Henna ja savuton elämä!

13567139

Viestejä yhteensä

• editoi syyskuu 2008
    Hienoa, Henna. Kyllä sun sietää olla ylpeä itsestäsi. Jatka samaan malliin!
  • henna70henna70 Pori
    editoi syyskuu 2008
    Suuri kiitos kannustuksista ja onnitteluista, on upeeta kun toiset osaa arvostaa jo tällaistakin suoritusta! Sellaiselle joka ei oo polttanu ei yks viikko tuntus vielä yhtään miltään. Mut mä oon kyllä ylpeä itsestäni ja tosi tyytyväinen :lol: Tänään jätin niikkislaastarin jo pois, mut päivä on silti menny mukavasti, kumpa tää jatkuisikin näin eikä tulis enää kovin pahoja mielitekoja. No se taitaa olla toiveajattelua, väkisinhän niitä tulee mut kyllä mä uskon tai ainakin toivon et tuun niitten kanssa toimeen. Tuntuu hienolta kun oon saanu alettua toisen viikon näin hyvillä mielin. Tsemppiä kaikille Stumppilaisille :thumbup:

Ei niin heikko etteik? kannattaisi yritt??! Tuo oli mun motto pitk??n... Vihdoinkin 18.6-12 se loppui   :) 
  • editoi syyskuu 2008
    Onnea Henna! :D
  • Veera ValiVali Helsinki
    editoi syyskuu 2008
    Näyt henna70 tekevän samalla lailla kuin minä. Joten luultavasti sullakin alkaa nikkikset uudestaan, mutta ei niin pahana kuitenkaan kuin ekalla kerralla. Joten, kunhan kestät ne nyt, niin sitten se on ohi kokonaan nikkisten osalta. Loput on vain henkistä ja siihen ei nikotiini auta.
  • Tanu-tyttö Keski-Suomi
    editoi syyskuu 2008
    Hienoa Henna! Mullekin kuuluu hyvää!Viime to atuloitin Champixit ja la-iltana taisin polttaa viimesen pöllin, koska su ja ma nyt meni ihan ilman.Mieli tekee kahvin yms. jälkeen, mut kun ajattelenkin vetää henkoset ja miltä sitten tuntuu, niin alkaa jo päätä pakottamaan heti ja öklöttää.
    Eli Ch toimii mulla ainakin toistaiseksi joka euron edestä.Parempi näin tää lopetus, kun jo tuskailin sitä lopetuspvää ja sen tuomaa "peruuttamattomuutta".
    Sivuoireina oli kahtena alotuspvänä ilmaa massussa ja väänteitä.Unia olen nähnyt monenmoisia, mut ei onneksi"pahoja painaisia". Tapahtumaa on kyllä muuten unissa riittänyt.
    Kyllähän tämä aamun aloitus on vaikeampi kuin ilta.Sinnittely vie voimia.
    Olen koettanut vaan puuhastaa koko ajan ja puolukkametsässäkin oli kivaa ja helpompi liikkua heti. Rytmihäiriöitä ei ole ollut, niinkuin ennen,muljahdus joskus tuntuu vain.
    Olo on tosiaan seesteisempi,en herppaa niin herkästi vai koetanko hillitä ihan sen takia,ettei tule herpattua tupakanhimo. Mies oli illalla hieman kärtty ja jo toisen kärtyisyys teki mulle ärtymyksen ja tupakka hiipi monesti mieleen.
    Elän kuin toisessa todellisuudessa, kun en jaksa uskoa vieläkään,et kolmas savuton pvä on alkamassa mulle,yli 30v vetäneelle! :D
  • Kazarianna Pirkanmaa
    editoi syyskuu 2008
    Veera ValiVali kirjoitti:
    Näyt henna70 tekevän samalla lailla kuin minä. Joten luultavasti sullakin alkaa nikkikset uudestaan, mutta ei niin pahana kuitenkaan kuin ekalla kerralla. Joten, kunhan kestät ne nyt, niin sitten se on ohi kokonaan nikkisten osalta. Loput on vain henkistä ja siihen ei nikotiini auta.
    Onko tästä millasia kokemuksia enemmänkin? Siis kun luopuu nikotiinikorvikkeista, niin iskeekö uudet niksat ja miten pahoina? Mä pärjään neljällä purkalla per päivä, mutta en voi kuvitellakaan vielä yrittäväni olemista ihan ilman, niin pitkälle en ole vielä päässyt.

Mutta kun se päivä tulee, haluan olla terästäytynyt kohtaamaan niksapeikon jos semmoinen on tiedossa :twisted:
  • Kylli Helsinki
    editoi syyskuu 2008
    Hiljaa hyvä tulee :)
  • Nyytti Länsiranta
    editoi syyskuu 2008
    Tulee ne uudet niksat varmaan, ethän sä oo vielä päässyt siitä eroon.. Olet eronnut niistä tuhansista muista paskoista mitä tupakka sisältää... ONNITTELUT SIITÄ!!

Ne kakkosniksat kestät ihan varmaan, kunhan luotat itseesi ja omiin voimiisi. SÄ PYSTYT KYLLÄ!!!! :lol:
  • Veera ValiVali Helsinki
    editoi syyskuu 2008
    Kazarianna kirjoitti:
    Onko tästä millasia kokemuksia enemmänkin? Siis kun luopuu nikotiinikorvikkeista, niin iskeekö uudet niksat ja miten pahoina? Mä pärjään neljällä purkalla per päivä, mutta en voi kuvitellakaan vielä yrittäväni olemista ihan ilman, niin pitkälle en ole vielä päässyt.
    Joo, kyllä ne kakkos nikkikset varmaankin tulee. Mutta varmahan en voi olla, se on ihan yhtä yksilöllistä kuin vieroitusoireet.
    Näyt pääsevän aika vähällä korvaustuotteen käytöllä jos neljä purkkaa/päivä riittää, siis minun mielestäni. Kun luovut jossain vaiheessa purkasta, niin sekään ei silti takaa etteikö nikkiksiä tulisi.

Ainut asia joka helpottaa varmasti toisien nikkiksien tuloa on se että tupakoinnin rutiinit on jo murrettu. Ja tietoisuus siitä että kesti ne ekat, auttaa kestämään toisetkin.
  • editoi syyskuu 2008
    Ainoastaan yhdet viieroitusoireet on kärsittävä , päänuppi tahtoisi kovasti nikotiinia , mistä olisi päästävä eroon.
    Päänsärkyä ja levotonta oloa on tiedossa , muttei mitään sellaista mitä ei kestäisi ja ei menisi ohitse .

Aika auttaa :thumbup:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.