Vaihe 2 - painon pudotus

124»

Viestejä yhteensä

• marvesmarves Etelä-Karjala
    editoi lokakuu 2014
    Bongasin tään otsikon, vaikkei kovin usein vierailtu. Niin. Minulla on karannut iltasyöppöys ja -herkuttelu aivan käsistä. Vähän sillai, että kun sitä ongelmaa ei ajattele, sitä ei olekaan :oops: Enkä tiedä mistä repisin sellaisen motivaation, että vaikkapa 100 grammaa kerrallaan alkaisin tiputtaa kertynyttä painoa. Käsittämätöntä, ettei voi hallita itseään tässä(kään) asiassa. Kai tässäkin ne useat epäonnistumiset masentaa, muistoina vain on ajat, jolloin iloisesti laskeskelin kalorimääriä ja sain painoa tippumaan :roll: Onnea kaikille myös painonhallintaan :wink:
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi lokakuu 2014
    En ole saanut myöskään kaikkia lopettamiskilojani pois. Mutta olen kuitenkin painoni kanssa muuten terveempi kuin polttaessani.
    Itse syytän tässä (valheellisesti tietenkin) ikääni, useita painonpudotuksia, onnistuneita ja epäonnistuneita, joista seurannut vain jojo-ilmiö, joka taas lisää painoa. Kääk!
    Vielä kuitenkin aika ajoin yritän pudottaa.
    Jännä juttu, että aiemmin aina lääkärit sanoivat vain tuapkoinnista, eivät koskaan painosta, nytkin paino on haitallista lähinnä polville ja ehkä selälle, mutta sen olisikin nyt tärkeää vähän pudottaa. Kun ei tästä nuorenekaan :mrgreen:
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • editoi lokakuu 2014
    En oo uskaltanut puntarille mennä, kun huomaa jo masusta sen et oon lihonnut ja paljon lopettamisen jälkeen
  • marvesmarves Etelä-Karjala
    editoi lokakuu 2014
    Kyllä tällä painonnousulla on vaikutusta mielialaan. Itseeni hermostun. Kylmästä säästä huolimatta tökin eilen sauvoilla menemään n. 1,5 kilsaa. Sillä vauhdilla/matkalla ei painoa tiputeta, mutta happea saa kuitenkin. Ei ole turhaa hömpsötystä tää. Viime vuoden kevällä sain tiputettua painoa, piti, olin verensokeritarkkailussa puoli vuotta, onnistuin :wink: Mutta siihen se jäi ja tätä tää aina, 8-10 kg lisää tulee helpolla, pois 3-5 kg on työn takana :cry: Kävin wwww.diapetes.fi tekee testin, huonolta näyttää. Sanoin, että voipi alkaa masentaa - talvitakit ja housut ahdistaa ja en kyllä vaatevarastoa ala/voi uusia. Pysytään sitten sisällä, sanon kyynisesti itselleni :? Yksi asia kuitenkin on varma, tupakka ei laihduta, minua ainakaan, se ei auta mihinkään muuhunkaan on täällä monesti todettu. Kaikille tsemppejä loppuviikkoa kohden :wink:
  • Lopetin pari vuotta sitten ja sen jälkeen sairastuin työuupumukseen  ja masennukseen. Nämä kaikki yhdessä näkyvät kropassa noin 20 lisäkilona. Luit oikein 20kg lisää. Nyt on projekti aluillaan noiden kehoon hiipineiden lisämassojen poistamiseksi. Syksyllä aloitan pt opiskelijan harjoituskappaleena. Siitä toivon saavani tasapainon arjen kiireeseen niin, että laihduttamista ja kunnon kohottamista tukeva treeni ja paljon mehuja vievä työ pysyvät tasapainossa ja mieli terveenä. Ja ne kilot poistuvat pikku hiljaa.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Minä muistan sinut. Tuohan on hieno homma, et saat oman pt:n. Mäkin tarttisin, mut sen pitäis tuntea raihnanen kroppa, et osais liikunnat suunnitella. Ne on aika kalliita. Kovasti lykkyä hankkeeseen. Tulehan tänne kertomaan miten etenet. Siitä voi olla hyötyä monelle.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.