Työryhmälle

123457»

Viestejä yhteensä

• editoi toukokuu 2016
    Hei
    Minun profiilissa näkyy kaksi banneria, joista vain toinen - se oikea - näkyy onneksi keskusteluissa. Miten tuo toinen on mahtanut tulla ja voitteko poistaa sen. Siinä on oman lataamani kuvan lisäksi kuu tai vastaava. Olen koittanut poistaa itse, mutta ei ole onnistunut. 
  • Hei Vaari,

allekirjoituksessa emme huomanneet mitään erityistä, siellä on normaalisti yksi banneri valittuna. Omissa tiedoissasi näkyy profiilikuvan muutoshistoria, tarkoititkohan niitä kuvia? Ne muutokset näkyvät vain sinulle.

• Joo. Niitä tarkoitan. Eihän se tietysti mitään haittaa, vaikka onkin. Olkoon siellä kunhan ei lipsahda  näkyville eikä kukaan, joka katsoo profiiliani, näe näitä. Parasta olisi jos kuvat voisi nollata ja ladata sitten vain se mikä sinne kuuluu. 
  • Miten paikkakunnan saa vaihdettua tai poistettua?
    Viimeinen tupakka 11.2.12 image
  • Hei, saako tota laskinta poistettua ja laittaa uuden tilalle, tuo vanha, kun ei enään pidä paikkaansa?

•  Hei Hanna 62!

Klikkaa rattaan kuvasta ylä-oikealta"Muokkaa profiilia"
    - Mene siellä "Allekirjoituksen asetus"
    - Anna lopetuspäivä ja montako päivässä tiedot
    - Sitten tartut hiirellä haluamaasi kuvaan ja vedät sen "Allekirjoituksesi" kenttään tai
    - klikkaat hiiren oikealla näppäimellä kuvaa ja valitset luettelosta vasemmalla näppäimellä "Kopioi" ja sitten
    - klikkaat hiiren oikealla näppäimellä "Allekirjoituksesi" kenttää ja luettelosta vasemmalla näppäimellä "Liitä"
    - Lopuksi painat "Tallenna"

• tmk kirjoitti:
    Miten paikkakunnan saa vaihdettua tai poistettua?

Hei tmk, tämä on edelleen selvityksessä, ongelma liittynee foorumin muutokseen. Ilmoitellaan heti, kun jotain selviää.
  • Miksi osa tekstistä häviää ?harmittaa skriivatata pitkää tekstiä sitten ei näy ja aina luonnos tallentuu melko heti kun on aloittanut kirjoittamaan
    Viimeinen savuketta 25.8.16
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.