Nomoreforme'n nurkka

Ehkäpä mä nyt kuiteskin oon jo niin iso, että uskallan oikeen nimelläni avata oman kolon konkareiden sektorilla :)

Eka vuosi tosiaan takana ja toivottavasti savuttomia vuosia paaaljon edessä !

Viime päivinä tullu mietittyä alkuaikaa... Ja niitä syitä miksi lopetin. Syyn piti tulla musta itsestä ja tulihan se aikanaan.

Tästä lopetuksesta saa kiittää ihan täysin aamuja ja jumalatonta tupakkayskää ! Aamulla sai kävellä sängystä suoraan takapihalle ja siellä pihalla tuli istuttua vähintään kolme kertaa ennen töihin lähtöä. Ensimmäisen tunnin yskin hulluna... Sitten helpotti pahin, mutta tuli sitä kurkkua kröhisteltyä pitkin päivää...

Keuhkoputkentulehduskin vieraili kylässä muutaman kerran vuodessa, vaatien aina antibioottikuurin. Tän vuoden aikana se on iskeny vain kerran.

Lopetukseen antoi alussa motivaatioo se, että tupakkayskä loppui jo kolme päivää viimesen savun jälkeen ! Sen jälkeen ei ole aamuisin tarvinnut köhiä :)
Iso apu oli myös korvaavista, en olis tähän pystynyt ilman niitä. Aiemmat lopetukset on loppunu hirveeseen oloon. Mutta nyt sopivalla coctaililla korvaavia sai keskittyä vain siihen tavasta eroon pääsemiseen ilman viekkareita. Korvaaviakaan en tarvinnu kuin vähän yli kuukauden, kun ne jo jäi itsestään pois.

Tokihan vieläkin ja varmasti ikuisesti käy välillä mielessä, että olis kiva polttaa se yks... Valitettavasti sitä yhtä ei ole olemassa. Mä joko poltan tai oon polttamatta, välimuotoa ei ole ;)

Stumpista on kanssa ollut ISO apu ! Oon häärännyt täällä melki joka päivä, useimmiten vaan lukemassa, joskus kommentoimassa. Kommentteja ja tsemppiä on aina kiva saada :)

Isot tsempit myös teille kaikille !! Samassa veneessä ollaan, soutupäivien määrä vain vaihtelee :)
«13456710

Viestejä yhteensä

• editoi heinäkuu 2011
    Onnittelut vuodesta Nomoreforme.
    Niin se aika vaan vierii pikku hiljaa eteenpäin ja niitä soudettuja päiviä kuten tuossa mainitsit jokaiselle alkaa kertyä, kuhan ei myrkkykäärettä sytytä.

:thumbup:
  • NomoreformeNomoreforme Ylöjärvi
    editoi heinäkuu 2011
    Kiitos Piltti :)

tosi on ja jos kädet väsyy soutamiseen niin kauhotaan varpailla eteenpäin, mutta periksi ei anneta :)
  • editoi heinäkuu 2011
    Onnittelut! On varmasti hieno tunne ku aattelee ettei oo vuoteen polttanut tupakkaa, sitä kun ei sillon tuprutellessa osannu ees kuvitella!

Perässä tullaan ja tsempit sulle! Muista palkita itteäs tästä upeasta saavutuksesta! :thumbup:
    editoi heinäkuu 2011
    No juu, ei sitä edes silloin osannut ajatella eikä lopettamisen alussakaan, kun kärvisteli päivä kerrallaan eteenpäin. Nyt uskaltaa jo ajatella, että huomennakaan en polta :)
  • editoi heinäkuu 2011
    Paljon Onnea hienosta suorituksesta!! VUOSI!! WAU!! :mrgreen:
    editoi heinäkuu 2011
    Kiitos prätkis :) :thumbup:
    editoi heinäkuu 2011
    Köh köh !! Viikonloppu vietetty bilettäen ja yskien... olin kavereilla, jotka polttaa. Pihalla sai nuuskia tupakkaa ja autossa sai tukehtua siihen :(
    Empä muistanutkaan miltä tuntuu istua autossa, kun etupenkkiläiset käryää :( Pisti kummasti yskimään, mutta empä kehdannut kieltää muita polttamasta omassa autossaan :oops:
    Kaveri yritti mua pyydellä mukaansa tupakkakoppiinkin, mutta siitä kieltäytyin sujuvasti...

Mutta nyt oon selvinny biletysviikonlopusta polttamatta, se olikin vielä kokematta :)
  • editoi heinäkuu 2011
    Wau, aika pitkään oot selvinnyt ilman biletysviikonlopun kiusoja :-) . Voin vaan kuvitella sen käryn autossa, tarpeeks pahalle haisee kun mies tulee autoon just poltettuaan :shock: Onnea sulle täydestä vuodesta ja tosta bilevkl-voitosta myös :D :thumbup:
  • editoi heinäkuu 2011
    Tervehdys tänne Nomoreforme`n kololle.
  • editoi heinäkuu 2011
    Tervehdys tänne nomoreforme`n kololle! Onnea vuoden savuttomuudesta! :thumbup: Kyllä sinä tosi konkari jo olet. Uups miten tää kaks kertaa tuli. No ei se mitään. Tervetuloa joukkoon mukaan. :wink:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.