Tuuletusnurkkaus

124

Viestejä yhteensä

• Jekku, oikein mahtavat onnittelut! Eka vuosi on loistava saavutus, ja tästä purjeet pullistuen toista kohti!
  • Onnittelut Jekku! Hieno juttu, mahtava saavutus!!!  :)
    image
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
     <3 -melliset onnittelut Jekulle ekasta savuttomasta vuodesta!  Mene hep-poteroon merkkaamaan oma vuotesi.
     Yritän jossain vaiheessa kukillakin onnitella.
    Uskon, että tämän ekan vuoden täyttymisen muistaa kaikki.
    Itse tarjoilin töissä tiramisu-kakkua. :)
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Kiitos ja Kumarrus  :D

18.3.2015 Viimeinen savuke !
  • Sunnuntaina tulee 7vk täyteen ja tajusin eilen että kohta 200e säästynyt joten ostin uudet lenkkarit ja aloitan vihdoin lenkkeilyn uudestaan
  • Loistavaa 27 vuotta! Juuri noin, saa ja täytyy palkita itsensä onnistumisista  :) Tämä Stumpin laskuri on musta kiva, kun ihan konkreettisesti näkee paljonko rahaa ennen meni savuna ilmaan.

• Joo laskuri olis kiva mutta puhelimella en saa laitettua ja taas koneelle en tällä samalla tunnuksella pääse 
  • Kaksi savutonta viikkoa täynnä! Monta vuotta siitä kun olen ollut yli neljä päivää polttamatta, puhumattakaan neljästä tunnista.

Olen käyttänyt kaikkia keinoja: vahvin 24 h nikotiinilaastari, vahvin purkka ja vielä nikotiinisuusumute joista etenkin suusumutteesta olen hyötynyt. Ajattelin käyttää korvaushoitoa niin kauan että pääsen tavasta eroon.

Olen sillä kannalla että jos minä pääsen eroon tupakasta, selviää kuka vaan ihan mistä vaan.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Cotton - hieno tunne, kun ylittää itsensä.
    Samoin aikoinani ajattelin useiden lopetusyritysten jälkeen. Jos minä onnistun 40 vuoden röyhyttelyn jälkeen, onnistuu kuka tahansa.
    Itsestä on niin paljon kiinni, tahdosta ja motivaatiosta.
    Tsemppiä sulle jatkoonkin.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Joo .. Cotton, noi kaksi ekaa viikkoa on ne pahimmat, siitä alkaa pikku hiljaa helpottamaan..
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.