Unettomuus

Hei! Kaks viikkoa takana, nikotiinpurkan avulla.. Välillä otan kyllä normaaliakin purkkaa :) Unettomuus vaivaa, osaako joku kertoa kuin kauan tää jatkuu? Alkaa jo ahdistaa :P

Viestejä yhteensä

• editoi syyskuu 2012
    Moikka! On tosi yksilöllistä, joillakin kestää pari päivää, joillakin just pari viikkoa...ja varmaan kauemminkin voi kestää, ikävää mutta pitää vaan kärsiä, loppuu kyllä aikanaan ihan varmasti!

Jotkut sanoo että ainakin laastarin sivuoireena voi olla unettomuutta, niin kai sitten purkankin, koita vähentää purkan syöntiä iltaa kohden jos helppaisi?

Tsemppiä, hienosti menee!
  • Monet ovat valitelleet unettomuutta mutta kaikilla tuntuu olevan se perinteinen....eli ei saa unta....ei nukahda.

Mulla taas on nyt ollu niin että nukahdan aivan normaalisti ja nukun muutaman tunnin...yleensä n. 6 ja sitten poks ja hereille. Välillä loppuaika on sitten pyörimistä ja välillä ihme puolitorkkumista. 

Alkaa vähän rassaamaan niin onko muilla ollut näin? Ja jos on niin kauanko kesti tai oliko mistään apua?

En tiedä voisiko olla apua jos jättäis sumutteen käytön illalla pois. Piristehän nikotiini on. Nyt oon aina vikat ottanu ennen nukkumaan menoa kun oon sen ajatellu antavan paremmat yöunet, mutta onkohan niin sittenkään.
  • 6 tuntia ei kuitenkaan ole huonommasta päästä.
  • Sepä se....kun niin se tuntuu olevan että ketkä tästä kärsii niin kärsii sitten "kunnolla" eikä näin "maltillisesti". Mutta nyt sit on jatkunut jo sen aikaa että alkaa rasittamaan. 
  • Mulla oli unettomuutta, en tosin käyttänyt mitään vieroitukseen. Nukahdin kyllä hyvin mutta aamuyöstä hereille ja siitä sitten valvoin aamuun asti. Kesti parisen kuukautta.
  • Mulla normaalit yöunet on 6 h maksimissaan 7, jos pitempää nukun ni entistä väsyneempi. Kaikki ollaan niin erilaisia myös nukkumisen suhteen :(
  • Pari kuukautta...jaiks  :o Juu se on niin yksilöllistä...voihan se olla että välillä on 4 tuntia hyvää ja 2 huonoa...mut liian vähän kuitenkin.
  • Juksu66Juksu66 Helsinki yms.
    Unen saanti ja tarve on varmasti täysin yksilöllistä. Itsellä oli raskas (raskaampi kuin normaalisti ja unenlahjani ovat aina olleet hyvät) uni noin viikkoon asti lopettamisesta. Sitten alko valvominen ja heräily jos sattui vähän nukahtamaan.

Tätä kesti reilun kuukauden, kunnes tilanne suunnilleen normalisoitui. Nyt (noin neljän kk:n jälkeen) nukun taas oikein hyvin. Paremmin kuin polttaessa. Herään paljon virkeämpänä enkä enää vihaa aamuja, vaikka ei minusta koskaan täysin aamuihmistä saa ;) Eli kärsiminen kannatti kohdallani.

Tsemppiä kaikille!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.