Stumpin keskustelufoorumi uudistuu

245678

Viestejä yhteensä

• Jotta edellinen viestini olisi aivan yksiselitteinen vastaus, niin näistä näkyy kysymys, mutta ei se mitä olen vastannut eikä ole ruutua uuden tiedon antamista varten, jos entinen sattuisi olemaan väärä.
    "Ei näy
    - sallinko muiden nähdä osoitteeni
    - milloin lopettanut,
    - mies/nainen
    - paljonko polttanut"
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Tuota, tuota... en saanut lainausta onnistumaan. Näytti raaakaversiossa siltä, et on ok, mut ei sitten näkynytkään. Piti ottaa käyttöön leikkaa/liimaa. Mikä meni pieleen.. tekstissä lukee kyllä Klasse kirjoitti.. , mutta itse teksti ei näkynyt kun lähetin.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Huomasimme saman ongelman lainauksessa ja on nyt korjattavien listalla...
  • Stumppi työryhmä kirjoitti:
    Huomasimme saman ongelman lainauksessa ja on nyt korjattavien listalla...
    Koodi on rikki/väärin. Lainaus onnistuu nykyisellään vain, jos osaa vähän kikkailla koodien kanssa :-h
    Viimeinen tupakka 11.2.12 image
  • Hei työryhmä

Mitä tarkoittaa monessa ikkunassa näkyvä kenttä "Syöte". Kun sitä klikkaa, voi kirjoittaa, johonkin se sitten menee, mutta mihin? En ole kokeillut loppuun saakka.

Toinen juttu. Kun klikkaa "Uusimmat viestit" merkki uudesta poistuu vain niistä, jotka on avannut. Seuraavalla kerralla on avaamattomat jäljellä. Jos katsoo aina vain ne, jotka kiinnostavat, on muutaman kerran jälkeen kaikki punasena. Voisko "Uusimmat viestit" olla kuten ennen "Edellisen käynnin jälkeen tulleet viestit" ja toimia siis sen mukaan.

• BCBC Helsinki
    Minne kappalejako on hävinnyt? Eihän tuollaista tekstiä jaksa lukea, kun kaikki menee yhteen pötköön. (Vai onko tarkoitus, että viestit on vain lauseen-kahden mittaisia?) Myösköön kaikki hymiöt eivät toimi. Tai ainakaan en itse ole saanut niitä toimimaan eilen, enkä tänään. Esikatselin äsken tämän ja kappalejako, jota nyt olen käyttänyt, häviää tekstistä.
    image
  • Hei Vaari, hyvä huomio. Tuo syöte on jäänyt turhaan roikkumaan sivulle ja poistetaan käytöstä. Toinen kysymys on vielä pohdinnassa. BC, testaillaan nyt kappalejakoa tässä samalla. Mitkä hymiöt Sinulla ei toimi ja millä selaimella käytät foorumia? Raportoimme asiasta eteenpäin.
  • Tuo toinen kysymykseni ratkeaisi myös aikaisemmin esittämälläni toisella tavalla. Olisi painike, käyttäjä voisi halutessaan painaa sitä, jolloin kaikki viestit merkittäisiin hänen lukemaksi. Tämähän onnistuu, koska "Luettu" merkki tulee nyt painikkeella samaan paikkaan tietokannassa mihin se tulee kun käyttäjä avaa uuden viestin.
  • editoi helmikuu 2016

Vastaus työryhmän viestiin

Seuraava teksti on kirjoitettu "helmikuu 7"  "Forumin päivitys" En kyllä itsekkään löydä sitä kuin selaamalla profiilissa omat viestit. Tämän minun viestin edellä viesti kesäkuu 2014 Palauteosio.

"Ennen tätä päivitystä oli painike, joka näytti edellisen käynnin jälkeen tulleet uudet viestit. Se oli todella hyödyllinen.

Nyt tuota ei ole, mutta on painike "Uusimmat viestit". Se näyttää kaikki jostain päivämäärästä alkaen. Jättää tosin pois ne jotka on jo katsonut. Tästä on enemmän kiusaa kuin hyötyä, koska ei kaikkia halua lueskella. Korjaus vaihtoehdot:
    - Palautetaan entinen tapa eli listataan automaattisesti vain edellisen käynnin jälkeen tulleet
    - Voi merkata poistuessa halutessaan kaikki luetuksi
    - Käyttäjä voi antaa päivämäärän, jonka jälkeen tulleet viestit listataan. "

• BCBC Helsinki
    Kirjoitusruudun oikeassa yläkulmassa on hymiövalikko, josta en ole enää saanut kaikkia hymiöitä käyttöön ja osan vain osittain (naurava muuttuu hymyileväksi+sulkumerkki). Tuosta hymiövalikosta, mikä tuossa yläpuolella on, sain ainakin äsken hymynaaman esiin. Koneessa windows 8 ja varmaan sama muissakin mitä käytän. (En siis aina kirjoita kotikoneella)
    image
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.