Nomoreforme'n nurkka

1234568

Viestejä yhteensä

• NomoreformeNomoreforme Ylöjärvi
    editoi maaliskuu 2014
    Ja lisää tuttuja :) Hienoo, että sama jengi edelleen täällä ! Sehän tarkoittaa sitä, että me pystyttiin siihen :)
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi maaliskuu 2014
    Ihanaa Onerva, että piipahdit. Sullakin jo hurja aika takana. Ihan kohta täyttyy 3 vuotta!

On varmaan tylsää, kun joutuu tuolla tavalla asumaan eri siivissä taloa. Kuule, se on onni, että on se mahdollisuus.
    Mulla ei olis ollut, mut mies ei kyllä ole polttanutkaan. Yritti 40+ iässä jotain pikkusikareita kesälomilla, sitten koko kesän poltteli, jolloin pidin hänelle puhuttelun. Kun itse olen enempi vähempi koko ikäni kantanut hpäästä eroon, niin hulluhan hän on, jos nyt alkaa polttamaan.
    Osui ja uppos, hän ei jatkanut. Itse poltin vielä senkin jälkeen, joopa jo :lol:
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • OnervaOnerva Valkeakoski
    editoi maaliskuu 2014
    Tuli tästä tupakoimattomuudesta toinenkin "ongelma"! En ole vieläkään uskaltanut ottaa pisaraakaan mitään alkoholipitoista, koska aikoinaan joka ikinen pidempikin lopetus kariutui siihen, että "jos mä nyt"!

Tästä täysraittiudesta on kai sitten tullut jo elämäntapa, eikä sitä enää edes ajattele eikä kukaan lähipiirissäkään ihmettele. Ja loppujen lopuksi, haitanneeko tuo mitään?

Tulee taas kerran se ikivanha ja jossakin viesteissäni jo kertomanikin vitsi mieleen. Lääkäri käski asiakastaan lopetamaan tupakanpolton, viinan juonnin ja seksin ihan terveydellisistä syistä. Potilas tivasi, että elääkö hän sitten varmasti kauemmin, jos lopettaa nuo kaikki. Lääkäri vain vastasi, ettei hän sitä voi taata, mutta elämä tuntuu h...tin paljon pidemmältä. Ja näin se kyllä on! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • SartsaWSartsaW Pohjois-Pohjanmaa
    editoi maaliskuu 2014
    Tervehdys kaikille konkareille! Nautitaan savuttomasta elämästä. Onervalle: ehkäpä kannattaa välttää alkoholia jos ei ole ihan varma että savuttomuus pitää ja nauttia ensimmäiset drinksut ihan savuttomassa seurassa.
    Mutta kun savuttomuutta tarpeeksi takana muut nautinnot tuntuu kyllä paremmalta ilman tupakkaa :D
  • tmk Vantaa
    editoi huhtikuu 2014
    Heipähei konkarit! Nyt kai on laskettava myös itseni konkarikaartiin...jännää, kun se tuntui aikoinaan aivan hurjalta, liian kaukaiselta tavoitteelta.
    Niin se vaan toteutui teidän esimerkin ja kannustuksen avulla, kiitos!

Muistakaahan perässä tulijat, että ennenpitkää tekin olette konkareita :lol:

Ps. *murisee*
    Viimeinen tupakka 11.2.12 image
    editoi heinäkuu 2014
    Murina rules :)

Mä meinasin vallan unohtaa, että on vuosipäivä tänään :)

4 vuotta täynnä :D
  • vkovko
    editoi heinäkuu 2014
    Neljän vuoden onnittelut.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi heinäkuu 2014
    Laiton "viralliset" onnitteluni sulle sinne HEP-poteroon.
    Kyllä on hienoa lukea näistä pitkän matkan onnitujista. Ja hyvä kun käytte täällä (saisitte käydä useimminkin :mrgreen: ).
    Olette esimerkkinä uusille lopettajille, joita tässä kevään ja kesänkin aikana on iloisen suuri määrä. Lukijoita taitaa olla enemmänkin.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
    editoi heinäkuu 2014
    Kiitoksia vko ja Melisa :)
    Tottahan tuo, liian harvoin tulee poikettua täällä... muttakun muttakun ;)
    editoi toukokuu 2015
    Heippa !

Moikkaukset kaikille, mä poikkesin siivoomassa täällä nurkassani ja samalla kurkin, näkyykö tuttuja ??
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.