nicorette sumutin

124»

Viestejä yhteensä

• editoi joulukuu 2014
    Vastaan osittain itselleni, jos joku muukin täältä myöhemmin vastauksia etsii sumuteongelmaan :)

En ole paljoa käyttänyt, mutta ne harvat suihkautuskerrat eivät kyllä polta enää niin paljoa. Eli kyllä se taitaa hellittää.

Joku sanoi, että maku alkoi tuntua kovin makealta, kun se jäätävyys poistui ja ilmeisesti makuaistikin paranee. Tätä täytyy vielä seurata.
  • editoi joulukuu 2014
    Lopetin eilen 7 v kestäneen tupakoinnin gynekologin pelottelun ansiosta. Ollut harkinnassa jo pidemmän aikaa.

Ostin sumuttimen, mutta se närästää? Tupakanhimon kyllä vie pois.

Löysin myös muutaman kk takaiset Nicotinell 2mg -purkat, ne ei närästä, mutta aika veemäistä pureskella...

Eli, suihkutatteko sprayta kieleen vai nieluun vai miten?
  • editoi joulukuu 2014
    Mä olen suihkuttanut sillai suuaukolta hieman yläviistoon ja kieleen se tuntuu silti osuvan. Sit oon tavallaan pidättäny hengitystäjonku alta 10sek. Mun mielestä se suihku ei leviä kovinkaan laajalle vaikka mainoksista sen käsityksen saattais saada.

Alkaa maistua makeammalle käytön myötä.

Perään sitten xylitol-pastilli :)
  • editoi huhtikuu 2015
    Minulla sumutin toimii; nyt 5 viikkoa saatu menemään sillä. Ostin kokeeksi, vaikken uskonut että korvaisi entisen 1,5–2 askia tupakkia/vrk. Vaikuttaa nopeasti. Ei maistu edes kovin pahalta (eikä tule hikkaa) kun satsia purskuttelee suussa jokusen minuutin ennen kuin nielaisee. Ja sen päällehän voi ottaa vettä tai pastillin. Toisinaan tulee otettua useampi suhaus putkeen kun nikkis on hillitön. Joinakin päivinä taas pärjää paljon vähemmällä. Ei tuo nyt niin kalliskaan ole, reilu parikymppiä ja riittää minulla 5-6 päiväksi.
  • editoi marraskuu 2015
    Viikon on ollut sumutin käytössä ja sillä oon pärjäilly aika hyvin. Kyselisin teiltä nyt arvioita, kuinka pitkään yks purkki riittää? Oon yrittänyt arvioida, on aika vaikeeta, kun en oo laskenut sumutuskertojen määriä. Purkissa on 150 annosta ja jos vetää 20 annosta päivässä, niin se alkais olla lopuillaan. Huomaako käytössä, jos suihke on lopussa? Onko kokemuksia? Tyhmiä kysymyksiä, mutta mulla on pelko päällä, että se ei saa nyt loppua kesken. Täytyy lähteä jostain etsimään uus. (Nyt on sunnuntai):?
    image
  • Hikka on tullut muutaman kerran. Ilmeisesti on ollut pidempään taukoa ja sit kun vetäisee, niin on tullut hikka. On mennyt kyllä nopeesti ohi. Hassua. :D
    Mulle on tämä sopinut. Tosin välillä tuskailen sen lopettamisen kanssa. Taidan olla koukussa, mutta teen pääkopassa koko ajan työtä asian suhteen. Asia kerrallaan. tärkeintä on tällä hetkellä savuttomuus.
    image
  • Ripatti09 Hämeenlinna
    En löytänyt tuoreenpaa aloitusta sumuttimesta :smile: kaikille lopettamista harkitseville suosittelen kyllä sumutinta. Itse kokenut tämän näppäränä ja toimivana. Alkuun kokeilin itse zonnic imeskely tabletteja ja ne oli ainakin omasta mielestä aivan liian vahvoja (2mg) vaikka yli aski päivässä yli 15.v menikin.. mutta silti "kilahti päähän" :smile: toki kyllähän sumuttimestakin alkuun tuli hieman epämukava tunne suuhun mutta parissa päivässä katoaa. Ja hikka saattoi myös tulla jos nieli/hengitti vahingossa liian aikaisin. Pari suihke purkkia meni ja nyt 3vk kokonaan ilman nikotiinia!! :blush: 
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.