"Joskus sitten"

11213141517

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Nutcase, katsos kun menee ensin läpi ne "vaaran vuodet", sen jälkeen vuodet kertyy jo itekseern.  Ei muuta vaadi kun olla polttamatta. Siksi tuo vertaus 11 v vs 2 v, ei pitkän päälle ole relevantti.  Kohta voit vaan sanoa, että olet ollut vuosia jo polttamatta :)
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Totta.
    Todellisuudessa muutama kuukausi taistelua, loput vain pysyttelet erossa siitä ja lopulta unohdat.
    Piece of cake.
    image
    :)
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Retkahdin...  :/
    image
  • T72T72
    editoi kesäkuu 22

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • Kunhan halusin nähdä reaktion. En siis todellakaan retkahtanut, enkä retkahda. 
    Mun mielestä hauska, jonkun mielestä ehkä ei niinkää.
    image
    Eiköhän sovita nutcase, et se oli siinä ja nyt vaan takas ruotuun. Mitä nopeammin sitä parempi, eiks jeh?
  • Kuten sanoin, mun mielestä hauska. Lopettakaa vaikka ko. ketjun lukeminen ja ilmoittakaa vaikka ylemmille tahoille, että sulkee koko paskeen. 

Ei elämä ole noin vakavaa, varsinkaan jos minä itse juksailen omasta lopettamisestani, mutta ehkä olenkin väärässä.
    Mut hei, hyvää juhannusta!
    image
    Mut huomaa nutcase, täällä ollaan hereillä. :o
    Hyvä juttu, et olikin vsin juhannusvitsi. B) Tosin vanhan rouvan sydän <3  löi muutaman ylimääräisen kerran.
  • editoi kesäkuu 22
    Melisa kirjoitti:
    Mut huomaa nutcase, täällä ollaan hereillä. :o
    Hyvä juttu, et olikin vsin juhannusvitsi. B) Tosin vanhan rouvan sydän <3  löi muutaman ylimääräisen kerran.
    Menneestä elämäntavasta on helppo laskea leikkiä imo. Joillekkin ehkä hivenen arka aihe.
    Toisaalta, tämähän on mun ketju

Eli yllä oleva pätee tai lopettaa lukemisen.
    image
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.