Aamu on tupakanhimon pahinta aikaa

2

Viestejä yhteensä

• Nikol Ouluntienoo
    Aamusta tuli ensin juotua rauhassa kahvikupponen ja sen jälkeen tupakalle, koska näin se maistui paremmalta kuin suoraan ulos hypätessä. Sen jälkeen sitä menikin lähes putkeen polttaessa ja illasta ei enää kovin montaa mennyt.
    Ilman tupakkaa:

Ilman nikotiinia:
  • Olihan se jotenkin rentouttavaa istua verannalle kuulaana syysaamuna ja juoda kuppi kahvia ja polttaa tupakka kaksi.

Ens syksynä täytyy kokeilla istua siellä verannalla ilman tupakkaa.Eiköhän tuostakin selvitä.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Uskon, että kokemus tulee olemaan vähintään yhtä hieno, ellei jopa parempi. Aistien terävöityminen voi tuoda uutta näkökulmaa asioihin. 
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • Mä luulin että kahvi laukaisee tupakin himon kun aina tuli juotua kahvia ja poltettua samalla,mutta ei laukase..
    editoi huhtikuu 12
    Juu tulee ylläreitä tässä lopettamishommassa. Koska mulla oli kahvikuppi toisessa kädessä ja tupakka toisessa, pelkäsin miten käy. No ensin molemmat kädet mukin kyljissä kiinni. Siitä se lähti. Töissä säästyi lähes puoli tuntia päivässä kun ei juossut ulos polttamaan. Tupakointiaika vähennettiin työajasta leimaamalla itsensä ulos-sisään.
    Kyllä monesta selviää. 
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.
  • editoi toukokuu 14
    Täällä oli samaa vikaa, aamulla eka tupakille et sai silmät auki ja saattoi keittää kahvia (joka meni  tupakan kanssa)
    Ihme kyllä illat olleet vaikeampia, nyt tosin keksin rokittaa nikkishimolle Lily Alenin biisiä fuck yuo ja heti on parempi olla  :D

Tohon mielenterveyshommaan, eräs ystävä suljetulta kuntoutukseen siirtyissään ainakin tuumi et nikotiini on piriste joka tasaa monia kovempia rauhottavia mt lääkkeitä ja aiheuttaa vähintään yhtä kovan riippuvuuden. Epäilen ettei ollut täysissä sielun voimissaan kokiessaan et hoitajat tykkää jos nikotiinilla ja kofeiinilla pitää ittensä liikkeellä eikä laiskana ja velttona pelkällä tohtorin määräämällä.
  • Mä luulen, että tässä mielenterveyskysymyksessä on jotenkin houkuttimena se, että tupakka nostaa dopamiinitasoja, joilla taas on yhteyttä mielihyvän tuntemiseen. Monet psyykelääkkeet laskee dopamiinitasoja eikä mistään saa mitään mielihyvää, paitsi ehkä siitä tupakasta. Tää nyt oli vain mun teoria.

Mutta joo, aamut on vaikeimpia. Ensimmäinen asia, jonka teen, on laittaa kahvi tippumaan ja sen jälkeen röökille, että kahvi on sitten valmista kun olen saanut poltettua. Ja kun ei tarvitse lähteä mihinkään kellon perässä, niin aamuthan on tosi pitkiä ja tupakkaa kuluu.
  • tänään ensimmäinen päivä ilman tupakkaa, aamulla en taida keittää kahvia...
  • ullanlinna -tsemppiä! Mulla oli kans tapana mennä aamukahveelle ja röökille istuskelemaan taloni ulkoportaille. En ole mennyt ollenkaan sen jälkeen kun olen lopettanut. Ehkä jossain välissä koitan.
    Mä en osannut olla ilman kahvia, joten opettelin juomasn kaffen molemmat kädet kupin ympärillä. Toinen käsi oli ennen aina tupakissa kiinni.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.