Henna ja savuton elämä!

12357139

Viestejä yhteensä

• henna70henna70 Pori
    editoi syyskuu 2008
    Se siitä lipsahduksesta. 24.00 heitin viimeisen tupakan pois, askiin jäljelle jäi kolme ne katkaisin, heitin pesään ja sytytin siellä palamaan.
    Tästä jatkan ilman tupakkaa, nyt haluan taittaa tupakkapirulta :evil: lopullisesti niskan. Enää en tahdo sen pääsemään nauramaan minulle ja heikkoudelleni.
    Vaikka mieli on maassa ja synkkä olo :cry: yritän hoitaa asiat muilla konsteilla, toivottavasti aika haavat parantaa.
    Nyt nukkumaan, aamulla laitan nikkislaastarin ja jatkan savutonta elämääni siitä mihin jäin.
    Tahdon laksea savutonta elämääni kuitenkin edelleen päivästä 15.9 jolloin tupakoinnin lopetin, ei kai se kauhea synti ole, siten minun on asia helpompi mieltää ja sinä päivänä kuitenkin tupakoinnin lopetin. Tämä oli lipsahdus josta koitan ottaa opikseni ja toivon ettei se koskaan enää toistu, siitä jäi vain aikamoinen morkkis ja paha mieli :(

Ei niin heikko etteik? kannattaisi yritt??! Tuo oli mun motto pitk??n... Vihdoinkin 18.6-12 se loppui   :) 
  • henna70henna70 Pori
    editoi syyskuu 2008
    Nyt on uusi päivä ja savuton elämä joka alkoi 15.9 ilman tupakkaa jatkuu. Vähennän laskuistani sen eileseen lipsahdukseen kuluneen ajan 11h ja otan tavoitteekseni ensi maanatain jolloin klo 11.00 tulee täyteen kolme viikkoa savuttomuutta, siihen ja siitä eteenpäin koitan tähdätä askel ja päivä kerrallaan vaikka olisikin vaikeaa.
    Onneksi kuitenkin sain otettua itseäni niskasta kiinni eikä lipsahduksesta tullut repsahdusta niinkuin pelkäsin.
    Kyllä tämä tästä, elämän vaikeudet ja vastoinkäymiset täytyy yrittää kohdata ja selvittää ilman tupakkaa, eihän se ole mikään ratkaisu.
    Päin vastoin se vain lisäsi pahaa oloani, toivottavasti otan tästä opikseni. Parhaani ainakin yritän.

Ei niin heikko etteik? kannattaisi yritt??! Tuo oli mun motto pitk??n... Vihdoinkin 18.6-12 se loppui   :) 
  • editoi syyskuu 2008
    :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • Kylli Helsinki
    editoi syyskuu 2008
    Hyvä Henna, että selviydyit pois heikoilta hangilta. Tietenkin täällä saa purkaa sydäntään mistä ikinä mielii. Minäkin lipsuin muutamia kertoja ja nyt on pian yhdeksän kuukautta mennyt tupakoimattomana. Hieno tunne!
  • Nyytti Länsiranta
    editoi syyskuu 2008
    Hyvä Henna!!! Tiukka linja on valitettavasti ainoa, mikä puree... Pidä siitä kiinni!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • henna70henna70 Pori
    editoi lokakuu 2008
    Täällä sitä taas ollaan, aiemmat ikävät fiilikset alkaa olla hallinnassa joskaan olo ei ole mikään aurinkoinen, mut ei täynnä tuskaakaan enää.
    Tässä mä tallaan askel askeleelta. Tänään on ollu suht ok päivä tupakoinnin suhteen, tosin muutaman kerran on tehnyt mieli aikalailla, mut olin lähes koko päivän altistuneena savulle ja hajulle kun muut poltti. No pääasia et sain itse oltua polttamatta, saapa edes siitä hyvää mieltä :-)

• Miika84 helsinki
    editoi lokakuu 2008
    Jatka samaan malliin :thumbup: :D :D
  • henna70henna70 Pori
    editoi lokakuu 2008
    Tänään oli lipsahtaminen tosi lähellä. Poikkesin ystävällä kauppamatkalla ja alko tehdä tupakkaa ihan hemmetisti mieli kun toinen poltti, vaikka oon ollu polttavien kanssa tekemisissä lähes joka päivä niin tänään jokin napsahti ja mieliteko meinas ottaa vallan. Teki mieli pummata savut, mut olin hiljaa ja katselin kuinka hienolta se mukamas näytti ja haaveilin kumpa saisin itsekkin polttaa. No selvisin tilanteesta, lähdin kauppaan ja matkalla se saakelin tupakka :evil: iski taas, ajattelin jo antaa periksi ja ostaa askin viikonlopuksi mut onneks järki voitti. Nostin pankkiautomaatista ekat säästetyt tupakkarahat 55euroa 15-30.9 väliseltä ajalta 29.9 vähensin, koska silloin lipsahti, mut saimpahan ekat rahat talteen, yritän säästää niitä jatkossakin 120 kuussa jos vaan rahatilanteeni on sellainen että siihen pystyn ja miksen pystyisi kun se ei kert mee tupakkaan niinkuin ennen on se siihenkin löytynyt. Ajattelin ensin avata oman tilin niille rahoille, mut sit päätin ottaa ne kotiin näkyville jos se motivois jatkossa. :-)

• Kazarianna Pirkanmaa
    editoi lokakuu 2008
    Hyvä Henna, noin sitä pitää!!! Jatkossakin on varmaan vaikeimpia just tollaset "yllättävät" tilanteet joita varten ei pysty valmistautumaan etukäteen. Ne on vaan koitettava selättää sitten kun eteen tulevat... Sä selvisit upeasti tosta testistä, ihan mahtavaa!
  • henna70henna70 Pori
    editoi lokakuu 2008
    Jep, oon tosi tyytyväinen. Tilanne oli niin yllättävä etten edes muistanut et mulla on nikkispurkkaa taskussa, no onneks huomasin ne siinä autoa ajaessani. Sieltä purkka huuleen vaan ja sisulla eteenpäin :wink:

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.