Henna ja savuton elämä!

1457910139

Viestejä yhteensä

• Peikko Keski-Suomi
    editoi lokakuu 2008
    Tsemppaa Henna tsemppaa.... Älä nyt luovuta kaikkien kärsimystesi jälkeen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • editoi lokakuu 2008
    Tsemppaa Henna, tsemppaa!!! Luin juuri tänään jostain,että ei tupakka tuo mielihyvää eikä rauhoita.Hetkellinen hyvän olon tunne tupakasta tulee siitä kun vieroitusoireet häviävät. Tupakka ei siis auta mihinkään.
  • tutetututetu Helsinki
    editoi lokakuu 2008
    Henna, älä luovuta.
    Ei ongelmat ratkea poltat sitten tai et.

Tsemppiä taistoon!
  • Kazarianna Pirkanmaa
    editoi lokakuu 2008
    Henna, nyt the Päätös, vaikka että maanantaina tiukka linja!

Älä luovuta, pääsit jo niin pitkälle!!! Pahin oli jo ohi, nyt kun saat kerättyä itsesi, niin uusi alku ei ole niin vaikea kuin taas sitten pidemmän päivittäisen polttamisen. Jos luovutat kokonaan nyt toistaiseksi, annat itsellesi luvan vetää taas ihan päivittäin. Nuo ovat vasta lipsahduksia, saat vielä kurssin oikaistua.

Tsemppiä ja jaksamista!!!
  • Kylli Helsinki
    editoi lokakuu 2008
    Henna, peli ei missään tapauksessa ole vielä menetetty. Jos tupakoinnin lopettaminen sujuisi keltä vain ja noin vain ilman mitään lipsahduksia, niin ei esimerkiksi vieroitustuotteita tai tälläisiä Stumpin kaltaisia tukiryhmiäkään tarvittaisi. Minäkin lipsahtelin alussa. Joulupäivänä 2007 oli tarkoitus lopettaa, mutta vasta tammikuun kolmas 2008 loppui liukastelu, enkä minä, eikä kukaan muukaan täällä ole kuin yhden harkitsemattoman henkosen päässä entisestä. Vahvistakaamme siis halua savuttomuuteen täydestä sydämestämme.
  • Miika84 helsinki
    editoi lokakuu 2008
    Hyvin sanottu :thumbup: :-D :-D :-D
  • kitikatti tampere
    editoi lokakuu 2008
    *heittää lasson Hennalle ja kiskoo Stumppiin takasiii....*
  • raider helsinki
    editoi lokakuu 2008
    Auttaa lasson vetämisessä.
  • Peikko Keski-Suomi
    editoi lokakuu 2008
    Täälläkin on käsipari lasson varressa...
  • editoi lokakuu 2008
    "Kyllähän se alussa pyörittää, mutta muista että esim. minäkin olin ihan varma että en pysty olemaan ilman tupakkaa, ja kuitenkin olin. Älä polta ensimmäistä röökiä, se vain siirtää tuskia tulevaisuuteen. Joku sanoi kerran että asenne ratkaisee, aina. Siis asenne että en polta, antaa vaan pyörittää, mutta en silti polta. Jos oikein pyörittää niin sitten en ainakaan polta!

Lisään vielä, että jos auttaa niin kävele ulkona, mene parvekkeelle, hengittele syvään, juo vettä, kirjoita tänne. Tietty nyt on vaikeaa, mutta se helpottaa kyllä, olet hienossa alussa. Luulen muuten että jos alussa on kovin hankalaa niin myöhemmin joudut kärvistelemään vähemmän- tai ainakin se tuntuu siltä.(Oli tavallaan huumoria...)"

Tällä tavoin kannusti Eerob Siiriä tuolla toisessa poterossa. Oli ihan pakko lainata, kuulosti niin tehokkaalta. Terveisiä Hennalle!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.