Aamu on tupakanhimon pahinta aikaa

13»

Viestejä yhteensä

• Kyllä sitä tottuu siihenkin, aamukahviin ilman tupakkia siis (nyt vain väsäilen voileipiä tai puuroa siihen kahvin kaveriksi sen sijaan että savulle menisin). Monet tuntuvat välttävän kahvia (ja alkoholiakin) tupakoinnin lopetuksen jälkeen, minä halusin pitää molemmat (kohtuuden rajoissa) mukanan koko ajan - jotenkin oli ajatus, että mitä aikaisemmin totuttelee myös muita nautintoaineita savutta käyttämään, sen vähemmän niistä tulee "tabuja" ja tupakointiin houkuttelevia toimintoja myöhemmin.. 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • T72 toi on muuten ihan totta, ajattelen samoin kuin sinä. Olen ollut kahvikissa aina, olen sitä edelleen. Alkuun tuntui toki tyhjälle hörppiä kahvia ilman tupakkaa mutten tosiaan halunnut luopua kahvistakin. Jos siitä olisi taas pitänyt taukoa niin siinä vaiheessa kun koittaisi kahvinjuontia aloitella uusiksi niin aivan varmasti alkaisi kroppa huutaa röökiä kyytipojaksi. Nyt ei tupakka käy edes mielessä aamukahvia nautiskellessa! Miten ihanalle se tuntuukin, en ois alkutaipaleella uskonu että näinkin pian haalistuu tupakankaipuu. 

Baarissa olen tämän reilun 3kk aikana käynyt 2 kertaa, en suostu vältellä rientoja tai alkoholia myöskään. Näin sitä opettaa itselleen, kropalleen ja mielelleen että joka tilanteessa savuttomana mennään. Ja aina vaan kaukaisemmaksi katoaa ajatus että tupakka jotenkin kuuluisi yhtään mihinkään tilanteeseen.  :)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.