Champixin avulla lopetus

18081828385

Viestejä yhteensä

• Hyvin oon sietänyt lääkettä. Ei mitään sivuoireita ja varmasti tukee savuttomuutta,  vaikka huonoina hetkinä tekisikin mieli polttaa. Mulla oli työnantajan kustantamana vieläpä melko matala kynnys kokeilla. Ja on varmasti paras päätös ollut lopettaa. Edelleen vannon, etten ota savuakaan enää.
  • editoi maaliskuu 29
    Hei kaikki. Ihan vahingossa löysin tämän ryhmän. Olen ollut nyt toista viikkoa polttamatta Champixin avulla. En asettanut itselle lopettamispäivää, vaan toissa maanantaina tupakalta palattuani ajattelin vain etten taida tuonne enää mennä, se tapahtui aivan itsestään.
    Olen lukenut paljon juttuja sivuvaikutuksista, niitä näyttää olevan kovin montaa sorttia. Itselläni kokemukset ovat melkoisen erilaisia kuin yleensä. Mielialani on kohentunut huomattavasti, olen iloinen, positiivinen ja optimistinen. Yleinen vireystaso on huipussaan, ei väsytä, energiaa tuntuu riittävän mihin tahansa. Ja ne unet! Aivan mahtavaa! Sellaisia seikkailuja, ettei niistä tahtoisi herätä ollenkaan, välillä jopa romanttisia, enkä nyt tarkoita eroottisia. En minä ole tällaisia ennen kokenut, mutta olkoon :dizzy: 
    Champix näyttää vaikuttavan muihinkin mielitekoihin. Alkoholia ei tee mieli,  ja jos juomaan alkaakin, niin siihen kyllästyy muutaman kaljan jälkeen, eli lakkaa maistumasta. Ikävämpi puoli on myös seksuaalisen kiinnostuksen katoaminen, tosin mitä väliä sillä sinkkuna on :pensive: 

Tästä vaan eteenpäin, kohtuu helppoa on ollut.
  • Tsemppiä Petsku! Kaikki apukeinot on sallittuja, kun tupakasta koettaa päästä eroon. Champixia käytän edelleen. Tavallinen purkka on auttanut pahimpiin hetkiin lopettamisen jälkeen. Nikotiinista haluan päästä eroon, joten en halua korvaavia tuotteita käyttää. Mutta tärkeintä on, että käryyttäminen loppuu. :)
  • Ensimmäinen Champix-päivä takana. Tupakkaa tehnyt mieli ja palanutkin ihan saman verran kuin normaalisti, odotan innolla vaikutuksen alkamista kun lääkeainepitoisuus lisääntyy. Tämän koko ketjun luin tarkasti etukäteen, ja täytyy sanoa että toiveet on korkealla! <3
  • junttimummu Joensuu
    editoi toukokuu 21
    Kolmas c-päivä illassa. Hyvin olen savutellut ja varsinkin nukkunut. Olo kuin olisi huppelissa. Paljonkohan nukun, kun annos kasvaa
  • Reilu kuukaus taaperrettu nyt Champixilla ja päivä päivältä tuntuu vaan siltä että loppuelämä ilman tupakkaa on mahdollista saavuttaa.
  • Mulla lähti kolmas viikko Champixia, eikä suunniteltu tumppauspäivä pitänyt paikkaansa. Tänään menin enää 3 röökillä ja huomenna on sitten ensimmäinen 0-päivä. Vähän on harmittanut, tuntuu että ihan selkärangaton paska ja jotenkin viallinen, ihan kuin tämä ei mulle toimisikaan. Mut ei se niin ole, toisilla se vain ottaa lujille ja toisilla vielä lujemmalle. Käytiin tänään päiväseltään Kuopio-Lahti-Kuopio-keikka, ja olin koko reissun polttamatta ja niin että kotiin jäi yksi rööki toppaan takin taskuun. Luin matkalla Allen Carrin kirjan kaksi kertaa kannesta kanteen, olen lukenut sen ennenkin joten ihan joka sanaa ei tarvinnut tankata. Äsken poltin viimeisen pois, kirjan ohjeiden mukaisesti oikein maistellen, että mikä tässä olevinaan niin ihanaa on ollut. Seuraavaksi lähden kirjan ohjeistamaa 5 vrk ja 3 viikon etappeja tavoittelemaan. Kirjan mukaanhan viimeistään 3 viikon kohdalla tulee oivallus uskomattomasta vapaudesta. Katsotaan riittääkö loput 2 viikkoa Champixin aloituspakkauksesta, vai haenko loputkin. Kirja saa nyt joka tapauksessa olla mukana koko ajan ja joka paikassa. Champixista en ole kokenut mitään haittoja, turvottaa ja paino on noussut mutta oon minä tyttö pupeltanutkin, koko ajan jotakin... :#
  • Suski kirjoitti:
    Mulla lähti kolmas viikko Champixia, eikä suunniteltu tumppauspäivä pitänyt paikkaansa. Tänään menin enää 3 röökillä ja huomenna on sitten ensimmäinen 0-päivä. Vähän on harmittanut, tuntuu että ihan selkärangaton paska ja jotenkin viallinen, ihan kuin tämä ei mulle toimisikaan. Mut ei se niin ole, toisilla se vain ottaa lujille ja toisilla vielä lujemmalle. Käytiin tänään päiväseltään Kuopio-Lahti-Kuopio-keikka, ja olin koko reissun polttamatta ja niin että kotiin jäi yksi rööki toppaan takin taskuun. Luin matkalla Allen Carrin kirjan kaksi kertaa kannesta kanteen, olen lukenut sen ennenkin joten ihan joka sanaa ei tarvinnut tankata. Äsken poltin viimeisen pois, kirjan ohjeiden mukaisesti oikein maistellen, että mikä tässä olevinaan niin ihanaa on ollut. Seuraavaksi lähden kirjan ohjeistamaa 5 vrk ja 3 viikon etappeja tavoittelemaan. Kirjan mukaanhan viimeistään 3 viikon kohdalla tulee oivallus uskomattomasta vapaudesta. Katsotaan riittääkö loput 2 viikkoa Champixin aloituspakkauksesta, vai haenko loputkin. Kirja saa nyt joka tapauksessa olla mukana koko ajan ja joka paikassa. Champixista en ole kokenut mitään haittoja, turvottaa ja paino on noussut mutta oon minä tyttö pupeltanutkin, koko ajan jotakin... :#
    Eka viis päivää oli mulla vaikein. Aattelin jotta mitään hyötyä koko lääkkeestä, kunnes huomasin että pitää vissiin itsekin asennoitua lopettamiseen. Aika hyvä oivallus, jopa minulta. Nyt tuntuu jo helpommalta, ainakin juuri tällä hetkellä.
  • Vesku25 kirjoitti:
    Reilu kuukaus taaperrettu nyt Champixilla ja päivä päivältä tuntuu vaan siltä että loppuelämä ilman tupakkaa on mahdollista saavuttaa.
    Hyvä lukea näitä kommentteja ja tähdätä samaan. Zemppiä ja kiitos!
  • Mulla on nyt 2,5 viikkoa Champixia takana ja aloituspakkausta siis vielä 1,5 viikkoa jäljellä. Oisko täällä joku jolla lääke on jo loppu, kuinka voimakkaasti mieliteot iskee takaisin lopetuksen jälkeen? Kun minä mietin että joko olisin tuon 4 viikon tultua täyteen, riittävän vahva jatkamaan Carrin opeilla ja ilman Champixia, vai pitääkö tää nyt vielä viimeistellä hakemalla se jatkopakkaus.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.