Paikat kuntoon

12467107

Viestejä yhteensä

• editoi huhtikuu 2007
    Joskus sitä aina kuvittelee. että tupakka varmaan auttaisi, kun oikein hatuttaa

Eipä se tupakka vidudusta poista. Lisää sitä vaan. :!:

Kunnon pullakaffet vois paremmin auttaa. Ja hikilenkki tietenkin :mrgreen:

Vielköhän Latte säätää mökkiä? Onkohan saanut särkiä? Kait hän pian tulee raportoimaan :?:
  • editoi huhtikuu 2007
    Näin se anne on, mielikuvitus vaan on niin vilkas.
    Onkohan Latte löytänyt kuutteja Saimaalta ruokittaviksi :?: Jos se ottaa kesänorpan itelleen :!: Kun ei sitä lohikäärmettä tainnut löytyä. Oishan se somaa, kymppiuutisten kevennykseen voisivat tehdä ihan sarjan: Latte ja norppa. Seurattais, miten niiden kesä sujuu ja kumpi syö enemmän ja miten erilaiset juomatottumukset niillä (kai) on. Vois olla upeeta katsottavaa :wink: Erottaiskos niitä enää loppukesästä toisistaan :?:
  • editoi huhtikuu 2007
    Terveisiä Etelä-Karjalasta !. Ei tietoakaan kesästä, norpista, kuuteista. Mökillä kylmää ja kosteata, järvi jäässä. No, vietettiin L-rannan kaupungissa aikaa ja kyllä siellä varsin hiljaista oli. Saimaa suurimmaksi osaksi jäässä. Tänään aamupäivällä sankka lumipyry ja -3 astetta. Ei muuta kun auton nokka kohti Helsinkiä ja "sivistyksen" pariin. Ootteko te Tytöt nähneet "sellaisia" unia :!:. Unta se vaan on. Mäkin oon joskus nähnyt niitä. :roll: Mä just päätin, että mä lopetan syömisen joksikin aikaa. Kävin tossa vaa`alla,huh,huh. Ei enää mämmiä ja pashaa. Elwiiralle tiedoksi, jos kasvatan kesäksi viikset niin et erota minua oikeasta kuutista.
  • editoi huhtikuu 2007
    Tsiigatgaa, mull on neljän tähren pojot! :shock:
    Mistä ne on ilmestyny :?: Teinkö liian hyvät sapuskat tänään :?:
    Vielköhän Latte on siell pääsiäsisaarellaan? Kauheesti kysymyksiä pukkaa :shock:
    Järkytyin niin kauheesti noist tähdistä.
    Voiskohan osallistua ens vuonna tanssii tähtien kanssa ohjelmaan jos nyt alkais reenaamaan?
  • editoi huhtikuu 2007
    Terve Latte tullut sivistyksen pariin. Vai oli E-Karjalass viel talvi! :-o
    Kävitkö pilkillä oikeen? Me ollaan Elwiiran kanssa tosiaan nähty niitä unia. Tulee paljo halvemmaksi ja terveellisempääkin röökailla unissaan.
    Siell saimaalla niitä norppia varmasti näkyy. Kivoja otuksia :-)
  • editoi huhtikuu 2007
    :roll:tervehdys Anne ja kumppanit;;;onnee uuteen residenssiin. :thumbup: maailmassa on kaikki hienosti kun on tällaset korkean tason foorumisivut...kohta ollaan toooosi konkareita,annahan vappu tulee ja helteet ja kesämekot ja ja ja kaksi vuotta tupakoimatta...Gaisu enstex sit Pena ja mie ainaskin ja sinä ja tytteli ja Ketäs muita niitä olikaan vuonna2005 mukana .....mutta matka jatkuu ja on kiva kun on mukava...t:reb
  • editoi huhtikuu 2007
    Tere reb! Ja kiitos toivotuksistasi :D Joo niinpä ollaan tosi konkareit pian useempikin. Tänäänhän muuten onkin Ulla-Tyttelssönin merkkipäivä, ollut jo jo jo hmm kuis kauan olikaan ollu...1v ja 8kk? ellen väärin muista. Voidaankin laitella kaikenmoisii naamoja kun on näin hienot puitteetkin meill juhlistaa sitten H-hetkiä vuoronperään. Matka jatkuu ja kivaa on.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi huhtikuu 2007
    Katos rebekkaakin näkee uusilla sivuilla.. kiva kun vanha jengi kokoontuu. Mitens Rovaniemi makaa, talvi ja kevät siellä :?:

Täällä oli jo kevät pitkällä mut nyt on ollut toosi kylmää pääsiäisenä... olin meren rannalla kävelemässä ja tuuli tuli mielesätni Tukholmasta. Kylmää kyytoä ruotsalaisilta. Sinnikkäästi puolen tunnin sauvomista harrastin, vaikka jäi pipo kotiin.

Pyhät loppuu kohta ja pääsee arkeen, toisaalta hyvä, tullut syötyä liikaa... itse tein pashan, jytyä ainetta sanon mää.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • editoi huhtikuu 2007
    Terve Melisa!!! Kattelen just että pääseekö äkkilähdöllä mihkään tähän vuoden aikaan. :mrgreen:Niinhän se vuodet vierii ja olen edelleen ylpee etten polta....Asiakkaillekin sanon että äläkää poltelko turhaan rahaa menee........Mutta sanat on kärpäsen surinaa heidän korvissaan..mikäpä se siinä jokainen valitsee oman tien. kylmä tuuli ollut täällä muuten aurinkoista. Lunta paikka paikoin reilusti, ja liukasta ko mahoton...muuten kaikki hyvin.t:reb
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi huhtikuu 2007
    Minä olen nähnyt jo pari päivää sitten ensimmäiset leskenlehdet.. :D :D :D Ei ole lunta missään enää ja meri on vapaana, mutta harmaana - ainakin tänään. Pohjoisissa hiihdellään vielä vissiin.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.