Apua. Champix sivuoireet!!

Onko kellään tullut champaxin sivuoireena kielen polte?? mahakipuja yms ei ole ollut, vain kielen polte ja siitä säikähdin ja lopetin kuurin, kerkesin vain yhden syödä :((((

Viestejä yhteensä

• BCBC Helsinki
    Tuollaisesta en ole ennen kuullut. Oletko varma, että se johtui Champixista? Tarkoitan, että onko hätiköityä lopettaa kuuri yhteen pilleriin? En halua tyrkyttää mitään lääkkeitä kenellekään, mutta itse sain Champixista hyvän alun tälle omalle savuttomalle taipaleelle. Siis alun. Lääke aiheutti niin oksettavaa oloa, että jätin ne pois kuitenkin parin viikon käytön jälkeen.
    image
  • Joku muistaakseni jossain ketjussa mainitsi oireeksi kielessä pistelyn tunnetta, varsinkin polttaessa. Itsellä ei mitään vastaavia tuntemuksia ole tullut. Kysyisin itse apteekista, ja jos tuntemus ei ollut kipua, niin jatkaisin lääkkeen käyttöä, mulle on ollut TODELLA hyvä apu päättäväisyyden ohella :)
  • Minulla on tuota kielen pistelyä mutta ei kuitenkaan poltteeksi asti. Muita sivuoireita ei ole ollut ja lääke sopii erinomaisesti. Paljon unia mutta niitä näin ennekin
  • Minäkään en ole huomannut kielessä poltettavaksi. .Campix 3 vk menos..turvotusta on..vatsa kuin jalkapallo...ilmavaivoja 2-3 tuntia lääkkeen oton jälkeen..no laktoosi voi aiheuttaa joten otan myös laktoosia hajoittajia ennen champixin ottoo ja hieman voin sanoo että helpompi olo..tupakka käy mielessä mutta ajatuskun polttamisesta kuvottava. .joten ilmeisesti tää lääke tehoon. ..
  • Minulla poltteli kieltä ja kurkkua ensimmäisestä tabusta alkaen, joten voisi olla varmakin että johtuu Champixista. Lisäksi noin vuorokauden ajan oli "palan tunne" kurkussa. Kaikki nämä oli ohi neljän käyttöpäivän jälkeen. Sen koommin ei ole ollut mitään ylimääräistä vaivaa. Röökiä ei tee mieli ja on hyvä olo, kohdallani erittäin toimiva lääke! Villeihin ja vilkkaisiin uniin auttaa, kun ottaa iltalääkkeen ennen klo 18 eikä vasta myöhemmin.
    Josko 35 vuotta piisaa...
  • Hei, joo! Minulla vasta 2. Champix-päivä iltaan kääntynyt ja tosiaan, muutaman kerran eilen ja tänään jonkinlaista polttelua suussa tuntunut. Ei sellaista jota olisin säikähtänyt allergiseksi, mutta semmoinen vinkeä tunne. Tunnistan tästä!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.