Paikat kuntoon

1101102103104105107»

Viestejä yhteensä

• Raikku09 Itä-Uusimaa
    Voi hittolainen

Onko Annesta tullut 12 vuotias, ONNEE!!

Toivottavasti nuo keuhkohommelit selkeytyy ja paranee :)

t
    Raikku
  • Hei, tuulantei! Omasta mielestäni en saanut sitä kokeessa annettavaa avaavaa sisääni. Joten se otetaan uusiksi. Ja tosiaan samaa PEF-hommelia edelleen käytetään. Ekaa kertaa nyt tutkitaan tällä sydeemillä. Tosin pitää 2vko tehdä tuo testi. Aika reippaasti puhallusarvot nousee lääkkeen ottamisen jälkeet n. 60-70 pykälää isommaksi eli n, 430 keskiarvot lääkkeen jälkeen. Ensin tutkitaan sitte vasta hutkitaan  ;)
  • Kiitti Raikku  :) Mun keuhkohommelit ihan OK, hyvin voin ja kuntoilen säännöllisesti. Lekuri sanoi mikäli nyt minulla tämä epäilty tauti oiskin, niin tuskin kerkeen siihen kuolemaan, vaan joku muu voi keretä viemään ensin - oisko tuo tarkoitettu lohdutukseksi vai ei, huu nous.  :D
  • Se on hyvä merkki, jos avaava vaikuttaa oleellisesti. Minulla vaikutus on vähäistä ja PEF arvo alkaa kakkosella nyt kun hoito on jotenkin hallinnassa, huonoimmillaan se on ollut 180. Keuhkokuume on se mitä pitää yrittää välttää, kortisonia on ohjeistettu lisäämään välittömästi jos alkaa mennä heikommin. Kaksi kertaa olen ollut keuhkokuumeessa, se on sitten aina sairaalakeikka.
  • Raikku09 Itä-Uusimaa
    Anne; eiköhän tuo ole hyvä juttu... porskuttelet vielä 100 v vanhana mummona :)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.