Katjan möksä :)

1209210211212214

Viestejä yhteensä

• Katja Helsinki
    editoi toukokuu 2011
    Hehee :mrgreen: Pitäähän sitä kerran vuodessa käydä ja kertoa perässä tuleville: TSEMPPIÄ! Savuttomuus kannattaa 8)
    Ja edellä menijöitä pitää muistaa kiittää ja kumartaa esimerkistä ja tsemppauksesta :D :D

Neljä vuotta ja edelleen onnellistakin onnellisempi, että olen saanut sen nikkispeikon tajun kankaalle ja tiedän miten toimia jos se meinaa välillä vähän heräillä.... pesismaila kehiin vaan :mrgreen:
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi toukokuu 2011
    image image image image image image image image
    &#9829 -melliset Onnittelut Katjuskalle Neljästä Savuttomasta Pallonkierrosta!

image image image image image image image image
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • editoi lokakuu 2012
    Hellou rakkaat kamut :*
    Katja ja Melisa, olitte mun tsempparit 2006-2007, sillon olin "plonti" ;D
    Hiusten väri voi muuttua, mutta savuttomuus säilyy!
  • Katja Helsinki
    editoi syyskuu 2015
    :D Voi mitä muistoja!! Virtuaalimama sai tänään jälleen yhden pallonkierron lisää savuttomuutta ja siitä innostuneena tulin katsomaan, että vieläkö täällä on tuttuja nimiä ja savuttomia :) Ja onhan niitä!!
    Oma päiväkirja on näköjään tyhjentynyt, enhän muistanut sitä savuttomuuspäivää edes toukokuussa sinne kirjata... Niin se elämä on nykyään ihan normaalia ilman kessua, ei tee mieli eikä käy edes mielessä. Kun toinen polttaa vieressä niin se ei herätä enää mitään ajatuksia mussa, en edes huomaa paitsi jos haisuu kovin pahalta. Kauan siihen meni, että tähän olotilaan pääsin, mutta päivääkään en vaihtais pois... Sainhan täältä ihania ystäviä joihin tiedän että voin tiukan paikan tullen luottaa ja opin, että kun tuosta selvisin niin sen jälkeen moni asia tuntuu lasten leikiltä.
    Tsemppiä ihan kaikille jotka vielä painiskelee himoja vastaan ja onnea teille jokaiselle jotka olette ne selättäneet!
  • T72T72
    editoi syyskuu 2015
    Kiitos Katja, että olet jättänyt tarinasi myös tuleville polville luettavaksi!

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • GhjjgfGhjjgf Helsinki
    editoi syyskuu 2015
    Minä toivon että ajattelisin kuten Katja,
  • GhjjgfGhjjgf Helsinki
    editoi syyskuu 2015
    Kirjoitan tässä minkä ylläpito karsi. Se on hauskaa kun kaupassa käy, ei tarvitse ostaa tupakkaa, lasku on pienempi ja ei hävetä. Rahaa säästyy jo.Hampaat ovat puhtaammat. Kasvoilta on hävinneet punaiset läikät, olen sileäihoisempi nykyään. Mitä ihmeellistä siinä on? Parempi tietenkin näin.
  • editoi marraskuu 2015
    Hei Katja,

siltä varalta että täällä vielä joskus käyt, haluan kiittää tästä tänne pystyttämästäsi möksästä. Kolme iltaa meni, kun luin koko viestiketjun läpi. Sain siitä valtavasti voimaa omaan, vielä alkuvaiheessa olevaan taisteluuni nikotiiniä vastaan.

Sinä ja möksässäsi vieraillut väki olette kaikki sankareita.

Lakaisin muuten lattiat ja pyyhin pölyt. Kukkiakin olisi pitänyt viedä, mutten tainnut hoksata :oops: :lol:
  • Katja Helsinki
    editoi joulukuu 2015
    Oih ja voih :D . Ihanainen idolini Melisa jo vinkkasi että täällä on käynyt vieraita :) Ootte kyllä murusia kun kommentoitte ja vieläpä jaksoitte kahlata läpi tuon kaiken tuskan ja kiukun mitä täälläkin tuli purettua.
    Päivääkään en vaihtaisi pois, lopettamisprosessi oli helvettiä monin paikoin ja alkumetreillä sen pari kertaa sorruinkin, mutta aina vaan uudestaan niskasta kiinni ja tarpomaan.
    Ilman tämän porukan tukea, meikätyttö se käryttäisi edelleen.... tänään jo ehkä happipullot käytössä.
    Enää ei tee mieli, ei ikinä, vaikka kuinka vannoin että aloitan uudelleen kun 60v täytän, nyt tiedän ettei sitä kannata kun ei kerran mieli tee. Tupakka haisee ihan p*skalta, mutta ei herätä enää mitään tunteita mussa ja siitä olen kiitollinen.
    Tsemppiä ihan hirmuisesti teille kaikille, jotka vielä kärvistelette, tiedän kyllä mitä se on ja miten tuntikin voi olla elämän mittainen. Te pystytte siihen ihan varmasti!!
  • Huhhahei pitkästä aikaa :D.... Niin sitä tuli taas luettua tämäkin taistelu läpi, tuntuu tänä päivänä hyvinkin etäiseltä ja oudolta miten suuria tunteita se rööki mussa herätti :/ . Ihan pian on kymmenen vuotta savutonta elämää täynnä ja kesällä on lapsenlapsi tulossa, olenpa oikeasti iloinen ettei hän joudu kohtaamaan sitä minkä minä aikanaan jouduin: Lapset haisi hurjan pahalta kun tulivat mummilasta kotiin.... Meidän lapsenlapsi tuoksuu korkeintaan vanhalta puutalolta, mutta ei tupakalta :). Nyt meitä on jo monta jotka kantoivat minua kymmenen vuotta sitten läpi sen taistelun, sain elinikäisiä ystävyyssuhteita täältä Stumpista ja tutustuin loistaviin persooniin. Sen kunniaksi pitäisi pistää bileet pystyyn ja kutsua Stumpin sen aikainen henkilökunta mukaan bileisiin :D, Melisa, Kitikatti, Meke, Mimosa, mun virtuaalimutsi jonka nimimerkkiä en muista vaan pelkästään oikean, Pikis, Kevis, Lapin akka, Vesku, Hande, Nipa, Esa ja monet monet muut, jopa Kötäle jonka kanssa oltiin napit vastakkain,  en olisi tähän kyennyt ilman teitä ja siitä ikuisesti kiitollinen :D. Jos on bileisiin halukkuutta pääkaupunkiseudulla niin pistetään ne pystyyn ;). Tänään käytän aikaa siihen, mihin tuo ihana Melisa edelleen jaksaa käyttää, luen teidän vastalopettaneiden päivityksiä ja yritän antaa teille sitä samaa mitä itse olen oppinut, se helpottaa ja se helpottaa ihan oikeasti!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.