Liikuntaa lisää ja ruokavalion tarkkailua.

13»

Viestejä yhteensä

• PeePeePeePee e-p
    editoi helmikuu 2015
    Moi,
    mä pudottelin 2009-2010 103kg->76kg. Meni vähän liiankin alas kun mulle hyvä on sellaset 80+.

No, ruoanlaitosta kun tykkään, niin vaa'an lukemat hiipi taas tuonne 95kg:oon vähitellen ja kun tupakoinnin lopetin niin muutama kilo tuli vielä päälle. Vuodenvaihteen jälkeen vaaka näytti parhaimmillaan 104,5kg ja olo oli mahtavan turvonnut. Kävin pelaamassa lätkää itseäni puolta nuorempien jannujen kanssa ja vaikka aika hyväkuntoinen olenkin, niin kyllä huomasi, että läskireppu hidastaa. Ajatus kulkee mutta jalat ei käy samaan tahtiin...Pakko tehdä jotain ja muutaman viikon päästä pitäisi vanhaan pukuunkin sopia.

No, nyt reilut kolme viikkoa on tullut syötyä paremmin. Vyötäröltä pois 8cm ja lähtöpainosta pois 6-7kg. Taistelu jatkuu.

• editoi helmikuu 2015
    Voi syvä huokaus... Nyt näyttäisi, että viikossa olis yksi kilo pudonnut.. Tänään taas paastopäivä ja suolet huutaa hoosiannaa.. Helpottaa, kun tiedän, että huomenna saa syödä normaalisti, eikä ole mitää mättöjuhlia tehnyt mieli
  • marvesmarves Etelä-Karjala
    editoi helmikuu 2015
    Olen pian kuukauden elänyt muuttuneilla ruokatottumuksilla. Vaikeinta on silloin, kun tunnen ahdistusta rakkaitteni murheista. Silloin lipsun hetkeksi ainakin..... ja ikävä kyllä se tunnesyöminen tuntuu auttavan :cry: Aina kuitenkin nousen, suohon en halua vajota, voimia saan jälleen. Stressiä en kuitenkaan halua ottaa painonpudotuksesta. Innolla odottelen Daxas-lääkettä, jonka lääkäri sanoi pudottavan painoa. Oikein odottelen niitä oksennus- ja ripulikohtauksia :roll: joilla tuo paino alkaa pudota, sen verran masokismiä minussa. (Lääke ei siis ole painonhallintaan, vaan keuhkoahtaumataudin hoitoon).
  • PeePeePeePee e-p
    editoi helmikuu 2015
    Väliäkös sillä pudotusnopeudella kunhan suunta on oikea.
    Mulla ei vaaka juuri kehitystä näytä, mutta mittanauha ja vaatteet näyttävät.
  • vkovko
    editoi helmikuu 2015
    marves kirjoitti:
    Innolla odottelen Daxas-lääkettä, jonka lääkäri sanoi pudottavan painoa. Oikein odottelen niitä oksennus- ja ripulikohtauksia :roll: joilla tuo paino alkaa pudota, sen verran masokismiä minussa. (Lääke ei siis ole painonhallintaan, vaan keuhkoahtaumataudin hoitoon).
    Minullekin lääkäri puhui tuosta lääkkeestä.
    En voi sitä käyttää, tuon sivuvaikutuksen takia. Minulla on paino-ongelma toisin päin.
  • editoi huhtikuu 2015
    Viikko tupakoimatta ja yksi kilo kevyempänä :wink: Eipähän vaan kaippa ne niitä nesteitä on mikkä on liikkeelle lähtenyt. Päätin lopettaessani että syömään en ala tupakanhimooni ja oon kovasti yrittänyt maalaisjärjellä muutella ruokavaliooni terveellisempään suuntaan. Kaloreita en siis jaksa laskea enkä hiilareitakaan.. Kroppaani kuuntelen korvat höröllä.. Ja enkä nyt laihduta varsinaisesti vaikka eihän se haittaa jos tuosta vaikka 4kilookin lähtisi. :lol: Lähinnä tavoittelen terveellisempiä elämäntapoja.

Aikoinaan oon ison painon pudotuksen tehnyt(40kg) ja kilojen tippumisesta innostuneena meinasi pieni syömishäiriökin tulla päälle :oops: silläpä ilman ressiä ja kaloreiden laskemista etieppäi.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi huhtikuu 2015
    Hyvä suunta sinulla Raivo! Oletkin aikamoisen urakan jo tehnytkin - 40 kg - huh!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.