Tommyn kuntonurkka! :)

1161718192022»

Viestejä yhteensä

  • W
    editoi elokuu 2013
    Onkos täällä vielä kuntoilijoita ja painonpudottajia mukana menossa?

    Mulla tulee kuusi viikkoa kohta täyteen savutonta elämää. Alusta asti olen kiinnittänyt huomiota painonhallintaan. Reissujen tähden paino ei ole pudonnut haluttua tahtia, vieraisilla ollessa on jotenkin hankalampi vahtia sitä ruokavaliota. Noussut paino ei onneksi ole, joten nyt on taas hyvä jatkaa eteenpäin!

    Tavoitteena olisi tiputtaa n.500g viikkotahtia vuoden loppuun asti, niin olisin tavoitepainossani.

    Tänään tuli tehtyä juoksulenkki n.30min ja illalla vielä saman verran rullaluistelua. Hirvee makeanhimo oli illalla, mutta korvasin herkuttelut porkkana ja kurkkutikuilla kera dipin. Jälkkäriksi vadelmarahkaa, nam!

  • tmk Vantaa
    editoi elokuu 2013
    W kirjoitti:
    Onkos täällä vielä kuntoilijoita ja painonpudottajia mukana menossa?
    Mukana ollaan! Tai mä oon oikeastaan mukana vain tuossa kuntoilussa, kun painoa ei ole pudotettavaksi asti.

    Kuntoilusta on tullut niin kivaa, että melkein joka päivä tulee liikuttua vähintään tunti.
    Lauantaina on tarkoitus juosta elämäni ensimmäinen puolimaraton.
    Viimeinen tupakka 11.2.12 image
  • vkovko
    editoi elokuu 2013
    Kuntoilua minäkin yritän harrastaa joka päivä. Juoksemaan en todennäköisesti tule enää koskaan pystymään muuta jokainen omien mahdollisuuksiensa mukaan. Paino-ongelmia ei minullakaan ole, ei ole koskaan ollut, pikemmin päinvastoin.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi elokuu 2013
    Tmk:lle valtavat tsempit puolimaratonille!
    Itse en myöskään koskaan enää juokse, korkeintaan bussille joskus muutamat kymmenet metrit :lol:
    Liikunta on ollut vähäistä, uimahalli meni kiinni kesäkuun puolivälissä, jumppa ei helteellä maistunut, kävelyt ovat olleet seuralaisen johdosta hitaita ja lyhyitä. Sauvakävelykokeilu ei onnistunut, kulumavaurioista johtuen kädet ei kestä.

    Vattupuskissa rähmimisestä saatu jalat ja selkä kipeiksi. Mutta nyt - tänään alkaa pilatesjumppa omalla matolla makuuhuoneen lattialla :lol: Loppuviikosta aukeaa uimahalli. Ehkä vielä pääsen rivakammille lenkeillekin (niin kauan, kunnes polven kulumisvaruiot sen estävät).
    Paljon voi siis kuitenkin tehdä, joten se tehdään, mitä voidaan :mrgreen:
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • PaukePauke PK-seutu
    editoi elokuu 2013
    Kyllä on eri fiilis treenata kun ei ole tupakka mielessä enää eikä tervakeuhkot hidastamassa tahtia :) Salitreeniä, uintia, pyöräilyä, lenkkeilyä. Tavoitteena tehdä jotain vähintään 5-6 päivänä viikossa, yhden päivän saa olla tekemättä mitään.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi elokuu 2013
    Minäkin yritän vakaasti päästä tuohon uimahallin yhteydessä olevaan kuntosaliin. Tosi edullinen ja uudet laitteet. Kaupungin kuntosali siis.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • editoi elokuu 2013
    Liikkeessä taas, joskin pitkän tauon jälkeen , tein oikein oman päiväkirjankin jos se auttaisi pysymään liikunnan parissa.
    Mites enempi liikkuvat: kun tulee tunne liikkumisen takia että energiat on vähissä , pitäisikö tankata vaiko odotella että voimat palautuu ? Tämä tuli tässä mieleen kun yritän pudottaa tuota painoa samalla...
  • TommyTommy Espoo
    editoi elokuu 2013
    NapaKettu kirjoitti:

    Mites enempi liikkuvat: kun tulee tunne liikkumisen takia että energiat on vähissä , pitäisikö tankata vaiko odotella että voimat palautuu ? Tämä tuli tässä mieleen kun yritän pudottaa tuota painoa samalla...
    Liikunnan tärkeyttä ei voi ylikorostaa, ja jotta jaksaisi liikkua, täytyy kropan saada jostain myös energiaa. Rasvan palamisen suhteen liikuntasuorituksen kesto on tärkeämpää kuin intensiteetti, ja esim. yli tunnin suoritukset ovat tyhjällä vatsalla melko haastavia. Itse suosittelen hillittyä ja järkevää tankkausta jotta jaksaa liikkua, mutta toki kannattaa miettiä mitä suuhunsa laittaa.

    Voimaton olo ei aina johdu energian puutteesta, vaan taustalla voi olla vaikka orastava flunssa tms... siispä kroppaa kannattaa kuunnella, ja jos voimaton olo jatkuu tankkauksestakin huolimatta, lienee lepopäivä järkevin vaihtoehto.
    Viimeiset savut 24.5.2012
  • editoi tammikuu 2015
    :?: :?: Nyt on kaikki avointa kysymysmerkkiä:
    On ollut niin kauheat vieroitusoireet, ei kai ne enää pahene ?

    2 vuotta sitten laihdutin 4 kuukaudessa 25 kg.
    kävelemällä ja saunomalla ja ankaralla dietillä.

    Nyt jo huomaa, että rahaa säästyy....
  • editoi marraskuu 2015
    Happihyppelyllä oon käynyt päivittäin, siis ihan kevyttä kävelyä. Iloitsen siitä, että keuhkot on menossa parempaan päin. Haaveilen juoksemisesta, mutta jalkojen kanssa on ollut ongelmaa.(sehän ei tietenkään liity tupakointiin)
    Terveyshän tässä on motivaattorina. Tässä vaiheessa menen kevyesti ja rennosti eteenpäin ja olen tyytyväinen jokaisesta päivästä, minkä voin kävellä terveemmillä keuhkoilla. Kaikenlaista pientä tulee puputettua pitkin päivää, mutta yritän liikkua vastapainoksi vähän, vaikka sitten muutama kyykkyyn ylös-jumppaliike.:D
    image
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.