Syyskuun lopettajien suuri laihdutusketju

167891012»

Viestejä yhteensä

• Nyt jos koskaan...olisi tehtävä jotain. Netistä selailin hyviä venytysohjeita, olen käynyt myös fysioterapeutilla. Miksi olen näin saamaton? :( 
    Liikkeelle vaan. Ihan niinkuin tän savuttomuuden kanssa. Pienin askelin.
    image
  • Kolme pv ilman tupakkaa, jatkuva nälkä riivaa. Tätyy koittaa mutustella jotain kevyitä safkoja, kun muutenkin on noita kiloja kertynyt :/
  • Luin tuossa viestejä keväältä ja alkukesästä ja itselläni on jalan paranemisen suhteen tapahtunut aivan loistavaa edistystä. Särkyjä ei ole, jumpassa hypyt ja juoksut sujuu ilman kipua. Kunto nyt ei ole vielä mitenkään kummoinen, mutta edistystä siinäkin. Vielä kun tuo paino lähtisi vähän rivakammin alas päin. Suklaata olen syönyt enää todella vähän verrattuna aiempaan, samoin leipää syön kohtuudella ja juuston olen toistaiseksi jättänyt ostamatta, kun sitä tulee syötyä aivan liikaa. Salaattia ja ruisleipää (ilman leivänpäällisiä) tänäänkin töissä eväänä. Viisi kiloa on nyt lähtöpainosta pudonnut, mutta vielä on matkaa tavoitteeseen. Tämä on usein aaltoliikettä eli jotain tulee välillä takaisinkin, sillä ihan askeettisesti en edes halua elää. Kyllä kesällä esimerkiksi pitää jäätelöä syödä, kun sitä nyt tuolla ulkona tarkenee nautiskella :)
    image
  • Hienoa BC että jalka alkaa olla kunnossa, mun puolesta voit syödä jäätelöä vaikka litran päivässä, kunhan pysyt irti tupakasta!!! Täytyy sitä ihmisen nautiskellakin!
  • Kevyttä ja popsittavaa: pakaste herne-maissi-paprika-riisi ja mikroon. Ripaus suolaa ja eiku syömään!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.