Tommyn kuntonurkka! :)

11617181921

Viestejä yhteensä

• editoi helmikuu 2013
    Mielestäni on huisin iso asia jos ja kun tekee todella niin sanotun elämän tapa remontin ruokailun suhteen sillä se jo ihan yksin auttaa painon alentamiseen. Mutta erittäin tärkeää ja terveellistä on mennä ulos ja liikkua paljon. Itse liikun pienten haukkujen kanssa paljon eli en juokse missään kuntosaleilla mutta kävelen, kävelen ja aina vaan kävelen. Kesäisin tosi paljon ja hiukan ilmojen mukaan mutta kuitenkin. oli yllätys kun eräs päivä aloin oikein laskea, että kuinkahan pitkän aamulenkin teimme "tyttöjeni" kanssa? Hui, oli yllätys kun kilometrejä oli tullut noin 8 ja saman verran kävelememme melkein joka aamu ja siihen vielä päivä- sekä iltalenkit. iltalenkki on kyllä lyhyt mutta tulee niitä kilometrejä normaalipäivänä helposti yli 12. Ja ulkona on ihanaa olla. Tiedättekö, että helpottaa jos on taipumusta masennukseen? Joten..... kaikki ulos reippaalle kävelylle ja sitten paljon hedelmiä vatsaan niin pysyy kilot kurissa =)
  • tmk Vantaa
    editoi helmikuu 2013
    Kuntoilu on näin ulkoiluystävällisenä talvena mennyt hiihtopainotteiseksi...tänään meni 500 kilsan raja rikki.
    Toki pari jumppakertaa/vk kuuluu ohjelmaan. Mutta kävely, hölkkä ja pyöräily ovat nyt talvitauolla.

Viimeinen tupakka 11.2.12 image
  • TommyTommy Espoo
    editoi huhtikuu 2013
    Jotain elonmerkkejä täällä sentään vaikka hiljaiselta näyttää, toivottavasti muutki jaksaa. LIIKKUU LIIKKUU!!! :mrgreen:
    Viimeiset savut 24.5.2012
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi huhtikuu 2013
    Melisa-täti jatkaa aamupilatesta elleenn 2-3 kertaa viikossa. Kroppa on korsetissa, mut päällä on vielä runsaat pehmusteet :lol: Lenkkeilyä on myös ohjelmassa, tosin kävellen. Kunhan käsi antaa myöden, alkaa vesijuoksu.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • editoi huhtikuu 2013
    Kaikkia saavutettuja kiloja ei ole vielä karistettu (sahaa ja sahaa.....n.3-5 kg liikaa), mutta ei ole lisäkään tullut. Normisetillä jatketaan (kuten jo viimeiset viisi vuotta) eteenpäin. Pari jumppaa ja pari salitreeniä viikossa.Lisäksi lenkkeilyä aina kun ehtii :) Maltilla kuitenkin eteenpäin ja lepopäiviäkin muistettava pitää :) Pätkäpaastolla saa painon hallintaan , jopa tälläinen herkkupeppukin :) 2-3 paastopäivää viikossa tuntuu minulle sopivalta. Rennosti eteenpäin <3

• editoi huhtikuu 2013
    Nyt vasta huomasin tälläisen aiheen!
    Itselläni tuli ylipainoa viime vuonna kesällä, duunipaikan vaihdosta,ja nyt sitten tupakan lopetuksen yhteydessä se 5kg, alussa harmitti pirusti toi painonnousu, mutta yritän tällä hetkellä pudottaa sitkeäst ne ylimääräiset kilot pois! Innostunut juoksemaan, sellaisen 25km viikossa on hyvä minulle, plus 3 kertaa 45min punttisali(keskityn ylävartoloon, ja vatsaan) ja tietysti, ruokavalio. Karppasin sen 2 vko, sitten riitti, en jaksanut enempää.Tällä hetkellä ruokavalioni vhh, eli vähän hiilihydraatteja on ! Nyt on tippunut kuukaudessa 2kg, nyt sitten toukokuun kimppuun, samanverran saa tippua! Jospa vuosi tästä eteenpäin, saisin ne ylimääräiset kilot pois, hitaasti mutta varmasti ja pysyvästi :mrgreen:
  • TommyTommy Espoo
    editoi toukokuu 2013
    Tervetuloa kuntonurkkaan Viikka & muut uudet! Kesä tulee, eiköhän anneta kiloille kyytiä ulkoilemalla puhtaassa savuttomassa ilmassa?! Kirjoitelkaa tänne rohkeasti vaan fiiliksiä ja kokemuksia niin saadaan taas kuntonurkka entiseen loistoonsa! Itsekin saattaisin kaivata hieman motivointia kun talvihorros ei meinaa millään hellittää... :)
  • tmk Vantaa
    editoi toukokuu 2013
    Päivitänpä kuntoiluja. Hiihtoa kertyi himpun yli tonni, se on paljon enempi kuin ikinä ennen.
    Lumien lähdettyä ja jumppien loputtua olen kävellyt, pyöräillyt, hölkännyt ja uutuutena alkanut käydä kuntosalilla.
    Melkein joka päivä tulee liikuttua, siitä on tullut jo tapa.
    Viimeinen tupakka 11.2.12 image
  • TommyTommy Espoo
    editoi toukokuu 2013
    Hienoa tmk, niin sitä pitää! :thumbup:
  • TommyTommy Espoo
    editoi toukokuu 2013
    Hävettää tunnustaa, mutta laiskottelin talvella ja kaikki kilot tulivat takaisin, pahimmillaan vaaka näytti 106 kg. Viimeiset pari viikkoa olen ollu taas kuntokuurilla ja muuttanu ruokavaliota, ja painoa on lähteny viimeisen parin viikon aikana viisi kiloa! Kahvakuulat viuhuu, ravinto tuoretta ja lisäaineetonta, ja asenne jälleen kohdallaan. Siirryin tänään taas neuvolalukemiin eli alle satkuun, vaaka näytti 99,5 kg! JIPII!

Tänään menen kehonkoostumusanalyysiin, ja verikokeisiinkin on lähete labrassa. Täytyy tsekata missä kunnossa tämä wanha taistelunorsu on niin uskaltaa aloitta ihan kunnon rääkin. Ikää jo kohta 40 vee, joutuu jo vähän harkitsemaan näissä. Mulla on taipumus innostua liikaa, joten ajattelin että on hyvä ensin tsekata että kroppa on valmis rääkkiin. Kyllä nelikymppinenkin voi treenata kovaa, mutta ei vara venettä kaada vai miten se nyt oli.

Vaikka olen kuntoilu- ja ravintorintamalla lepsuillutkin, niin tupakkaan en ole koskenut. Pidän tätä asiaa vielä tässä vaiheessa tärkeämpänä kun olen ollut "vain" vuoden savuttomana... mutta kuntoilu saa luvan ottaa nyt isomman osan elämästä. Elokuussa edessä elämäni rankin testi Lapin erämaissa, siinä jaa maratonit kakkoseksi... alkaa olemaan jo kiire saada kone huollettua. Onneksi on hyvä kuntopohja, kyl se siitä... :thumbup:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.