Bannereiden uudelleen asettaminen

2456

Viestejä yhteensä

• Allekirjoituksen asentamisessa on ollut ongelmia käytettäessä Internet Exploreria. Toivottavasti tämä saadaan pian korjattua. Kiitos kärsivällisyydestä!
  • JuliAnnaJuliAnna Satakunta
    editoi helmikuu 2016
    Ja banneri näkyy vasta kaikissa uusissa viesteissä?
    image
  • Banneri tulee näkymään myös vanhoissa viesteissä.
  • Mulla banneri oli yön jälkeen ilmestynyt. Eilen laitoin sitä montakertaa. Ehkäpä kyse on myös viiveestä.
    Tupakoinnin lopetus n. 26 vuoden j?lkeen. Ilman korvaavia! Kaikki on mahdollista siis! 

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi helmikuu 2016
    Täytyy odotella rauhassa sitten. Ilmoitti, että olis onnistunut, mutta ei näkynyt.
    Tänne ei muuten saa mitään muokkauksia eikä ehkä kuviakaan tuotua. Ehkä yritän.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
    Yritän toista kautta
    image
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
    Ei vaan onnistu bannerin lisäys. Olen yrittänyt joka kautta. X(
  • Ei onnistu bannerin lisäys mullakaan. Ja kun olis niin tärkeää itselleni nähdä huomenna oma bannerini; huomenna tulee nääs kuukausi täyteen savutonta elämää. Ylläpito: HELP :-S
    image
  • Minäkään en saanut banneria näkymään :(( .
  • Minulla meni ainakin näin
    - Mene "Muokkaa profiilia"
    - Mene siellä "Allekirjoituksen asetus"
    - Anna lopetuspäivä ja montako päivässä tiedot
    - Sitten tartut hiirellä haluamaasi kuvaan ja vedät sen "Allekirjoituksesi" kenttään tai
    - klikkaat hiiren oikealla näppäimellä kuvaa ja valitset luettelosta vasemmalla näppäimellä "Kopioi" ja sitten
    - klikkaat hiiren oikealla näppäimellä "Allekirjoituksesi" kenttää ja luettelosta vasemmalla näppäimellä "Liitä"
    - Lopuksi painat "Tallenna"
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.