Elämäntapamuutos

Tarkoitukseni on lisätä liikuntaa huomattavasti nyt, kun olen luopunut tupakasta. Painonhallinta on tärkeää, koska yhtään enempää en kiloja halua itselleni kannettavaksi. Painoindeksini on 32. Tavoitteena on, että pääsisin tuonne 25 indeksiin tämän vuoden loppuun mennessä.
Asiat eiv?t ainakaan parane tupakoimalla.

Viestejä yhteensä

  • On se perkele, kun tuo paino ei tahdo pysyä kurissa. Täytyy vielä enemmän tarkkailla syömistä ja lisätä liikuntaa.
    Asiat eiv?t ainakaan parane tupakoimalla.
  • Olen jossain palstalla täällä kertonut oman konstini.
    1. Otin käyttöön pienemmän lautasen. Siinä annos näyttää suurelta.
    2 Erittäin tiukka linja iltasyömiseen. Jos jotakin pitää ottaa, niin pilkon tomaatin ja kurkkua lautaselle ja pikkasen kastiketta päälle.
    3. Valkea leipä ja sokeri pois tyystin.

    Aikaisemmin kävelin 2-3 km joka aamu, mutta loukattuani jalkani on kävelylenkki lyhentynyt merkittävästi tai jäänyt jopa pois. Silti painoni ei ole lisääntynyt yhtään.
  • Oma ruokani on marjakeitto ja mysliä joukkoon toki jugurttikin käy. Sitten on kiva pakaste herne-maissi-paprika, porkkana, riisi ja ripaus suolaa. Kyllä ne pikkuporkkanat ovat mainiot myös:*
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.