Paikat kuntoon

1457910107

Viestejä yhteensä

• editoi huhtikuu 2007
    Ettehän tykkää huonoa jos menen taas kerran hieman asioiden edelle :!:
    Meinaan vaan kun toi Wappukin on tulossa ja mulle tuli tosta simasta ja rusinoista mieleen yks jutska. :shock: Latte-setä haluaa lausua mutaman varoituksen sanan tosta simanläträyksestä. Siinä kannattaa ottaa kylmä harkinta mukaan. Itse muistan nuoruudestani lukuisia wappuja kun siman kanssa tuli pelleiltyä (vrt. kalasarikänni, perseet olalle, läskit silmille jne.)
    ja aina voi olla että harkintakyky heikkenee ja saattaa joku tupakoimaton persoona vahingossa äityä polttelemaan. Ellei sitten ota niin paljon simaa että ei pysty enää edes röökiä sytyttämään :wink: Sehän on selvä että mikä mä oon aikuisia ihmisiä neuvomaan, jokainen ryyppää minkä ryyppää ja polttaa jos polttaa mut eniwei. :D Latte Simasuu.
  • editoi huhtikuu 2007
    Mun puolesta ei tarvi olla huolissaan, mulle riittää se vappunenä ja rusinat vapun viettoon. Ei maistu enää viinakset ollenkaan. Joskus yritän juoda siiderin, vaan ei maistu hyvälle. Sokeri sulaa vielä suussa, eli nou hätä kuitenkaan.
    Mä odotan vappua siksikin, kun sit mulla alkaa taas työt. Nyt on aika pitkää kotona, eikä oikein tahdo saada tekemisenreunasta kiinni. Hyvähän se on levätä jne mutta kun mieluummin menisi tukka putkella. On sellaista ylimääräistä kohdentamatonta energiaa :shock:
  • editoi huhtikuu 2007
    Painoin tuota pikavastaustäplää. Tuleeko tästä jotenkin erilainen vastaus? Toivottavsti ei äkkipikaisempi.
  • editoi huhtikuu 2007
    Samma häär, ei hapan mee alas tai jos menis jos ottas ni ei pysys sisällä. Taitaa olla tullu vanhaks, ei toimi enää mikään :shock:
    Toisaalta jos nyt aloittais harjottelemaan, no oppisko just vapuksi :?:
    Latte varmaan tarkotti sitä pikasimaa; kossu+rusina -juomaa.
    Mulle kelpaa siideri + rusina. Tippaleipää ei syö ku teletappi, enkä oo sellanen. Mutta munkkia pitää syödä ja nakit pottusalladilla.
    Ei oo yhtään aikasta ajatella vappua; hyvin suunniteltu on puoliksi tehty :idea:

Hienoa Elwiira pääset taas toteuttamaan ittees röihin 8)

Mulla on vaan niin kamalasti röitä etten kerkee mitään tekemään :?
  • editoi huhtikuu 2007
    Mitenkäs se Kenraalien ilta on mennyt :?:. Kaikki Okei. Täällä mun korsussa muuten kaikki hyvin mutta jotenkin tekis mieli poltella, ihan oikeesti. Ihan sairaasti tekee mieli. Kai se menee ohi :shock: :shock:. On menny ennenkin. Tänään mä olin töissä tiukassa palaverissa asiakkaan luona, jota en ollut konkreettisesti tavannut 1,5 vuoteen. Palaverin jäkeen mentiin samalla hissillä alas ja oven ulkopuolella lkoi vanhasta muistista tarjoomaan mulle tupangia. Mä vaan totesin et kiitos - ei kiitos. Ei meinannu uskoa että oon lopettanut. Mä oli näkeväni sen katseessa ripauksen kateutta :roll: Oliskohan niin :D.
  • editoi huhtikuu 2007
    Asento - Lepo ja turpiin veto :shock:
    Sillai nyt on viilikset täällä. No, onneks tosiaan ei oo röökii :roll:
    Jaksaisko sitä enää ees poltella, huus nous :?

Mä luulen, ett niill oli hieman katee katse kuullessaan et et ota enää :mrgreen:

Onneks ei enää tuu niin suurta tarvetta entisiin puuhaamisiin, että ois ihan pakko niihin palata :P

Ohi on :D
  • editoi huhtikuu 2007
    Menee se Latte ohi niinkuin ennenkin. Ja varmaan tulkitsit oikein, kaveri oli kateellinen. Kyllä mä muistan itse olleeni vahän kade, kun joku oli onnistuneesti lopettanut polttamisen ja näytti muuten olevan entisellään. Ehkä sitä pelkäsi, että oma identiteetti kärsii jotenkin, jos lopettaa. Nythän sen tietää, että siinä käy juuri toisinpäin, saa vihdoin itse määrätä asioistaan nr nikotiinin sijaan.
    Mutta alkaa kyllä perskutarallaa kyllästyttämään nämä ainaiset mieliteot :evil: Mun piti aamulla juosta vesisateessa kolme ylimääräistä kilometriä, että sain taas mieliteosta ylivallan. Tällä vauhdilla olen kohta ylikunnossa.
    Juodaan me vaan anne simat simoina, kun ei kerran ole viinapäätä. Ja ollaan siitä onnellisia, ei sentään jouduta vähentämään tai lopettamaan ryyppäämistä ja niitä tuskia kärvistelemään. Se on muuten ihan kauhee tauti :shock: Mut mä oon varmaan teletappi, kun tykkään tippaleivästä :mrgreen: Munkeista puhumattakaan, nam.
  • editoi huhtikuu 2007
    :shock: nynne vei meidän natsat. Ei enää röökii, ei kapuja eikä kenraaleija :lol:
  • editoi huhtikuu 2007
    :shock: Eläköön tasa-arvo ja demokratia :!: Nyt me kaikki ollaan samanarvoisia, natsat (kaluunat) roskiin. Mä jo aattelin, että näin korkeassa asemassa näin nopeasti ja kovassa porukassa. Näin se on katoavaista maallinen kunnia. Mikä laulaen tulee se viheltäen menee. Oisko itse tuo Iso Stumppi aatellut antaa kurinpalautusta :?:. Mun mielestä tää meno täällä on ihan siistiä ja vallan viksuja ihmisiä kaikki tyynni. Apropos, mä oon ihan kateellinen tolle Elwiiralle kun on noin kova kunto. Mä vasta selailen mainoksia soffalla ja suunnittelen polkupyörän tai juoksutakin ostamista. No, katotaan.
  • editoi huhtikuu 2007
    Taas olit Anne mua nopeampi, kuten yleensä aina. :roll:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.