nicorette sumutin

13

Viestejä yhteensä

• JuliAnnaJuliAnna Satakunta
    editoi huhtikuu 2014
    tupakoimata kirjoitti:
    Mutta hei , täähän kuulostaa tosi hyvältä konstilta lopetuksessa.
    Mikähän Nicorettelta seuraavaksi tulee markkinoille .. Nicorette Suppo ? :D
    Ai hitto, tipuin tuolilta :D :mrgreen:
    image
  • Foley83 Lahti
    editoi huhtikuu 2014
    sopiiko toi sumute satunnaiseen käyttöön vai pitääkö sitä jatkuvasti sumutella suuhun xD mietin joko purkan tai inhalaattorin kokeilua ku ei millään pääse viikonloppu sauhutteluista eroon. Tosin on niin vähästä polttaminen ettei tiedä millä avittaa et pääse kokonaan.
  • vkovko
    editoi huhtikuu 2014
    Ei sitä jatkuvasti sumutella, vain silloin kun olotila alkaa mennä kestämättömäksi. Tarviitko ylipäätään mitään, kun polttamisesi on ollut noin satunnaista.
    editoi huhtikuu 2014
    Foley83 kirjoitti:
    sopiiko toi sumute satunnaiseen käyttöön vai pitääkö sitä jatkuvasti sumutella suuhun xD mietin joko purkan tai inhalaattorin kokeilua ku ei millään pääse viikonloppu sauhutteluista eroon. Tosin on niin vähästä polttaminen ettei tiedä millä avittaa et pääse kokonaan.
    Ei tarvii tod. koko aikaa sumutella; ainoastaan kun alkaa olo olla sietämätön. Ja kyllä menee sekin olo äkkiä ohi tämän kanssa... :mrgreen:
    image
  • editoi heinäkuu 2014
    Kahdeksan päivää sitten ostin sumutteen vähentääkseni tupakointia, kun ärsytti jatkuva pihalla ramppaaminen. Näin vain jäikin koko polttaminen kun tämän kapistuksen sain. En tiedä onko lopullista, mutta vahingossa näin kävi. Tupakointia takana kymmenen vuotta.
  • vkovko
    editoi heinäkuu 2014
    Vahingosta on toisinaan hyvä lopputulos.
  • editoi syyskuu 2014
    Moi, oon tuota sumutinta käyttänyt. Aika hyvä, kun kyllästyin nikotiinipurkan aiheuttamiin mahakipuihin ja turpoamiseen. Mutta tietääkö kukaan mitä tuo sumutin sisältää....lähinnä miten paljon sisältää alkoholia kun suihkuttaa? Mulla ois niin toive päästä kaikista korvaustuotteistakin eroon.....
  • editoi lokakuu 2014
    Mieheni lopetti yli 20v tupakoinnin suihkeen avulla. ****Ylläpito on poistanut loppuosan viestistä, sillä se rikkoi keskustelupalstan pelisääntöjä. Palstalla ei saa myydä mitään tuotetta tai palvelua****
  • editoi joulukuu 2014
    Mä ostin tän myös. Nicotinellin imeskelytabletit sisälsivät aspartaamia sen verran, että sain vatsavaivoja.

Tuleeko tästä joka kerta sellainen "jäätäväpolttava" tunne siihen kohtaan mihin se suihkaus osuu? Vai suihkutanko väärin.
    Olen ratkaissut tämän siten, että otan perään sitten xylitolmakupastillin. (kieleen olen osunut nyt monta kertaa)

Harkitsin myös kielenalustabletteja, mutta niistä ei ollut kuin 2mg vahvuutta ja koin sen hieman turhan vahvaksi itselleni.
    editoi joulukuu 2014
    Charlizei kirjoitti:
    Mä ostin tän myös. Nicotinellin imeskelytabletit sisälsivät aspartaamia sen verran, että sain vatsavaivoja.

Tuleeko tästä joka kerta sellainen "jäätäväpolttava" tunne siihen kohtaan mihin se suihkaus osuu?
    Kai ne vaikutukset on aika yksilöllisiä, mutta veikkaisin että polte hellittää käytön myötä. Minulla aiheutti lähes oksennusrefleksin, joten käyttö jäi lyhyeksi mutta sitäkin toimivammaksi :)
    image
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.