Huhtikuun 2016 lopettaneet

Hei olen 53 vuotias nainen polttanut 40 vuotta ja kolmatta kertaa yritän päästä tupakista eroon. Tällä kertaa lääkkeellä ja nikotiini suihkeella. Voxra on lääkkeen nimi ja on sopinut minulle hyvin. Neljäs päivä menossa ja olo on mitä parhain. Mielessä on käynyt tavan takia kun niin monta vuotta polttanut, mutta haluttanut tupakkia ei ole? Olisiko täällä vertaistukea joka myös lopettanut huhtikuussa ?

«13456789

Viestejä yhteensä

• BCBC Helsinki
    Hei PK! Kiva, kun olet täällä :) Itse olen lopettanut Champixin ja tämän sivuston tuella joulukuussa. Huhtikuulaisiakin varmasti löytyy, sillä joka kuukausi tänne näyttää liittyvän uutta porukkaa. Tämä on niin hieno homma. Siis, että toinen toistamme tukien pysymme erossa tupakasta!!!
    image
  • Mie luen itteni tähä ryhmään kanssa, vaikka lopetin maaliskuun lopussa :) Tervetuloa PK ja hurjasti tsemppejä :)

14.7.2017. klo 12.45
  • No nii, tervetuloa kaikki huhtikuiset vaan tänne! Helpottaa kummasti mölistä, vertaistukea tarjolla! Ite oon maaliskuun puolella pistäny viimisen mallun savuna ilmaan (ehhehe).

• editoi huhtikuu 2016
    Täällä pyörii jotai Tappara-fanei, jotka kipeyttää miun vatsikset :D  

Mie nyt tulin PK:n ketjuu häiriköimää mutta!!! Kattokaa tota määrää ja 2 viikkoa :) Miten mie en oo aikasemmin osannu noita laskureita lukea o.O Pitäs vissii johonki vihkoon oikeesti piirtää tuo määrä, riittäsköhän yks sivu... Ja PK:lle laitoin yksäriä, löytyy tuolta oikeesta yläkulmasta Privaviestit :) 

14.7.2017. klo 12.45
  • Mäkin häiriköin, mut oon jotenki vissiin ihan paska aateekoossa, ku en saa tohon laskuriin säästettyjä rahoja ja röökin määrää! Ihme urpo. Ja tässä kohtaa lienee hyvä paljastaa, että jos tarttee puolensa valita niin ohan se ny HIFK!

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Ituhippi, samaa mieltä täällä HIFK  <3
    PK tervetuloa Stumppiin! Vertaistuki on hieno asia. Kirjoittele ja lueskele ahkeraan.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • ituhippi, miulla joskus temppuili toi bansku kanssa mut sitte joku neuvo että valitsee lopetuspäivämäärän ihan siitä kalenterista minkä se avaa ku klikkaa ja sitte ne poltettujen kessujen määrät kanssa ihan niillä nuolilla, ei ite kirjottaen, muistaakseni näin se oli ja sitte klikkaa vaan "lisää allekirjoitukseen" ja tallenna :)

14.7.2017. klo 12.45
  • Ja jossainha aiheesta oli juttua mutku miun muisti on mikä on, ni muistaako kukaan, Melisa, vko kuka vaan, että paljos se askin hinta Stumpin mukaan on? :D 

14.7.2017. klo 12.45
  • Ituhippi ja Melisa pitäähän hermo ettei tarvi savuja kun Ifk jyrätään :wink: 
    45 vuotta polttanut

• Vai että Tappara hävis...

14.7.2017. klo 12.45
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.