Palaute

1131415161719»

Viestejä yhteensä

• editoi lokakuu 2015
    Mahtaako tulla oikeaan paikkaan mutta mobiiliversiossa laskuri ei ilmesty viesteihin vaikka klikkaisikin allekirjoitus ruutua?
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi lokakuu 2015
    Kyllä mun älykännyssä näkyy bannerit oikein hyvin, varsinkin kun kierrän näytön pitkittäin. Mulla on Samsung ja Android-järjestelmä. Mikä sulla on?
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • editoi lokakuu 2015
    Microsoftin Lumia, onpas outoa. Muiden laskurit näen mutta omaani en saa ilmestymään. Täytynee käydä läppärillä päivittelemässä josko sitten alkaisi näkymään.
  • editoi lokakuu 2015
    No mutta nythän se sitten tuli!
  • editoi tammikuu 2016
    Tervehdys. Tuo bannerin laskuri kannattaisi päivittää. Itse lopetin juuri vuoden alusta ja iso aski vihreetä maksoi jo 7.40. 2016 hintaan tulee vielä parinkymmenen prosentin korotus.

Tuleekohan iPadille joskus oma sovellus?
    image
  • editoi tammikuu 2016
    Kiitos hyvästä huomiosta! Stumpin keskustelufoorumi tulee muuttumaan piakkoin, joten samalla on hyvä päivittää myös laskuri vastaamaan tämän hetkisiä hintoja.
  • editoi tammikuu 2016
    Olen selannut ohjeita ja keskusteluja läpi, mutta en löydä haluamaani keskusteluohjetta.

Usein keskustelussa on kysymyksiä ja tilanteita, joissa vastaus olisi mielekästä kohdistaa tietylle osallistujalle. Kaikki näyttää kuitenkin menevän samaan pötköön eikä siten synny järkevää viestiketjua. Voihan tietysti laittaa yksityisviestin, mutta asian kehittyminen kiinnostaa yleensä koko yhteisöä. Hyvinkin kiinnostavat asiat ovat sekaisin toistensa lomassa. Ei niistä jaksa kaivaa asiakokonaisuutta.

Olenko lukenut ohjeet huolimattomasti vai eikö todella voi vastata haluamaansa viestiin, jolloin viestiketjusta muodostuisi alakohtaisia ryhmiä.
  • editoi tammikuu 2016
    Vaari kirjoitti:
    Olen selannut ohjeita ja keskusteluja läpi, mutta en löydä haluamaani keskusteluohjetta.

Usein keskustelussa on kysymyksiä ja tilanteita, joissa vastaus olisi mielekästä kohdistaa tietylle osallistujalle. Kaikki näyttää kuitenkin menevän samaan pötköön eikä siten synny järkevää viestiketjua. Voihan tietysti laittaa yksityisviestin, mutta asian kehittyminen kiinnostaa yleensä koko yhteisöä. Hyvinkin kiinnostavat asiat ovat sekaisin toistensa lomassa. Ei niistä jaksa kaivaa asiakokonaisuutta.

Olenko lukenut ohjeet huolimattomasti vai eikö todella voi vastata haluamaansa viestiin, jolloin viestiketjusta muodostuisi alakohtaisia ryhmiä.
    Hei Vaari! Tällä hetkellä tietylle kirjoittajalle vastaaminen hoituu parhaiten näin, eli lainaamista hyväksi käyttäen. Vastaamista yksittäiseen viestiin siten, että kommentti tulisi sen viestin alle johon vastaa, foorumi ei siis tue. Tätä on perusteltu mm. sillä, että tällaisessa mallissa sivun rakenne ja ulkoasu menee helposti hankalasti hallittavaksi.

Keskustelufoorumi uudistuu lähiaikoina ja uudella foorumilla vastaamisessa voi käyttää apuna @-merkkiä, jolloin ko. henkilö saa viestistä ilmoituksen. Tästä tulee lisää ohjeita foorumin muutoksen yhteydessä.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.