Työryhmälle

12346

Viestejä yhteensä

• Ei minullakaan sitten lähetetyssä ole. Kommentistasi ei käy selville oliko viivaa kirjoitettaessa/muokatessa. Tästä taitaa tulla merkitykseensä nähden liian suuri numero.
  • editoi maaliskuu 2016
    Nyt löytyi selitys ainakin tähän minun tilanteeseen. Chromessa on oikeinkirjoituksen tarkistus

https: //www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=chrome+oikeinkirjoituksen+tarkistus (suora linkki poistettu -ylläpito)

Siellä oli "Näyttökieli" Suomi ja sitten oikeinkirjoitus voidaan tarkistaa englanniksi. En saanut siihen suomea. Tarkistuksen saisi kai pois päältä, mutta olkoon, ei se minua haittaa ja kun muilla ei sitä ole, ei tämä haittaa ketään.
  • Viivat tulee kun kirjoittaa vieraalla kielellä, ei lähetetyssä.
  • Joo, selvishän tääkin. Vika on minun Chromessa, joka tarkistaa englannin kieleen enkä viitsi ruveta sitä penkomaan. Pitäis kai asentaa uudelleen ja jossain kohdin pitäisi sitten hoksatata tuo. Eihän tämä muita enää haittaa, tähän saakka olen kiusannut lähinnä työryhmää.
  • Hyvä kun asia selvisi, Vaari :)
  • Löytyykö foorumilta vielä ongelmia, joita ei ole korjattu? Laitattehan niistä viestiä meille, joko suoraan työryhmälle tai tähän ketjuun, niin saadaan viesti eteenpäin. Kiitos!

• Vaari kirjoitti:
    Kiitos työryhmä. Kävin nyt läpi kaikki kohdat profiilin muokkauksesta lähtien. Kaikki toimii. Profiilissakin näkyi nyt olenko mies vai nainen ym. Ainoa mitä en nähnyt mistään oli milloin lopetin ja montako sätkää päivässä. 

Teidän ammattilaiset selvittää varmaan hetkessä mikä siinä on kun kaikki näkyy oikein Chromella ja Thunderbird viestiohjelmalta avattuna, mutta ei suoraan IE-11 selaimella. Jos jotain vielä havaitsen, niin kerron. Lienee ollut aika tuskallista viedä muutosta eteenpäin. 

Vaari, onko tätä ongelmaa vielä, kun käytät IE 11-selainta?
  • editoi huhtikuu 2016
    Käytän nyt pysyvästi Chrome sovellusta. Lopettamisen päivämäärän ja päivässä poltettujen sätkien määrän tallensin profiilia luodessani. Sen jälkeen en ole näitä tietoja nähnyt missää. Voi olla, että en osaa niitä katsoa oikeasta kohdasta. Olen katsonut  Profiilia ja siellä vielä Muokkaa profiilia. Muita paikkoja ei ymmärtääkseni ole. Lopettamispäivänhän saa selville siitä laskurista. En noita tietoja varsinaisesti kaipaa, mutta jos haluaisi muuttaa noita asioita, ei lienee muuta konstia kuin luoda profiili uudelleen. Uskoisin, että se onnistuu Muokkaa profiilia tilassa klikkaamalla alkurivin lopussa sinisellä kirjoitettua "Tyhjennä". 

Yllättävän hyvä tästä loppujen lopuksi tuli, vaikka välillä näytti, että solmussa koodit on. Kiitoksia vaan.
  • Hyvä, että kaikki toimii. Allekirjoitusta pääsee tosiaan muuttamaan reittiä muokkaa profiilia - allekirjoituksen asetus.
  • Saattaahan olla niinkin, että IE11 ei toimi kunnolla WIN10:ssä. Olen kuullut eri suunnilta muissakin asioissa ongelmia. Tuohon kymppiinhän tehtiin EDGE, en vaan ole tottunut käyttämään sitä. Samoin Firefox:ssa on ongelmia kuulemma kympissä. Chrome toimii tosi siististi.

Nämä ovat kuulopuheita, en ole asiantuntija.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.