champix epäilyä

2»

Viestejä yhteensä

• editoi huhtikuu 2014
    :) elämä hymyilee,toissa iltana vähän repesi ku erehdyin terassille,mutta ei ollut ongelma jatkaa aamusta,tänään tehny pikkasen mieli,mutta lähinl lenkille,aamut pahimpia,mutta menee ohi :P
    Siis tää uskomattoman helppoa,nyt jo 4pv ilman ja ne viekkarit ennen champixia oli kauheat,varsinki ne fyysiset,nyt ei juuri mitään.

Ainut paha on,et joutuu kyl kyttää syömisiä ku voisi syödä kokoajan,avuksi ottanu purkan jota jauhan aamusta iltaan
  • kira Kantahäme
    editoi huhtikuu 2014
    Purkasta olen saanut poskilihakset kipeikssi. Mutta se vaan on hyväksi. Jatketaan savuttomana, jooko?
  • editoi huhtikuu 2014
    jiihuuuuu :D päivä 8 ja olo alkaa kokoajan olemaan mahtavampi,ainut minkä huomannut niin urheillessa meinaa tulla yskäkohtauksia,mutta onko se ihme kun 20v vetäny tervaa keuhkoihin :oops:

Näillä mennään ja todellakin champix toimii,itellä vaan ei sopinut tuo lopetuspäivämäärän asettaminen vaan impulsiivisena päätin vain yksi aamu et kokeillaan nyt olla ilman,aikaisemmat lakot nicoreteilla ym olleet täyttä tuskaa ja nopeasti lipsumista
  • Täälläkin yksi Champix lopettaja! Mullakin meinasi aluksi usko loppua lääkkeen tehoon vaikka kyllä se kummasti vähensi polttamista ja rööki alkoi maistua pahalta. Epäröin myös omaa motivaation riittämistä mutta nurisin asiasta täällä ja sain vertaistukea. Lääke ei lopeta tupakointia kenenkään puolesta vaan päätös pitää tehdä itse, ja mulla se oli hiton hankalaa. Varsinainen lopettaminen vaati 11 päivää lääkkeen syömistä ja polttamista, välillä itseasiassa tupakka maistui hyvälle ja sen kulutuskin alkoi kasvaa vaikka annostus nousikin. Itsellä vaan alkoi ärsyttää oma toiminta entistä enemmän koko ajan, tuli sellainen luuseri fiilis ja lopulta mä tajusin että jos mulla on tupakkaa niin minähän sitä poltan. Tämä johti siis siihen että päätin menossa olevan ainoan askini olevan viimeinen. Ja olihan se järkytys ja pelottavaa kun viimeinen savuke askista lähti ja tuli poltettua. 

Nyt aika tarkkaan 2vrk ilman. Eilinen meni kohtalaisesti vaikka aamu oli hankala, töissä nyt ei kerenny ajattelemaan asiaa mutta illalla taas vastusti. Tämä päivä ollutkin sitten helvettiä, rööki koko ajan mielessä, väsyttää, välillä suorastaan raivostuttaa ja pään sisällä käydään kiivasta keskustelua; tupakka vastaan tahdonvoima. Mutta joku mua estää lähtemästä kauppaan ostoksille. Ja näin on hyvä. Mä vaan mietin että tää nyt kuuluu asiaan ja loppuu aikanaan, sitten helpottaa. Perkele mun päässä keksii kaikenmaailman tekosyitä miksi polttaa ja kertoo ettei tämä lopu ikinä mutta onneksi mä tiedän että se on riippuvuus eikä mun tarvii totella. Mutta tää palsta on nyt korvaamaton. 

Käykää lukemassa mun blogia ja aloittamaani ketjua sekä toukokuun lopettajien sivua, näistä löytyy saamassa jamassa oleville mun mietteitä. 
  • Ja toi laskuri löytyy kun menee muokkaa omaa profiilia ja ottaa sieltä allekirjoitus asetukset.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.