polttamatta, ei tarvitse miettiä ja hermoilla koska pääsee savuille, missä voi polttaa, haisenko nyt tupakalle ym.
    Olis mielenkiintoista tietää miten elimistö on viikon aikana reagoinut, hajuaisti on jo ainakin parantunut ja on helpompi hengittää. Toivottavasti vielä saisin korjattua haitat jotka polttamalla olen itselleni aiheuttanut, mitään vakavaa ei ole tiedossa. Toki tupakointi on vaikuttanut sydänongelmiini ja kohonneeseen verenpaineenseen joihin mulla on lääkitys. Verenpaine varmaan asettuu aloilleen, vielä kun sais nää muutaman ylimääräisen kilon pois. Mut sydämmelleni en voi mitään, lääkitys on pakko pitää et rytmihäiriöt pysyy pois, no onneks ei ainakaan enää tupakointi rasita sydäntä ja vihdoinkin sain otettua järjen "käteeni" ja lopetettua polttamisen. Koitan jatkaa samaan malliin päivä kerrallaan :)

Ei niin heikko etteik? kannattaisi yritt??! Tuo oli mun motto pitk??n... Vihdoinkin 18.6-12 se loppui   :) 
  • editoi syyskuu 2008
    Onnea Henna ekasta viikosta ja tsemppiä seuraavallekkin!!!
  • Kylli Helsinki
    editoi syyskuu 2008
    Onnea Hennalle viikon savuttomuudesta!
  • editoi syyskuu 2008
    ONNEA HENNALLE!!!! :P
  • editoi syyskuu 2008
    Onnea vaan! Perässä tullaan. 8)
  • editoi syyskuu 2008
    Hyvä Henna!!! Periksi ei anneta.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.