"Joskus sitten"

11213141618

Viestejä yhteensä

• HEP HEP !

2v tuli eilen täyteen.
    image
  • WAU kertaa kaksi! Onnea nutcase ja paljon! :star: 

Perässä tullaan :smile: 
  • Kiitoksia !
    Onnea tuohon taakkaan mikä sulla on edessäsi.

En halua kokea tätä toistamiseen, sen verran raskas reissu ainakin täällä.
    Toinen vuosi meni tuosta vain, ensimmäinen ei niinkään.
    image
  • Upeaa Nutcase, onnittelut kahdesta vuodesta!!! 
    Näitä onnistumisen viestejä on niin mukava lukea, valaa uskoa itseenkin että kyllä minäkin tästä voittajana selviän ja matka helpottaa koko ajan. :+1: 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • Onnittelut nutcase
  • Onnittelut täältäkin nutcase :)

Savuton 21.03.2016 alkaen, nikotiiniton 01.05.2016 alkaen
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Nutcaselle kahden vuoden onnittelut! Laitan sulle onnittelukukan Konkareiden Hep-poteroon.
    Sä oot jo muuten Konkari!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • editoi toukokuu 5
    Näin sivusta seuranneena olen ehkä havainnut jonkinasteisen motivaatiokadon tupakoinnin lopettamiseen.
    Lähinnä otsikoista olen tehnyt tämä päätelmän. Päättäväisyys jonkin asian lopettamiseen / päätökseen tekemiseen on selvästikkin henkilöriippuvainen asia. Itse koin alussa epäonnistumisen, jonka avulla pääsin tähän missä olen nyt, enkä kadu tuota epäonnistumista hetkeäkään. Näin jälkeenpäin ajatellen.

Näin reipas 2 vuotta savuttomana ollessani, en kadu hetkeäkään. Edelleenkään en aio vetää ainoatakaan tupakkia. (huomaa sana tupakki vs tupakka!) Tupakoinnin "trendikkyys" on onneksi laskenut selvästin 80-luvulta ja hyvä niin.

Omalla tarinallani yritän motivoida ihmisiä lopettamaan. Itsestä se lopulta on kiinni. Alku on vaikea.

Itselleni tämä foorumi oli alkuaikoina "must" Ilman sitä tuskin olisin tässä.
    image
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Joskus sitten ... ehkä kuvitteli onnistuvansa - ja sitten se onkin totta, ollut jo kauan!
    Alku on vaikeaa, joskus muutama päivä voi mernnä euforiassa, että pystyy olemaan ilman tupakkaa, eikä siihen kuolekaan. Mut niitä alamäkiä, joskin ihania ylämäkiäkin ja suloista tasaista, näitä on jokaisella lopettajalla. 
    Sä selvisit kaikesta Nutcase!

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Hienostin kiteytetty Melissa !
    Täällä on hieno yhteisö, jatkakaa samaan malliin.
    Näin referenssinä 11v vs 2v savuttomana.

Mutta selvisin siitä paskasta ja ylpeä siitä.
    Kaikki onnistuu kun vain jaksaa uskoa itseensä.
    image
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.