Mitä tapahtuu, jos kokeilee "yhtä tai kahta tupakkaa"?Kokemuksia?

17891012

Viestejä yhteensä

• Se paljon puhuttu ja syystä parjattu yksi vei minutkin taas hyvin alkaneitten viikkojen jälkeen savuttamaan. Ensin se yksi, muutaman tunnin päästä sitten toinen ja sitä rataa. Lopulta tupakkia kului ainakin yhtä paljon kuin ennen. Nyt uusi alku uusine kipuiluineen. Toivottavasti pysyy tuoreena mielessä se morkkis ja itse inho mitä tuo retkahdus toi tullessaan. Nyt toivottavasti virheistäni oppineena uusi yritys.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Tuo on niin tuttua lähes meille kaikille lopettajille. Itse tärväsin puolen vuoden savuttomuuden vähän samaan malliin. Helpottaa, jos ei anna itselleen yhtään köyttä. Pysy kanavalla Liisa_Tuulikki. Lukeminen ja kirjoittaminen Stumpissa on parasta itseterapiaa.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Tuttu juttu täälläkin, niin monet yritykset ovat kaatuneet siihen yhteen. Vaan ei niitä kannata jäädä murehtimaan, uutta yritystä putkeen vaan. Tsemppiä Liisa-Tuulikki :+1: 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • Itse, muutamaa päivää vaille 8 kk polttamatta oli ehkä parasta, kun otin sikarista "maistiaiset" pari viikkoa sitten. Vetäsin henkeen ja olin tukehtua, suu maistui niin paskalle ettei mitään rajaa! Minä olen tyytyväinen kokeiluuni ja jälleen tiedän miksi en polta enää. Tosin ongelmani lopettamisen jälkeen ei ole ollu nikkis tms. vaan se tapa, jota silloin tällöin todella kaipaan...
    Josko 35 vuotta piisaa...
  • Joidenkin on näköjään aivan pakko kokeilla. Minä kokeilin silloin aivan alussa, olin ollut polttamatta vasta tosin vajaan vuorokauden, mutta silti. En oo sen jälkeen kokeillut, eikä ole tarvettakaan.
    image
    editoi marraskuu 16
    Kun tämän lopettamiseni aloitin, päätin etten uusi virhettäni. Ei siis tänä aikana henkostakaan. 
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Itsellä on tullut retkahdus tupakeista huono olo, ja sen jälkeen olenn oppinut että kerralla loppu, nyt kuudennetta päivää ilman tupakkaa, vähensin kuukauden aikana rutkasti, 1-2 röökiö päivässä ja nyt mennään nolla linjalla. Hyvät on fiilikset vaikka meinaa migreenin oloinen pääkipu olla .
    Onnittelut tumppitamppi. Päätös on hyvä, sä olet jo 6 päivän päässä siitä. Tervetuloa matkalle savuttomuuteen.
  • Hyvä päätös tumppitamppi. Ja jos kuukausi on menty sillä 1-2 röökillä niin voisi sanoa että hyvä vauhti jo päällä. Itsekin pyörittelin joskus ensin tuota vähennys ajatusta mutta totesin ettei tuu toimimaan mulla. Sitä olis kestäny maks. Viikon ja taas olis alkanu lisääntyä kaikenlaisten tekosyiden varjolla.
  • Joskus kokeilin polttaa tupakan kahdessa erässä, ensin puoleen väliin ja sitten tumppi. Siinä taisi vaan kulua enemmän sytkäreitä.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.