Nomoreforme'n nurkka

12345679»

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi toukokuu 2015
    Heippa Nomoreforme! Ainakin minä täällä edelleen pörrään.
    Monet eivät enää tänne eksy sen jälkeen kun ovat joko päässeet irti tupakasta, kuten sinä, taikka sortuneet totaalisesti :roll:
    Heitä kyllä tänne kaipailen myöskin.
    Mukava kun pistäydyit, tulepas tiheämmin.
    Sulla tulee kohta 5 vuotta täyteen ja silloin pitää HEP-huutojen jälleen raikua :lol:
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • NomoreformeNomoreforme Ylöjärvi
    editoi toukokuu 2015
    Jooo, vaikkakin katsoin ettei sitä hep-listaa enää päivitetä :(
    Mä oon jatkanu tsempitystä omassa tuttavapiirissäni ja yllätys, että ekana neuvon liittymään tänne ;)
    editoi toukokuu 2015
    Pieti-Pekka ei jaksa päivittää yksilöllisiä savuttomuusaikoja.
    Mutta kyllä kannattaa HEP huutaa. Lupaan sinne jokaisella kukat savuttomien vuosien kunniaksi.
    Se taitaakin oll ainoa paikka, jonne noita kuvia enää kehtaa laittaa, etteivät hidasta koko foorumia eikä ylläpito tule huomauttamaan.

Äitienpäivä on tänään - onnea kaikille äideille ja mummoille! :lol:
    Eka kerta kun olen kipeä äitienpäivänä, joten pääsen nyt vähän helpommalla. Poika ei tule perheensä kanssa, eivät sitten lapsoset saa mummista tartuntaa.
    Linnanmäki kutsuu heitä tänään.
    Ruuan tekemisestähän ei lunssa äitiäkään pelasta, joten semmottinen pata on nyt uunissa. Tytär tulee käymään ja lupasi kakun tms. kaffen kanssa.
    Tällaista lunssaa ei ole ollutkaan vuosiin. :evil:
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Ompas pölynen kämppä... pitänee siivota tulevan vuosipäivän kunniaks... onneks on vielä aikaa ! 

*heiluttaa pölyhuiskaa*

editoi huhtikuu 19
    Köh, köh, kylläpä pölyääkin. Piti tulla katsomaan kuka nyt täällä siivoaa
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.