Työryhmälle

24567

Viestejä yhteensä

• Tämä foorumin uudistus on ollut välttämätön teknisistä syistä. Työ on vielä kesken, joten toivomme hieman kärsivällisyyttä. Toivon mukaan saamme foorumille kaikki tärkeät toiminnot esiin.
  • Huh. Kiitos että tämä ei ollut tässä. Kukatkin löysin. On helpompaa olla kärsivällinen jos tietää, että parannusta on tulossa.
  • Miksiköhän chromen kautta ei enää pääse foorumille, ilmoittaa vain, että sivua ei löydy,
    kysyy epätietoinen????????????????
  • Vieläpä senverran, että mistä saa estettyä, että sähköpostiin ei aina kilahtele ilmoitusta, kun joku kommentoi jotain.
    Sitä en todellakaan kaipaa, enkä tarvitse, käyn ihan itse katsomassa foorumilla kun haluan.
  • editoi helmikuu 2016
    Selaimen välimuistiin saattaa jäädä kummittelemaan vanha polku osoitteen perään, jolloin tuloksena on virheilmoitus. Selaimen selaushistorian poisto (joko kokonaan tai sitten vain forum.stumppi.fi:n osalta) auttaa tähän. Ilmoitusasetukset pääsee muuttamaan yläreunassa olevasta pienestä maapallokuvakkeesta.
  • Huomenta ja kiitoksia neuvoista. Selaushistorian poistaminen tosiaan auttoi (eipä aikoihintullut poistettuakaan) siihen, että nyt myös chromen kautta pääsee foorumille.
    Maapallosta kävin myös ilmoitusasetuksia muuttamassa ja nyt ei ainakaan vielä posti ole kilahtanut, että toivottavasti sekin auttoi.
    Ja ehkä myös totun tähän uuteen versioon, nyt ainakin ihan hyvin toiminut. Illalla vain todella ärsytti, kun koko päivä reissussa ja sitten vähän kiireessä sivuille, niin ala siinä sitten salasanoja vaihtaan ym äääh.
    Mutta eiköhän tämä tästä suttaannu.
    Vielä kun keksin mistä löytyy hymiöt.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Minullakin oli vaikeuksia. Sen seitsämän meiliä lähetettiin, ennen kuin tänne asti edes pääsin.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Minä olen tyytyväinen uudistukseen, koska sen ansiosta tämä alkuperäinen tunnukseni suostui toimimaan ;)
    Viimeinen tupakka 11.2.12 image
    Hei tmk, hieno homma. Allekirjoitus ja oma bannerisikin näkyy. Minä en saanut onnistumaan.
    Sulla on tosi lyhyt aika neljään vuoteen. Minä onnistuin venkuloimaan, että saan onnittelukukat sulle sitten HEP-poteroon. :smile:
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
    Miten voi lainata toisen tekstiä, jos haluaa osoittaa vastauksensa tai tekstinsä juuri hänelle?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.