missä syyskuun -15 lopettajat

Itselläni tänään tulossa ensimmäinen savuton päivä. Zyban käytössä. Kaikilla keinoilla olen yrittänyt näiden vuosien aikana (29). Zyban toimi ainakin viimeksi loistavasti. Paremmin kuin Champix. Toimivat siis molemmat lopettamiseen, mutta itselläni zybanissa ei ole sivuoireita. Lukuun ottamatta vähillä unilla pärjäämistä.
«13456790

Viestejä yhteensä

• editoi syyskuu 2015
    Here! Lopetin eilen. Ja nyt onneksi sain miehen mukaan niin on itelleen helpompi!:)
  • editoi syyskuu 2015
    Tsempit Syyskuun lopettajille :thumbup:
    image 15.4.2015 Viimeinen tupakka. No more
  • dh
    editoi syyskuu 2015
    Täällä ollaan! 1.9. lopetin. Aika pitkä harkinta tässä oli. Tämän kuun vaihde natsasi sen verran hyvin, että heitin röökit mäkeen.

Tupakkaan liittyvät ajatukset on lähinnä vaistomaisia "nykäisyjä" jotka voi huomioida.

Ei ole tupakointia tullut ainakaan ikävä, sen verran voin sanoa. Vetää vaan syvään henkeä pari kertaa kun mielessä nykäisee tai käsi hakeutuu taskulle, niin homma tuntuu pelaavan. :)

Edit: Vedän tosiaan ilman mitään korvaavia apuja. Mitä nyt sisu-pastilleja välillä mussutan :D
    image
  • editoi syyskuu 2015
    Voihan ... Nooh minähän aloitin Zyban kuurin viime lauantaina. Sitähän syödään ensin kuusi päivää yksi päivässä ja sitten aletaan ottamaan kaksi per päivä.

Päätimpähän vähäisen nopeuttaa kuuria (lauantaina tilaisuus jossa ei voi tupakoida. Aloin siis ottamaan kahta tablettia jo tiistaina. Eilinen päivä sit ilman tupakka kuten täälä ilakoin :roll: juu hieno homma. Sitempähän se tapahtui eli menin ostamaan askin join pari lasia viiniä.

taisipa olla liian aikaista yrittää lopetta. Tuo lääkehän kestä sen viikon verran vaikuttaa. Nooh tänänää tupakatta ( tekee kyllä vähän mieli )

Että tällästä :?
  • editoi syyskuu 2015
    Mitäs tuo mun edellinen teksti on täynnä outoja merkintöjä vaikka ikoneta laitoin ja tein kappalejaot. Yrittäkää saada selvää :D
  • vkovko
    editoi syyskuu 2015
    Forumin softassa on bugi, ollut aina. Viesti täytyy muokata ja lähettää uudestaan muokkaamatta. Korjaantuu kai itsestäänkin jossain vaiheessa.
  • editoi syyskuu 2015
    Oli outoja merkkejä mun tekstissä tai ei, mut tää päivä on nyt taputeltu ilman röökiä
  • T72T72
    editoi syyskuu 2015
    Perjantaina viimeisen tupakan poltin, kaapin perälle tungin käytössä olleen Coltin.
    Nikotiinilaastarin kanssa on mulla aamuisin tärskyt, se taitaa tasoittaa pahimmat mielen pärskyt..

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • editoi syyskuu 2015
    Hienoa T72 :thumbup:

Olipas hienosti riimitelty :)

Tsemppejä vaan :thumbup:
    image 15.4.2015 Viimeinen tupakka. No more
  • T72T72
    editoi syyskuu 2015
    Kiitos Jyräys :)
    Ja onnea sinulle hienosta saavutuksestasi!

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.