Välitilinpäätös

24567123

Viestejä yhteensä

• editoi kesäkuu 2007
    Joo, noi rosentit on mitä on. Mutta ite oon ainakin satarosenttisesti savuton, ja sehän oikeesti on se tärkein asia itselleen.
    Kannatan roikkumista täällä ikuisesti :twisted:
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi kesäkuu 2007
    Jaahas, me ollaankin samanaikaisessa keskustelussa annen kanssa.... :P Minäkin olen 100 % savuton, en ole edes haikua ottanut. .. mieli olis kyllä jokus tehnyt. Kaksi untakin näin vain... mutta unethan vain käsittelevät jotain sekalaista päässä pyörivää info-ähkyä, joten ei siitä anne kannata välittää. :?
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • editoi kesäkuu 2007
    Tällainen foorumihan tai oikeastaan tietysti sen käyttäminen on tavallaan tuommoista päivittäistä raportointia. Jos nyt ei ihan "ääneen" ole tullut raportoitua tilannettaan päivittäin, niin olen tiedostanut sen, että jos pistän tupakaksi, niin kyllä siitä pitää tehdä tiliä täällä tai sitten niin, että jos olen hahmottanut mielestäni, mikä tupakoinnin lopettamisessa auttaa, niin olen sen tuonut julki. Tutuille ja uusille.

Meitähän on ihan mukavankokoinen toissa vuonna lopettaneiden porukka, jotka ovat lähes sataprosenttisesti pysyneet polttamatta. Raikkukin näkyi tuossa piipahtaneen esimerkiksi.
  • editoi kesäkuu 2007
    Mä lähtisin siitä että yksilötasolla noi prosentit olis' 0% tai 100% ja sehän riittää :lol: :lol: :lol: :lol:
  • editoi kesäkuu 2007
    Niinhän se on sata-nolla on tupakkia vastaan on ainoa oikea tapa.

valaita ei tääälläpäin, vain affenii ja kuhii yms. :)

Tervehys ellumaijalleki, savutonta kesää kaikille se on neljä aama vailla kesälaitumet....

Palaillaan syssymmällä ja pidetään savuton lippu korkeella.
  • editoi kesäkuu 2007
    Kas, Raikkukin käynyt maisemissa :D
  • editoi kesäkuu 2007
    God evening, sano hra H. ..Latte taitaa lekotella laiturilla lepikon suhinaa ja laineiden liplatusta ponttooneihin kuunnellen ja bongaillen birdejä. Mäkin kattelin, kun tiikeri teki komeita svingejä :wink:
    Onko sulla Latte tapana narrata ahvenia? Tosi rentouttavaa puuhaa.
    Meillä ei vielä oo vene vesilläkään, muttei oo kiiruskaan.
    Raikullekin on tullut merkkipvä - montakohan on jo kuukausia? Ei pysy enää kärryillä kuinka muilla on, mutta omat on tarkasti tiedossa :P
    Muuten eiks valaanpyynti oo kiellettyä? Pitäs olla mun mielestä. Meikäläinen ei nisäkkäitä nimittäin syö, affenii kyllä ja kuhii jos kiinni saisin. Mutta kuhan keittäjä on sitten taas toinen juttu :roll:
  • editoi syyskuu 2007
    Herää Latte jo, ryöt loppu ja pitäs mennä käymään kotona :mrgreen:
    Vielkö meinaat mennä lepikontorpalle ponttoonilaiturille tuumailemaan? Näin nopee se kesä meni :shock:
    Sinullakin oli juhlat enkä hokannut ku vasta nyt; 1 v 9 kk ja 5 pvää tänään Lattella, Onnittelut!!! :wink:
  • editoi syyskuu 2007
    WAU!!! Onnea Latte-konkarille :P :P :P Ootte meille "uusille" kaikki esimerkillisiä konkareita ja sankareita :P :P :P
  • editoi syyskuu 2007
    Onnitteluja konkari-Latelle täältäkin!!!!!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.