Kesäkuun tumpaajat

2456730

Viestejä yhteensä

• editoi kesäkuu 2015
    Kiitos Melisa :)

Tää päivä on kyl ollu taisteluu pään kans. Ekan kiristi, sit helpotti, sit mietin et miksen muka polttas, sit mietin et miks polttasin :roll: Luulis miun jos kenen jo oppineen oikeen vastauksen :twisted: Mutta: EN POLTA, ja sillä siisti 8)

Nii ja tsempei vaan muillekkii lopettaneille :thumbup:

2.6.2017 klo 13.00
  • tommi.84tommi.84 joensuu
    editoi kesäkuu 2015
    Tähän mennes ollu harvinaisen helppo päivä vaik poika(1,5v) onkin kuumees ja tosi kiukkunen.. Tosin viimeksikin ratkesin helpon päivän iltana.. mut en enää :D
  • editoi kesäkuu 2015
    Huh.. viimeinen tupakka sammui juuri nyt.
    Toivottavasti Champix auttaa ?
    40 vuotta olen tupakointi.
  • editoi kesäkuu 2015
    Teretulemast miunkii puolesta kaikki uudet stumpparit :)
    Nyt on todella heikko hetki, ois helppo vaan mennä tonne puolison askille, mutta en perhana mene :cry:

Yritän ajatella nyt positiivisesti, kohta 12 tuntia takana ja:
    -lima irtoo
    -nikamat paukkuu
    -sormet on lämpöset
    -sormet ei enää haise
    -nenäs ei enää oo sitä katkua
    -verenpaine on optimaali (enne lopetusta 158/95)

Miinuksena: Höttöpää

-tein soppaa ja laitoin lihaliemet kääreineen veteen :lol:

Eiku etiäpäi kanssakulkijat :)

2.6.2017 klo 13.00
  • editoi kesäkuu 2015
    Nyt alkaa vähän helpottaa, yleensä ainaki mulle eka paiva on pahin,
  • editoi kesäkuu 2015
    Miulla taas menee liian helposti, ainoo mikä on ni huippaa välillä. Koko ajan, paitsi syödessä ja yöllä on tabletti kyl suussa :roll:

2.6.2017 klo 13.00
  • tommi.84tommi.84 joensuu
    editoi kesäkuu 2015
    Tänään ollu ihan erilainen päivä. kädet tärisee mieli ailahtelee, pinna on kireel ja välil tuntuu et näkökin heittää.. Mut vähä aikaa taistellaan nii alkaa helpottaa.. :D
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi kesäkuu 2015
    Hyvä alku kesäkuulaisilla.
    Eikös tuo huippaaminen johdu verenpaineen laskusta Körtsy?
    Näin muistelen omalla kohdallani, menin työpaikan pitkillä käytävillä joskus seinästä seinään :lol:
    Vai menivät lihalimet papereineen soppaan :mrgreen: No, tuollaista voi sattua kelle vaan :roll:
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • editoi kesäkuu 2015
    Juu Melisa,siitä se varmaan johtuu :)

Tänää on niiin masentava myrskypäivä et ois helppo ratketa, mut miepä olin fiksu ja kävin ostamassa 4 mg:n nikotiinitabletit varoiks, tähä asti oon siis 2 mg:sia imeskelly.

Yöunetkii oli tosi huonot, tuntu et olin hereillä koko yön vaikka miulla on unettomuuteen lääkitys olemassa.
    Jalat hikoilee ja kädet tärisee, levottomuutta on ilmassa. Välillä on reipas olo ja jaksaa touhuta mut sit ykskaks puskista tulee suunnaton saamattomuus ja ei jaksa muuta ku nettiä selailla. Hermot sentään ei oo pahemmin repeilleet :lol:

2.6.2017 klo 13.00
  • editoi kesäkuu 2015
    jaksamista sulle körtsy,
    itellä on menny aika helposti, tähän asti, vaikka välillä kova tupakin himo iskee, yöt on ollu vähän huonompia kuin normlaalisti,
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.