Paikat kuntoon

24567107

Viestejä yhteensä

• editoi huhtikuu 2007
    Kivaa kun Elwiira oot löytänyt tänne :D. Mutta missä Latte? Joku pääsiäis noita tai -pupu on varmaan houkutellut sen bongailemaan? Vai oisko muuten vaan ryäkiireitä :shock:
    Kivoja nää hymiöt 8)
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi huhtikuu 2007
    Voi eiii, hyväne aeka ! Onpas täällä... ossaanko minä :?:

Mitä nuo kaikki merkit tuolla ylähäällä on ?Tulikos tolla paksua... ja tälläkö sitten vinoa

anneko tämän avas? Onnea uuteen poteroon vaan.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • editoi huhtikuu 2007
    [i]Kiitos vaan Melisa :-). Totuttelua tää kaipaa ennenku pääsee kunnolla juonesta kiinni.
    Mulla kun on viel uus läppärikin ja sitäki tarvis osata käyttää. Seki on nii moterni ett tulee ikävä sitä vanhaa...
    Mut yks vanha sentää jäi; mä :D
  • editoi huhtikuu 2007
    Nyt on Latte ihan pihalla , sanoisinko että hymiöt on hukassa! Mä en tunne täältä ketään ja en ymmärrä tän käytöstä mitään ! On täällä näköjään tuttuja nimiä tuolta edellisestä "elämästä". Olishan noi isännät voineet laittaa ohjeet, mä ainakin olisin tarvinnut niitä. Nyt mä tyrkkään tota lähetä- nappulaa, katotaan mitä tapahtuu ?
  • editoi huhtikuu 2007
    Hyvä Latte, sultahan tämä käyp, ihanku ite pakariselta. :wink: On tämä hienompi, ku missään. Tosin oon ollut kylässä joillain isokenkäsillä, joill on myös yhtä digitaaliset köökit, kuin täällä on. :roll:
  • editoi huhtikuu 2007
    Ai kuka Pakarinen, tunnenks mä sen, Esa vai Hanna ? :D. Mäkin haluaisin käyttää noita "naamoja" mutta miten ne saa tähän tekstiin. Mä oon ihan pöllö näissä hommissa.
  • editoi huhtikuu 2007
    Olo on kuin olisi tullut remontoituun asuntoon. Eilen tulikin vuosia täyteen siitä, kun nykyiseen kotiini muutin. Silloin se oli siisti - ennenkuin saatiin romppeet sisään. Mutta toisaalta, onpahan nyt elämisen meininkiä huushollissani, ja niinpä taitaa sitä meininkiä tulla tännekin. Savutonta ja mukavaa meininkiä.

Tämän ensimmäisen viestini myötä haluan toivottaa kaikille tutuille ja tuntemattomille oikein mukavaa savutonta kevättä!

P.S. Anne, jotakin muuta kuin sä on jäänyt - tupakka
  • lillukka Keski-Suomi
    editoi huhtikuu 2007
    elina-maria kirjoitti:
    Olo on kuin olisi tullut remontoituun asuntoon. Eilen tulikin vuosia täyteen siitä, kun nykyiseen kotiini muutin. Silloin se oli siisti - ennenkuin saatiin romppeet sisään. Mutta toisaalta, onpahan nyt elämisen meininkiä huushollissani, ja niinpä taitaa sitä meininkiä tulla tännekin. Savutonta ja mukavaa meininkiä.

Tämän ensimmäisen viestini myötä haluan toivottaa kaikille tutuille ja tuntemattomille oikein mukavaa savutonta kevättä!

P.S. Anne, jotakin muuta kuin sä on jäänyt - tupakka
    juu-- hyvä profiiliteksti sulla :D :D "ei voi polttaa ja lopettaa yhtä aikaa.." mä oon aina tehnyt niin, kun olen lopettamista ajatellutkaan... :( nyt syön champixia ja pe 6.4.07 pitää sitten lopettaa ei polttaa :shock:
  • editoi huhtikuu 2007
    Latte kirjoitti:
    Ai kuka Pakarinen, tunnenks mä sen, Esa vai Hanna ? :D. Mäkin haluaisin käyttää noita "naamoja" mutta miten ne saa tähän tekstiin. Mä oon ihan pöllö näissä hommissa.
    No Esa tietenki, Latte. Tää on tosiaan tosi hyvä kun voi vaihdella naamoja. Ei tarvi samalla pärställä aina olla, johan sitä voi jopa omaan naamansakin kyllästyä. En tosin tahtois näytää E Pakariselta edestäpäin varsinkaan. Siksi omat hampaat on hyvä hoitaa ja harjata aamuin illoin :mrgreen:
    Sä oot kuvitelmieni mukaan lintumies, eli tutkailet fogeleita. Laitteletko myös pöttöjä niille, esim. kottaraisille?
    Ne naamat saa tosta vasemmalta klikkaamalla sen vilkkuvan viivan kohalle mihin näpyttelet niit kirjaimiiki, kyll sä hiffaat. :shock:
  • editoi huhtikuu 2007
    Ei tää niin helppoo kuulkaas ole oppia uutta poterotaktiikkaa. Naamat ja kaikkee. :?: Onko tuo BB sama kuin aikoinaan eli se uhkea ranskatar? Vai se modernimpi talotositv? Lyhenteetkään ei enää tarkoita samoja asioita kuin ennen. Mut onneks me ollaan tällasii oppivaisii immeisii ja äkkiikös me hoksataan taas nämäkin jutut :!:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.