Henna ja savuton elämä!

134689139

Viestejä yhteensä

• henna70henna70 Pori
    editoi lokakuu 2008
    Taas lipsahti, voi v.ttu etten paremmin sanoisi! Jo toinen kerta tällä viikolla, nyt olen poltellut eilen ja tänään :( Fiilis on tosi p.ska :thumbdown: ja itsesyytökset soimaa. Tänään olisi tullut kolme viikkoa täyteen ellen olisi tällä viikolla mokaillut. Kaksi viikkoa oli täysin savuitta hyvällä miellellä :-) .
    Tänään aion yrittää jatkaa kun vuorokausi vaihtuu.
    Voisitteko kertoa miten mun pitäisi menetellä laskelmieni kanssa? Tämän viikon vähennän pois koska tuli kolme lipsahduspäivää niin en voi antaa itselleni anteeksi ja laskea niitä neljää savutontakaan päivää miksikään. Mutta voisinko jatkaa laskelmiani siitä kahdesta viikosta, vai täytyykö mun tosiaan nollata koko tilanne ja aloittaa alusta kaikki :(
    Tahtoisin jatkaa kahdesta viikosta mutta, olisiko se itseni ja teidän muiden stumppilaisten pettämistä? Nyt mielipiteitä kiitos ja anteeksi taas kaikille jotka olette kannustaneet minua, nyt hävettää :oops:
    Tahdon kuitenkin vielä yrittää, en tahtoisi enää kuulua tupakoitsijoiden kastiin. Mulle puhdas ja savuton elämä on suuri haaste jossa tahtoisin onnistua!

Ei niin heikko etteik? kannattaisi yritt??! Tuo oli mun motto pitk??n... Vihdoinkin 18.6-12 se loppui   :) 
  • Kazarianna Pirkanmaa
    editoi lokakuu 2008
    Hyvä Henna että aiot nousta tosta lipsahduksesta! Niinkuin tuolla toisaalla jossain luki, niin harva selviää koskaan lipsumatta. Tärkeintä että saat nyt reitin taas suoraksi! Mulla ei ole myöskään mennyt ihan kunnialla.

Mä en tiedä noista laskuista, en ole löytänyt niihin mitään autenttista ohjetta joten olen vetänyt sen johtopäätöksen että kukin laskee miten omatunto sanoo. Joku oli muistaakseni laskenut just noin, että oli lisännyt ne repsahduspäivät siihen alkuperäiseen aloituspäivään. Mä taas päätin olla laskematta savuttomia päiviä, vaan taistelupäiviä. Mun motivaationi ei kestäis aloittaa nollasta, etenkin kun lipsahduksia on nyt ollut noin kerran per viikko :( Mutta jos repsahtaisin ihan takaisin normaaliin päivittäiseen poltteluun, niin sitten tämä taistelu olisi menetetty ja pitäisi aloittaa kokonaan uusi.

Mun mielestä lasket niin kuin näet itsellesi ja motivaation ylläpitämiseksi hyväksi :-)

tsemppiä, kyllä sä sieltä taas nouset!

• raider helsinki
    editoi lokakuu 2008
    Välillä minäkin laskin noita päiviä kiihkossa, kunnes päätin, että jokainen päivä ilman tupakkaa on kotio päin. Näyttää laskurit sitte mitä näyttää. :lol: :lol:
  • henna70henna70 Pori
    editoi lokakuu 2008
    Kiitos Kazarianna ja raider! Mun motivaatiota pitää yllä myös osittain noi laskut aina uusi viikko edessä ja uusi tavoite, niimpä mä jatkan siten puhtaalta pöydältä että huomioin vaan ne kaksi täysin savutonta viikkoa ja jatkan laskujani siitä, eli tänään 2vk+1pv nyt myös kolmas viikko onnistuu! Siihen tähtään vaikka vähän vielä v.tuttaakin noi lipsumiseni. Eilen muistui mieleeni et mulla on jossain kasetti jonka oon tilannu 2005-vuonna ollessani kuntoutuksessa. Se on rentoutus ja itse hoitomenetelmän avuksi tarkoitettu Alpha Wave Oy:n Savuton elämä. En ollut kuunnellut sitä kertaakaan, eilen sen kuitenkin etsin ja kuuntelin, en tiedä oliko siitä niin kauheesti apua mutta kyllä se helpotti päätöstä jatkaa savutonta tietäni. Kyllä tää tästä taas, kiitosta haluan antaa myös stumppi palstalle, joillekkin keskusteluille ja minua kannustaneille.

