Paikat kuntoon

134689107

Viestejä yhteensä

• editoi huhtikuu 2007
    Siis sanoko joku "munkkikahvit" :?: Nam :D Mä käväsin juoksemassa ja kylläpäs siitä tuli hyvä olo, että ihan maistuis nyt munkki tms hyvä. Mä oon varmaan taas viimeinen, joka hokaa, meinaan ton natsa-homman,mistä niitä saa :?:
  • editoi huhtikuu 2007
    Oho siis musta oli tullut ylimajuri tms. Bileet :mrgreen:
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi huhtikuu 2007
    Mä yritin laittaa Elwiiralle tähtiä ja Latelle kans. Oottehan te tähtiä ansainnut pitkän savuttoman kauden johdosta. Oikeastaan tähtiä pitäisi tulla enemmänkin kuin nuo viisi.

Olen melkein vihreä kateudesta sulle Elwiira, kun pysytyt juoksemaan :hunf:
    Muty älä syö munkkia päöälle, joudut lähtee uudelle lenkille :D Se on vihoviimeinen tuo munkki, rasvaa ja valkoista jauhoa sekä sokeria. Äh, taas olen vain kateellinen niille, joiden ruumiinrakenne :?: suo mahdollisuuden syödä sellaisia.

Rabekka lähti roin yöhöän.. huh, huh... mä en enää jaksa .. tai ei sitä tiedä, jos olis tarpeeksi kivaa seuraa, mihin sitä vielä.. Kesäisin Farmari-näyttelyn yhteydessä olen kyllä aina yökerhossa piipahtanut.. aamulla sitten ihmetellyt, että kuis vanharouva taas innostuikaan :oops:
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • editoi huhtikuu 2007
    :P Ei parane tosiaan mennä kuin munkin kanssa kahville nykysin :(
    Siinä vois kyll olla hauskaa kahvi seuraa. Se kerran kertoi kävelleensä jossain hesan pahamaineisella ilotyttökadulla ja vastaan oli tullut joku sen tuttu ja ihmetelly mitä perkelettä pappi täällä käpyttelee?? Siihen se oli koettanut selitellä käyneensä vain parturissa. Oli aika hassua kun pappi kiros :roll:

• editoi huhtikuu 2007
    :shock: Pakko mun on puuttua asiaan ja todeta, että kun ylennys napsahtaa niin munkki on paikallaan-täytyyhän elämässä olla suuria nautintoja. Sitäpaitsi opetitte mulle tuolla ex-verkon puolella aikanaan että kun ottaa soffalla 1-2 tunnin tirsat niin munkkipossu on sen sileän tien kadonnut :mrgreen: Onneks olkoon Elwiira, mä luulen että Anne ja Melisa kohta komentaa meidät kertausharjoituksiin- ans kattoo. :shock:
  • editoi huhtikuu 2007
    :mrgreen: hyvä Latte et muistutit tosta soffadiettiunesta :D
    Mun pitäs sen mukaan olla tosi hoikka jo. Oonhan muutaman viikon makoillut, mutta ilman munkin munkkia...
    Johtuisko mahtollisesti siitä, että aikomukseni on nauttia munkit vasta vappuna :?: :shock: Oisko ottanut kottia?
    Siksi ei tunnu viel missään. Mutt kesällä tai vuoden päästä kesällä aattelin alkaa vyötäröä tuunaamaan. Kaotaan :roll:
  • editoi huhtikuu 2007
    Anne mä luulen ,että vuoden päästä kesällä on paras aika alottaa. Ei tuu kropalle mitään shokkia äkkipikaisesta dieetin alusta. Jos sitä miettii sitäpaitsi ahkerasti, saatta vyötärö kiinteytyä ihan ajatuksen voimallakin :roll:
    Mä jaksan tosiaan juosta nykyään kivasti. Ja se johtuu ihan vaan puhtoisista keuhkoista :mrgreen:. Tietty sekin vaikuttaa, että on nivelet sun muut pysyneet suht kunnossa. Munkit näkyy kaikesta urheilusta huolimatta vyötäröllä, mutta olen loistokunnossa kertausharjoituksia ajatellen. Milloin sä Latte luulisit kertsumunkin iskevän?
    Mä en tajuu silti vieläkään noita natsoja, että mistä niitä saa lisättyä:?:
  • editoi huhtikuu 2007
    Teen kunniaa täällä korsussani 5-tähden kenraalille. Bravo, Elwiira. Hra kenraali- onko kertsumunkki se minkä luulen sen olevan- ai on, hyvä. :mrgreen:Lepo. Ai niin kohta se on Vappu taas- kevään suuri juhla. Simaa+tippaleipiä, irtoneniä-ja-viiksiä. Erilaisia huiskuja ja hörhelöitä. Upeeta. Siihen liittyen yks jutska- onks sima ilman rusinoita mistään :lol:kotoisin :?:
  • editoi huhtikuu 2007
    Irtonenenät on just upeinta vapussa. Tulis vaan pian. Simassa pitää olla rusina, ei se muuten valmistu. 1 rusina per kossupullo. Siivilöidään pois ennen juontia, ettei tule maku liian hedelmäiseksi :wink:
    Ps, kertsumunkki on se, mitä Latte ajattelitkin :oops:
  • editoi huhtikuu 2007
    mä ylensin sut Elwiira :oops: aattelin et voit toimia kutsujen järkkääjänä sinne armeijjaan munkkikaffelle.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.