Mikä sai polttamaan uudestaan pitkän tauon jälkeen?

13»

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Näin se on, nollatoleranssi on paras. Kun ei anna koskaan itelleen lupaa, koko asia unohtuu. Ei tarvitse arpoa, et jos tapahtuu niin ja niin tai mulle käy noin tai näin, saan polttaa yhden. Mistään muusta ei tartte huolehtia kuin siitä ekasta tupakasta.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Miun kohalla tuo just, et stressii, v*tuttaa, jonkun asian onnistuminen, naksahtaa vaan päässä ja automatio...
    Jännä vaan et se stressi ja v*tutus vaan tuplaantuu, triplaantuu, jopa satakertaistuu, asian onnistuminen ei tuota edes kaksinkertaista iloa sen "yhen" tupakan myötä, tolle päässä naksahtamiselle en oo keksiny mitään, automatiosta pitäs vaan opetella pois, mutta kun yleensä se naksahdus tapahtuu ennen sitä automatiota  :/ 
    Kukaan varmaan ymmärtäny tuosta mitään  :D

2.6.2017 klo 13.00
    Minä kuuntelin erilaisia naksahduksia omasta päästäni kyllä aikoinaan. Tosin en ihan noin tiheään lopettanut kuin sinä. No, eipä ollut stumppia silloin. Itse yksikseni tappelin ja hävisin taisteluni ja olin katkera ja poltin taas vuoden tai sillee. Poltin itseltänikin salaa, työpaikalla menin vessaan polttamaan, kun en kehdannut toisten nähden polttaa. Olinhan juuri julistanut savuttomuuttani viikko aiemmin. Ajattelin silloin, kun kattelin siinä polttaessani itseäni vessan peilistä, et entäs jos sammutan vielä valot, niin poltan jo itseltänikin salaa :D
    Vaatinee toisenlaisen naksahduksen toiseen suuntaan, et lopulta äkkää homman juonen. Väkisin se ei meinaa onnistua, kun ei aina hyvällä tahdollakaan.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Nikol Ouluntienoo
    2010 hyvin aloitettu lopetus kaatui myös minulla siihen yhteen.

Terassilla käydessä luuli voivansa polttaa yhden, olinhan ollut jo 4-5kk ilman eikä juuri enää edes tehnyt mieli.. eipä..
    Ilman tupakkaa:

Ilman nikotiinia:
    Nikol, vähän samoin kävi mulla 2002 uutena vuotena. Pummasin yhden, kun olin jo 6 kk ollut polttamatta. Sit poltin 3,5 vuotta putkeen. Aina tuohon 2005 elokuuhun. Ekasta tupakasta kannattaa kueltäytyä - ehdottomasti. Sen läksyn opin kunnolla.
  • Kaksi vuotta sitten sorruin omissa eläkkeelleläksiäisissä. Minulla ei ole minkäänlaista tahdonlujuutta, olen tuulellakäyvä. :)" alt=">:)" height="20" />
    On sussa Mummukka tahdonlujuutta. Nytkin olet ollut jo pitkän tovin savutta. Usko vain itseesi!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.