Tuuletusnurkkaus

245

Viestejä yhteensä

• hepahepa Välimeri
    editoi helmikuu 2015
    Täälläpä taasen itseäni tuulettaen, kuukausi tulee täyteen ihan muutaman tunnin kuluttua!!

Tuntuupa että tämä lopetus laittoi liikkeelle pyöriä muitakin, parempiin tulevaisuuksiin ehkäpä :) tästä hetkestä kun vedän syvään henkeä olen kuitenkin onnellisin
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi helmikuu 2015
    Kannattaa tuuletellakin Hepa! Onnittelut ekasta kuukaudesta!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • editoi helmikuu 2015
    Miulla on aivan lottovoittaja-olo :) Vaikka henkee vähän ahistaa ja lima lentää, lihakset jumittaa ja oon kuutamolla, koordinaatio ei pelaa ja käämit välillä käryää...Miun sisällä asuu RAUHA, jota ei oo koskaan ennen ollu 8)
    En oo vetämäs itteeni henkihieveriin rääkkireenillä, niiku ennen. Oon vaan ja annan itsellein kerrankii armoa, ehkä tää on se pointti, mikä miun ajatusmaailmast on ennen puuttunu..."Anna itsellesi aikaa, sopeutua asia kerrallaan, pikkuhiljaa. Heti ei tarvii olla maailmanmestari kaikessa, asia kerrallaan."
    Eikä tarvii näköjään olla ees asia kerrallaan, pienin askelin; painonpudotusta, terveellisempää ruokaa, liikuntaa, ennen kaikkea: paljon vettä (miulla menee 3-4 litraa päivässä, ennen hyvä ku 2 desiä) , ei wissyä vaan VETTÄ.
    Jotai on nyt Körtsylle tapahtunt, vessajutuista näköjään oppii paljon kun lukee ne useempaan otteeseen ja lopulta ajatuksella :lol:

Tsempaneille konkareille (ainaskii vko ja Melisa)+ muut, kiitokset, potkikaa viel jonkun aikaa, ei tää lopetus varmaan tässä vielä oo ja tuun parkumaan apua varmast jossai kohassa :)
    Mut erityissuuret kiitokset Tuidrelle, siun tarinas/poteros teki jotai kummaa miun päälle nyt ku vissii kolmatta kertaa ne luin :) Ja onnea miun koko sydämestä, oot RAUTAA, laittasin niitä hitzin syrämmiä mutku en vaan ossaa :roll:

2.6.2017 klo 13.00
    editoi helmikuu 2015
    Kiitos Körtsy kiitoksista.
    Kyllä täällä potkitaan ja kauan, jos on aihetta. Tuidren tarina on loistava.
    Häntäkin potkin, kerran vedin sähköpostitse takaisin, kun ei alkanut kuulumaan.
    Lopulta he tekivät Hitzin kanssa yhteistä projektia.
    Olemme Tuidren kanssa kavereita edelleen. Hän voi hyvin, liikkuu tosi paljon jne..
    Mut siis hienoa, että olet löytänyt rauhan ja tunteen, ettei hampaat irvessä kannata...
    Joku rentous voisi ollakin lopettamisessa hyvä juttu, jos siihen vain suinkin pystyy.
    Huumoria ei pidä unohtaa kanskaan.
    Ei huono lause: Joskus me tällekin vielä nauretaan. :lol:
    Niin hurjalta kun se lopettamisen alkuvaiheessa kuulostaakin.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • hepahepa Välimeri
    editoi helmikuu 2015
    Tuuletus Körtsylle!! :D

Tuuletus myös mulle, tänään meni yli puolet päivää ennen kuin niin sanotusti "muistin" että olen joskus tupakoinut, eli siis tupakka tai ajatus siitä ei muistunut mieleen millään tapaa edes silloin kun aamulla ja myöhemmin päivällä bussissa tupakkaa haistoin. Wohoo!!

Kuun lopussa aloita vielä kuntopuristuksenkin joten ehkäpä sitten ensi kuussa pääsee tuulettamaan sitäkin :-)
  • sari3sari3 pohjois-karjala
    editoi helmikuu 2015
    Ensimmäinen savukkeeton päivä onnellisesti iltapuolella,ei se niin pahaa sitten ollutkaan!!
    Hajuaisti vaan toimii paremmin ja välillä haisee ja välillä tuoksuu hyvälle,ihmeen tärkee asia...Sansinko jo onnitella itseäni,HYVÄ MINÄ!!
    :roll:
  • editoi maaliskuu 2015
    Mäkin tuun tänne fiilistelemään! Onneks olkoon meille kaikille! parempaa päätöstä en olis voinut tehdä just nyt, vaikka paljon on ollut muutakin koettelemusta matkassa, voin olla extra ylpeä itsestäni kun oon selvinnyt kaikesta!!! wohoooooooooooooooo :lol:
    image
  • MollilleenaMollilleena Etelärannikko
    editoi kesäkuu 2015
    :shock: Miten onnistuinkin pitkästä aikaa klikkaamaan itseni tänne stumppiin juuri tasaluvun kohdalla! En oo päivien kertymisestä tehnyt itselleni suurta numeroa, yksi askel kerrallaan mennään maailman ympäri, sanotaan. Niin pitkään uskoin, että lopettaminen olisi minulle ylitsepääsemättämän vaikeaa, mutta tässä ollaan. :roll:
    editoi kesäkuu 2015
    Onnittelut 4 kuukaudesta Mollileenalle!
    Kyllä kannattaa tuulettaa \o/
  • editoi marraskuu 2015
    Täällä saa siis päästää positiivisuuden valloilleen... Mulla oli eilen niin "lystiä", että nyt onneks naurattaa. Tosi hassu juttu :D
    Alakerran naapuri oli käynyt kalassa ja toi mulle 6 isoa haukea. Niitä kun illan siivosin ja fileoin (en oo mitenkään taitava siinä hommassa), niin ärräpäitä lenteli. En kuitenkaan voinut heittää hyvää ja terveellistä ruokaa menemään. Mietiskelin, että aiemmin olisin aina välillä käynyt sauhuilla ja taas jatkanut. Nyt ei ollut sitä tarvetta. Yhden kerran istahdin alas, vetäisin nikotiinisuihketta, suljin silmät ja levähdin hetken. (Selkä väsyy, sormet pikkuhaavoilla) Illalla syötiin sitten iso annos kermassa uitettua haukea. :D
    Tässä tuli vaan jotenkin konkreettisesti esiin se, miten tupakoitsijana piti olla nikotiinia koko ajan elimistössä, jonkunnäköistä tapapolttamista.
    Hyvä minä :)
    image
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.