Nomoreforme'n nurkka

2456789

Viestejä yhteensä

• NomoreformeNomoreforme Ylöjärvi
    editoi heinäkuu 2011
    Kiitos kummallekkin :)
    On tää vaan kivaa olemista kun ei tarvii polttaa :)

Mä oon välttäny biletyksen, kun krapula on niin hirvee ettei sitä kannata ottaa kuin kerran vuodessa ;) Mielummin oon selvinpäin kuin kidun krapulassa...
    Siksipä ei oo tarvinnu testata aiemmin miten ämmän käy tupakan kanssa jos juo... Mutta hyvin kävi. Mies oli kylläkin huolissaan, kyseli monet kerrat, että tekeekö mieli polttaa ? Eipä tehny :)
    Nolotti vaan istua siellä autossa, kun yskin... Ihan kuin en olis ikinä ennen tupakkaa nähnytkään :) Siitä sai ainakin esimakua, että jos erehtyisin polttamaan niin saattas mennä yskimiseksi jos toikin savu kerran sai köhimään...
  • editoi heinäkuu 2011
    Joo ei ole hirveen mukavaa tuo autossa tupakointi jos mukana on ex tupakoitsija tai vaan henkilö joka ei ole ikinä polttanut.

Itse monen monta kertaa silloinkin kun itse poltin niin jouduin ukolleni sanomaan että et viitsis polttaa autossa kun yksi kavereistani on sellainen joka ei ole ikinä polttanut.

Itsekkin kyllä silloin ennen kun en ollut hirveemmin erossa tupakasta ollut olin sellainen että ihan sama kuka kyydissä istuu nyt se rööki käryämään.

Ennen tätä savuttomuutta lähinnä aina häpesin kun röökin sytytin muiden nähden. :oops:
    Toisaalta parempi niin muuten en olisi tätä päälle 12viikkoa savuttomana ollut.

Niin se aika vaan rientää siivillä. :)

Tsempit Nomoreforme!
    Ja muutkin kanssa kulkijat.
  • editoi heinäkuu 2011
    Nomoreforme kirjoitti:
    Kiitos kummallekkin :)
    On tää vaan kivaa olemista kun ei tarvii polttaa :)

Mä oon välttäny biletyksen, kun krapula on niin hirvee ettei sitä kannata ottaa kuin kerran vuodessa ;) Mielummin oon selvinpäin kuin kidun krapulassa...
    Siksipä ei oo tarvinnu testata aiemmin miten ämmän käy tupakan kanssa jos juo... Mutta hyvin kävi. Mies oli kylläkin huolissaan, kyseli monet kerrat, että tekeekö mieli polttaa ? Eipä tehny :)
    Nolotti vaan istua siellä autossa, kun yskin... Ihan kuin en olis ikinä ennen tupakkaa nähnytkään :) Siitä sai ainakin esimakua, että jos erehtyisin polttamaan niin saattas mennä yskimiseksi jos toikin savu kerran sai köhimään...

Se onkin hyvä juttu, kun voit,kuitenkin olla ilman myrkkykääröä bilettäessäsi. Minä en anna kenenkään tupakoida autossani,silloinkin kun poltin.Tupakkapaikat on mun mielestäni paikka ,jossa pössytellään. Auto,on niin pienitilakin,ettei siellä happea saa,jos siellä pössytellään.Tämä on vain minun mielipide asiasta. Toinen on asia,joka ärsyttää mua,kun partsilla tupakoidaan ja silloin kun se savu ja haju tulee omalle puolen.Niinpä,just silloin kun aloittelee lopettamista. Se häiritsee varsinkin :wink: ainakin näin alussa,ainakin minulla ,kun uudestaan lopettelen. No tämä meni tällai valittamiseksi. Toisena päivä parempi. Tsemppejä tänne nomoreforme`n kololle.
    editoi heinäkuu 2011
    Mä polttelin vanhoissa autoissa posket lommolla, mutta jos kyydissä oli sellanen joka ei polta, niin en polttanu silloin. Nykyisessä autossa en raaskinu polttaa, kun mies ei polta...

Muistan kuinka muksuna istuttiin takapenkillä naamat vihreenä, kun vanhemmat poltti. Se haju oli jotain ihan hirveetä :(
    Siihen aikaan ei moista kielletty niinku nykyään yritetään...