Ei niin heikko etteik? kannattaisi yritt??! Tuo oli mun motto pitk??n... Vihdoinkin 18.6-12 se loppui   :) 
  • Nyytti Länsiranta
    editoi lokakuu 2008
    Oikein Henna! Jatka vaan sitkeesti, kompastumisesta huolimatta. Pääasia on että jatkat! Minä en ikimaalimassa olisi päässyt tähän pisteeseen ilman stumppilaisia!!! :lol: :lol:
  • Miika84 helsinki
    editoi lokakuu 2008
    Tsemppiä Henna :thumbup: :-D :-D :-D Multakin löytyy rentoutus cd:t Rain forest ja Tropical breeze.Pistän cd:n soimaan kun menen nukkumaan ja nukahdan 10:ssä minuutissa :D :D :D
  • henna70henna70 Pori
    editoi lokakuu 2008
    Pikkuhiljaa eteenpäin. Fiilis on aika outo :shock: en osaa tai saa tehtyä mitään, täällä palstalla mä istun lukemassa ja kirjoittamassa ( teen ihan älyttömästi kirjotus virheitä joita koitan korjailla ja siltikin niitä jää, keskittyminen on vähän hukassa) pakollisten hommien lisäks.
    En oo hyvällä tuulella mut en kovin huonollakaan, ettei vaan olis taas tyyntä myrskyn edellä. Pojalle meinasin revetä mut sain joinkuin pidettyä itseni kurissa.
    Katselin tänään You Tubesta smoking videoita, osa aika karmeita. Niistä ehkä vähän tuli potkua lisää. Kaippa tää tästä :?

• editoi lokakuu 2008
    Heippa Henna70,
    ihan varmasti "se siitä", Totuus on tunnettu Nyytin: "the Päätös".
    voimia jatkoosi.
  • henna70henna70 Pori
    editoi lokakuu 2008
    Moikka Tirlittan! Kiitos kannustuksesta, tällä kertaa se tuli vähän liian myöhään. Jatkuvien lopettamisyritysten jälkeen eilen lipsahti taas :(
    Samat ihmissuhdeongelmat vaivaa mitkä alkoi tuossa pari viikkoa sitten, mun on tosi vaikee niitä käsitellä, tälläisten vaikeusien edessä olen liian heikko. Kun jotain mullistavaa tapahtuu en pysty olemaan ilman tupakkaa, huono lohduttajahan se on mutta ei voi mitään. Nyt tuntuu että olisin hävinnyt taistelun, vielä on kuitenkin pieni toive mielessä että sunnuntaina saisin itseäni niskasta kiinni ja yrittäisin vielä alkaa uutta viikkoa puhtaalta pöydältä ja hyppäisin takaisin savuttomien kelkkaan. Enää en kuitenkaan uskalla luvata mitään muuta kuin sen, että takaisin tulen joskus! Nyt yritän viikonlopun aikana saada ajatukseni jotenkin tasapainoon, taistelu päässä hyvän ja pahan välillä on melkoinen. Luottamus itseeni on kuitenkin jo aika vähissä, mutta olisi hienoa jos tuo Nyytin "the Päätös" kolahtaisi mullekkin takaraivoon. Nyt tekis mieli mennä Pikiksen baariin kaljalle, mut sehän on savuttomille :?

• raider helsinki
    editoi lokakuu 2008
    Älä nyt suosiolla luovuta. :twisted: :twisted: :twisted: Kampoihin vaan ja tiukasti. :!:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.