Kaikki keinot sallittuja, kerro omasi!!

13»

Viestejä yhteensä

• Minulla usein aamupäivä vähän vaikea. Silloin laitan ukon lenkille, niksatabun kielen alle ja alan leipomaan. Siinä se niksapiru paistuu pois sämpylöiden vierellä. Käyn kyllä itsekin lenkillä, mutta olen huomannut, että sinne ei kannata äkeissään lähteä pilaamaan toisenkin ulkoilua.
    Kyllä tämä tästä!
  • Itse käytän raakaa inkivääriä, pieni kolikon kokoinen kuorittu palanen suuhun ja kevyttä pureskelua, aluksi aivan jäätävän pahaa mutta ei ole savut mielessä , ajan kanssa tottuu ja jopa terveysvaikutuksia saa samalla.
  • editoi kesäkuu 13
    Mynthonit, aina sellainen suuhun kun tupakka tulee mieleen niin aika pian siihenkin ehdollistuu ja saa suorittaa jonkun toiminnon eikä tarvi istua tumput suorina kun impulssi olis lähteä tupakalle.

Liikunta, ulkoilu. Kävelyt.

Kylpy tai lämmin suihku silloin kun jalat tahtovat illalla viedä parvekkeelle. 

Illan viimeisen röökin tilalla hampaiden pesu. Hammastahnan raikkaalla suulla ei ainakaan heti tee mieli tupakkaa.

Stumpin lukeminen/kirjoittaminen on hyvä korvike silloin kun on tauko, jolloin normaalisti olisi lähtenyt tupakalle. Tai esim bussia odottaessa (kiitos älypuhelimet!)

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.