Tsemppiä !!!
  • editoi heinäkuu 2011
    Ite en oo omassa tai miehen tai äitin autossa polttanu, ukkon (isän siis) autossa tuli kylläkin poltettua kun seki poltti siellä, muuten ei olis tullu mieleenkään. Ja harvemmin poltin sielläkään ku kävi sääliks autoa (asuntoautossa on varmaan helvetin hienoa olla ku kaikki liinavaatteet yms. haisee tunkkaselle tupakalle :shock: ). Jos matkan aikana alko tekee mieli tupakkia niin vedin parkkiin ja lepuuttelin samalla puutunutta ahteriani :)

SEMIT! :thumbup:
    editoi heinäkuu 2011
    Joopa joo... Tänään katselin töissä kuinka työkaveri harrasti tupakointia.
    Ollut 7 vuotta polttamatta, mutta nyt erosi miehestään jonka vuoksi on aikanaan lopettanut.
    Joten hyvä syy aloittaa uudelleen... Työkamu hoki "ei tästä tapa tuu" ja ravas tupakalla... Hmmm... Toivottavasti ei pian kadu päätöstään :(
  • editoi heinäkuu 2011
    Nomoreforme, jokainen elää tavallaan valitettavasti, varmasti kyseinen tuttusi kantapään kautta uudestaan lopettaa kun huomaa ettei hän tupakasta oikeesti mitään mielihyvää saanutkaan vaan uudestaan riippuvuuden. :?

Voimia ja Tsemppii sulle! :)
  • RaikkausRaikkaus Keski-Suomi
    editoi heinäkuu 2011
    Nomoreforme:
    Autossa tupakointia on joskus ennen vanhaan tullut tehtyä, mutta ei enää 20 v sitä onneks ja itseäni on kyllä kovasti inhottanut, jos istuu jonkun kyydissä, joka polttaa..
    Varsinkin silloin, kun on ollut menossa johonkin juhliin ja sitten vaatteet on haisseet kamalalle..

Minä olin aikanaan ihan samanlainen typerys, isännän kans kun alettiin seurustella, niin lopetin tupakanpolton (olin 8 v tupakoimatta) ja sitten kun erottiin..
    kävelin kiskalle ja aloin polttaa uudelleen, heh, heh..mukamas isännän (entisen!) kiusaksi !!
    Sitäpä sitten on jatkunut reilu 25 v, välillä muutaman kk:n tai viikkojen paussia..

Mutta tässä nyt mennään toista savutonta viikkoa joka tapauksessa..
    editoi heinäkuu 2011
    Niimpä, siksi en olekaan kamulle mitään sanonut enkä saarnannut. Jokainen tehköön omat virheensä, mutta kamalaa on katsella :(
    Pakko tosin myöntää, että jos miehestäni eroisin niin saattaisin kanssa olla ihan yhtä tyhmä... Toivottavasti en :(
  • RaikkausRaikkaus Keski-Suomi
    editoi heinäkuu 2011
    Voi että Nomoreforme, sinä olet ollut jo yli vuoden polttamatta, ONNEA :thumbup:
    Täytyy sanoa, että tää Stumppi on sellanen juttu, että tästä on apua tässä tilanteessa.
    Kuiteskin sen "yhden" polttaminen lähtee niin herkästi liikkeelle.
    Mutta minulla on ihan sama juttu kuin sinulla, sitä "yhtä" ei ole olemassakaan !
    Ei ole kuin tasan kaksi vaihtoehtoa joko ON tai OFF ja se on OFF !!

Noihin aamuihin viitaten, itselläni jää nyt sitten töiden alkaessa aamusta puoli tuntia enemmän aikaa (ilmeisesti nukkua), oon aamu-uninen..kun ei tarvitse sitä väh. kahta tupakkaa ehtiä vedellä ja pestä hampaita ainaskin pariin otteeseen :-)

Ulkona kun "leijailee" tupakansavu, se oli ainaskin eilen ihan hyvän hajuista, mutta kyllä näin on, että sen tupakoinnin jlk ihminen haisee todella pahalta ..YÄK, ei me haluta sellaiselle haista

Tsempaten :thumbup:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.