nicorette sumutin

onko hyvä? aika hintava n.30e, niin en viitsisi turhanpäiten ostaa..
«134

Viestejä yhteensä

• editoi joulukuu 2013
    Ideana mielestäni hyvä. Hinta törkeä!! Olen käyttänyt muutaman kuukauden lähinnä hankalan sähkötupakan korvikkeena. Helpompi ja mukavampi kuin sähkötupakka. Sähkötupakan kanssa opin itse kokkaamaan liemet joten samalla opilla olen mennyt näissä spray-jutuissakin.

Tuo Nicoreten annos 1mg nikkaa per suihkaus on mielestäni todella ISO. Omissa kokkailuissani on 0,2 mg/suihkaus jota pidän sopivampana.

Omassa käytössäni tuo spray hakkaa 6-0 nikkispurkat, ja sähkötupakat.
    Verrattavissa ehkä tuohon nikotiinipastilliin.
  • editoi joulukuu 2013
    On se kätevä.

Näin 4 viikkoa pian käyttäneenä voin kyllä sen verran sanoa että aika makea tuo mintun maku on loppupeleissä. Aluksi tuo mintunmaku tuntui minulla erittäin "jäätävältä" aivan kuin Mynthon tuntuu "jäätävältä", jos nyt osaat itse verrata minun kokemustani omaasi. Oletan että olet maistanut "jäätäviä" normi-Mynthoneja.

Se maku ei tunnu niin makealta alkuun, MUTTA appa jee kun makuaisti ja hajuaisti paranevat tupakasta luopumisen jälkeen. Näin minulle ainakin kävi. Siihen vain tottui about viikon jälkeen tuohon "jäätävään" tunteeseen nopeasti, se ei enää niin jäätävä sitten olekkaan.

On se minun mielestä kätevämpi kuin purkka, joka ottaa leukalihaksiin.

Voin suositella tätä sumutinta.
  • editoi joulukuu 2013
    Miten tuota sumutinta oikein käytetään,sitähän ei ilmeisesti vedetä henkeen? Tai jos vetää,mitä sitten tapahtuu?
  • editoi joulukuu 2013
    Ei sitä vedät henkeen sitä liuosta. Liuos suihkutetaan suuhun ja ollaan nielemättä mieluummin sitä liuosta yhteen minuuttiin että nikotiini pureutuu suun limakalvoilta verenkiertoon. Näin olen sen ymmärtänyt ja näin teen itsekin kun sumutinta käytän. Odotan sen minuutin ennenkuin nielaisen.

Se on piparmintun ja nikotiinin ja etanolin (kai se on 100 % prosenttista alkoholia) sekoitus. Se on liuos näitä kolmea ainetta. Se viina siinä väkevältä maistuu ja nikotiini tuo oman chilinmakuisen vivahteen mukaansa siihen liuokseen. Piparmintun maku viipyilee aikakauan suussa viinan kanssa. Lopuksi piparminttu maistuu sokerilta suussa loppuvaiheessa.

En tiedä mitä tapahtuu jos vahingossa hengittää. Tuskin siihen kuolee vaikka vahinko kävisikin. Luultavasti sen liuoksen refleksiyskä tuo pois keuhkoista.
  • JuliAnnaJuliAnna Satakunta
    editoi helmikuu 2014
    Vieläkö ootte sumutinta käyttänyt? Testasin kaverilta ja pakko sellainen on hakea. Oksennuksen tunne kurkussa, ei tullut tupakka mieleenkään moneen tuntiin :)

Sain vihjeen ettei autolla ajaessa kannata sumuttaa, menee helposti silmiin... On kuulemma todella ikävä :XD:
    image
  • editoi helmikuu 2014
    Jos multa kysyt niin vastaan, että en ole nyt käyttänyt hetkeen sumutinta. Olen siirtynyt imeskelytablettien puolelle... Ne kestää kauemmin suussa. Se nikotiininmaku.

Joku psykologinen pelko, että jos en saa pitkäkestoisempaa nikotiininmakua suuhuni, sai minut valitsemaan imeskelytabletin näin pitemmällä aikavälillä... Pelko, että ei ole tarpeeksi nikotiinia sumutteessa mukana... Tai niin ainakin itselleni kerro ja siks siirryin tabletteihin, koska ne kestävä maultaan kauemmin suussa.

Mutta oli kyllä perk**n hyvä vaihtoehto tuo sumute aluksi ennekuin olin tietoinen muista korvikkeista. Suosittelen kyllä sumutinta, jos se itsestä käytettynä tuntuu hyvältä.
  • JuliAnnaJuliAnna Satakunta
    editoi helmikuu 2014
    Käyn kumminkin hakemassa sellaisen, kerroon sitten miten onnistuu.
    Tuli kyllä niin huono olo siitä sumuttimesta että psykologisesti ajateltuna se voisi olla tosi hyvä mulle. Aina kun tulee (vieläkin) tupakka mieleen niin oksennus tuntuisi kurkussa ja maistuisi suussa 8)
    image
  • editoi maaliskuu 2014
    Käväsin hetken mielijohteesta noutamassa sumuttimen jos toimisi paremmin kuin laastarit (ei pysy kiinni jos vähänkin hikoilee)tai purkka jota nyt ei erkkikään jaksa jauhaa.

Ensimmäinen sumutus tuotti tuloksia kuin olisi vetänyt muutamankin röökin putkeen jotenkin vahingossa eikä tupakkia tehnyt mieli pariintuntiin. Poltan helposti 20 savuketta päivässä ja sumutin tulee erittäin paljon halvemmaksi jos ja kun kestää viikonkin sumutella yhdellä putkilolla.

Hyvää kamaa : )

• editoi maaliskuu 2014
    Vaihdoin nimimerkkiä, kun sivujen ylläpito ei tykännyt tosta edellisestä. Menisiköhän tämä läpi? on kuin ranskalainen nimi : )

Seuraavaksi voisi sitten kokeilla vaikka Urho Tulitukkaa jos vain olisivat joskus lukeneet Jippo lehteä : )

Mutta sumute toimii itselläni mainiosti siitä ei pääse mihinkään.
  • editoi maaliskuu 2014
    Itekkin oon ollu todella tyytyväinen tohon sumuttimeen :) mahtava kapistus, ehkä vaan hieman hintava mutta kyllä se itsensä takaisin maksaa pitemmällä aikavälillä :)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.