Välitilinpäätös

1117118119120122

Viestejä yhteensä

• Latte II kirjoitti:
    Ei taida noita Tupakka org:in tekstejä enää mistään löytyä
    https://web.archive.org/web/*/tupakka.org
    Tuolta löytyy jotain, kalenterista valitsee haluamansa kohdan ja käy kurkkaamassa mitä on jäänyt talteen.
    Kyllä siellä keskusteluitakin on jos haluaa siellä fiilistellä menneitä :)
    ~160 000 savuketta ja lopetus 31.01.2016 --> ilman nikotiinia 01.03.2016
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Menin sinne, mutta en saanut auki mitään. Ehkä en vain osannut.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Se on näemmä ihan päivämäärästäkin kiinni miten tuo Wayback machine on sivun tallentanut.
    Joissain päivämäärissä ei pääse keskusteluihinkaan lainkaan ja joissain näkyy vain otsikot ja joissain pääsee sitten lukemaan keskustelujakin.
    Täydellisiä sivukaappauksia sieltä ei löydy, mut historian havinaa kuitenkin sitä kaipaileville ;)
    ~160 000 savuketta ja lopetus 31.01.2016 --> ilman nikotiinia 01.03.2016
    No jaa, ehkäpä annan ajan vain kullata muistoni. Aikani sillä foorumilla jäi lyhyeksi. Kaikki hyvät tyypit lähti Stumppiin mukaan. Silloisia kavereita on tullut vuosien aikana myös livenä tavattua. Joitakin melko paljonkon ja lähes kymmenkunta on face-kaverinakin.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Se on nyt yhdestoista hetki toivotella Onnittelut Lattelle!! Meikä tulee aina vaan hitaammaksi, nytte vasta hokasin,
    että vuosi vaihtui :D Savuttomana tietty. 
    Tässä menty hiuka sumusessa kun A-viruksen kourissa kärsitty vaikka rokotukset aina otetaan. Onneksi suomen terveydenhoito on parasta A luokkaa myös, mittään ei voi siitä negatiivista sanoa. 
    Hyvää kuluvaa vuotta konkareille ja eritoten Lattelle! :blush: 
    editoi tammikuu 12
    Kiva Anne kun ilmestyit  :) Olin jo vähän huolissani, kun sua ei Laten suurena päivänä näkynyt.
    Se on kurjaa, jos rokotuksesta huolimatta tuon taudin saa. Mullakin on ollut nämä rokotukset melkein niin kauan kuin niitä on annettu. Toistaiseksi olen säästynyt.
    On vissiin tuo tauti sulla jyllännyt kauan? Ei sentään sairaalaan tarvinnut mennä.
    Sulle kovasti toipumisia. Kevät on tulossa. Olet kait jo siemenluetteloita selannut?

• editoi tammikuu 12
    Kyllähän sitä lanssilla vietiin sairaalaan, muttei pillit soinu vaikka pyysin :p  eristykseen laittoivat. On se aina niin hieno vastata lääkärien kysymykseen; tupakoitko  o:)
    Onneksi toivuttu jo. 

Siemeniä ei tarvi ostella kun vasta löysin viimekeväälle tarkoitetut siemenet. Saa nähdä "kerkiikö" kylvöpuuhiin.

No huhhuh, on se tauti ollut raju. Kurja kun eivät pillejä soittaneet, kun kerrankin lanssilla vietiin  ;)
    Jäikö sun viime keväänkin siemenet kylvämättä?
    Mä en ole vaatimattomia taloyhtiönkään istutuksia saanut kunnialla hoidettua näiden polvi- ja lonkkavaivojen takia. Ehkä ensi keväänä vihdoin. Jos tästä helvatan iskiaksesta pääsis siihen mennessä vielä eroon.
    Toivotan tervettä loppuvuotta niin sulle kuin itsellenikin, Lattea unohtamatta.
  • Oho !  Anne on ilmestynyt mun poteroon.  Hienoa.  Kiitos vaan onnitteluista.   Sinä ja Melisa piditte minua silmällä silloin takavuosina ja teidän ansiosta pysyin tupakista erossa.  Suuret kiitokset Teille "tylleröt".

Mitä tuohon sairasteluun tulee niin omalta osaltani kävi n. vuosi sitten niin,että menin omaan terkkariin kun kuumetta oli melkein 40 astetta ja veto ihan veks.  Ottivat crp :n ja mittasivat happisaturaation jne.. Ja sitten lääkäri sanoi,että nyt sitten pitää Latte laittaa sairaalaan ja meikäläinen sanoi,että ihan O.K. ja ajan sinne samantien.  Siihen lääkäri sanoi,että ambulanssi tulee ihan hetken kuluttua ja niin se tuli ja minut sinne pistettiin ja sitten kohti Jorvia.

Se oli ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen kerta. Siellä menikin sitten n. 8 vrk kun tulehdusarvot eivät millään laskeneet.

t. Latte

P.S. Huomenna on perjantai ja 13 pv.  ?????????

Onko taas kansallinen tapaturmien vastustamispäivä?
    Oliko sulla Latte sit keuhkokuume vai tällainen influenssa oikein?
    Mua ei ole koskaan lanssilla viety eikä toivottavasti viedäkään. Viime marraskuussa tosin olin 4 päivää Jorvissa. Tutkivat mut päästä varpaisiin kun crp oli niin korkea eikä vikaa löytynyt. Piti löytää, koska olin menossa keinonivelleikkauksiin. Silloin ei saa olla mitään tulehduksia. Joka päivä kuvauksia ja kokeita.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.